// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بن افلک قول می‌دهد که Batman vs Superman عاقبتی مثل Daredevil پیدا نخواهد کرد

چندی پیش بن افلک از تجربه‌های کسب کرده از Daredevil صحبت کرده و اعلام داشته اتفاقی که بر سر او و نقشش در Daredevil افتاد، در Batman vs Superman تکرار نخواهد شد. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

همان‌طور که می دانید، این اولین باری نیست که بن افلک در قالب یک ابرقهرمان قرار می‌گیرد. افلک در سال ۲۰۰۳ عهده‌دار ایفای نقش شخصیت Daredevil مارول بود که در نهایت به فاجعه‌ای بی‌نهایت مبتدیانه تبدیل شد. به همین دلیل روزی که برای نخستین‌بار اعلام شد که افلک قرار است در نقش بتمن ظاهر شود، جنجالی به‌پا شد که طبیعی هم بود. اما واقعیت اینجاست که افلک ۲۰۱۶ با آن بن افلک ۲۰۰۳ زمین تا آسمان فرق می‌کند، بسیار پخته‌تر شده، در زمینه کارگردانی خیلی موفق بوده و حتی برنده اسکار شده هم شده است. حالا در مصاحبه‌ای صراحتا به تجربیات گذشته و حضورش در Daredevil اشاره می‌کند و گویی به‌نوعی قول می‌دهد که Batman vs Superman به‌هیچ وجه شبیه تجربه قبلی حضورش به عنوان ابرقهرمان نخواهد بود، ما هم امیدواریم این‌گونه باشد!  افلک در ادامه می‌گوید:

بدون‌شک پشیمانی‌های بسیاری دارم. واقعیت این است که اگر به من می‌گفتند که دوباره قرار است ادامه‌ای برای Daredevil بسازیم، خودم قبول نمی‌کردم اما موضوع کاملا متفاوت بود و بتمن چالش جدید و پرهیجانی است. من خیلی به‌خودم سخت می‌گیرم و همیشه می خواهم کاری که انجام می‌دهم عالی و بی‌عیب باشد، البته که همیشه هم موفق نمی‌شوم اما هدف و تلاشم برای بهترین بودن است و فکر می‌کنم باید همیشه با این انگیزه شروع کرد.

بن افلک در این مدتی که درگیر پروژه Batman vs Superman بوده، موارد بسیار زیادی از دنیای کمیک‌بوک‌ها و داستان‌های ابرقهرمانانه آموخته و با طرفداران بتمن هم در ارتباط بوده است. افلک در پایان صحبت‌هایش می‌گوید:

من در مورد نقشم (بتمن) و کل فیلم بسیار مطمئن هستم. به‌نظر من خوب است که فیلم‌های جذابی در سبک ابر‌قهرمانانه ساخته شوند (ظاهرا سه‌گانه بتمن نولان و فیلم‌های Avengers از نظر افلک کیفیت ندارند و جذاب هم نیستند!!!) به‌هر حال ما هم بی‌صبرانه منتظر اکران Batman vs Superman هستیم.

نظر شما در مورد صحبت‌های افلک چیست؟

منبع: Gamesradar