// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Dead Rising: Endgame منتشر شد

پس از اکران فیلم ظهور مردگان: برج دیدبانی (Dead Rising: Watchtower) در سال ۲۰۱۵، قسمت دوم از این فیلم با نام ظهور مردگان: پایان بازی (Dead Rising: Endgame)  در حال ساخت است که عکس‌هایی از پشت صحنه‌ی آن منتشر شده است. برای دیدن عکس‌ها و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

دنباله‌ی فیلم ترسناک ظهور مردگان: برج دیدبانی (Dead Rising: Watchtower) که در سال گذشته‌ی میلادی اکران شد، با نام ظهور مردگان: پایان بازی (Dead Rising: Endgame) در حال حاضر در مرحله‌ی فیلم برداری قرار دارد. در طی مراحل ساخت این فیلم، تعدادی عکس نیز از پشت صحنه‌ی آن منتشر شده که می‌توانید در طول این مطلب مشاهده کنید. در بین این عکس‌ها که در حساب توییتر مختص این فیلم منتشر شده، می‌توان تصویر جِس مت‌کلفی، یکی از بازیگران اصلی این فیلم و تعدادی از بازیگران حرفه‌ای را مشاهده کرد که برای ایفای نقش زامبی‌ها آموزش دیده‌اند. همچنین عکس جالبی نیز از یک زامبی دیده می‌شود که در حال خوردن سوپ است! برخلاف تصاویر همیشگی که زامبی‌ها را در حال خوردن مغز و گوشت نشان می‌دهند.

در بین این تصاویر می‌توان مقدار زیادی پول و بسته‌هایی را دید که شبیه به کوکائین هستند! اما این‌ها فقط وسایل و تجهیزات مختص صحنه نمایش هستند و نه چیز دیگر. در عکس جالب دیگری مجددا جس  مت‌کلفی را می‌بینید که در حال انجام بازی ویدیویی Dead Rising است. تصاویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

ساخت این فیلم که در شهر ونکوور کانادا در حال انجام است، بر عهده‌ی کمپانی رسانه‌ای لجندری دیجیتال است که بخشی از استودیویی محسوب می‌شود که فیلم‌های گودزیلا (Godzilla) و وارکرفت (Warcraft) را ساخته است. این قسمت نیز همانند نسخه‌ی اول، قرار است در ابتدا بصورت استریم بر روی شبکه‌ی کمپانی سونی که کِرَکِل نام دارد، در تابستان پیش‌رو پخش شود. در این قسمت نیز جس مت‌کلفی مجددا در نقش چیس کارتر، گزارشگری کنجکاو، ظاهر و به منطقه‌ای مملو از زامبی که East Mission نام دارد اعزام می‌شود. ماموریت وی از این قرار است که باید مانع از یک توطئه‌ی دولتی شود و البته در این راه به ناچار با زامبی‌های بی‌شماری نیز رو در رو خواهد شد.

اریک بِرگر، مدیر اجرایی Crackle، در این مورد می‌گوید که با موفقیت چشم‌گیری که قسمت اول فیلم Dead Rising بدست آورد، دیگر جای این سوال باقی نمی‌ماند که آیا طرفداران خواهان نسخه‌ی بعدی آن نیز هستند یا خیر؟ بدون شک دوست داران این مجموعه منتظر ساخت و اکران قسمت بعدی هستند. ما نیز به نوبه‌ی خود بی صبرانه منتظر پایان کار ساخت فیلم و اکران آن هستیم تا بدین واسطه اثر دیگری را برای طرفداران خوب و وفادار این مجموعه ساخته باشیم.

از دیگر بازیگران این فیلم بِیلی زین، بازیگر فیلم تایتانیک (Titanic) است که در نقش دانشمندی خوش قیافه و در عین حال بی رحم به نام رند ظاهر می‌شود. وی از طرف دولت ماموریت دارد تا درمانی برای بیماری همه گیر زامبی‌ها پیدا کند اما دست بر قضا خودش نیز آلوده می‌شود. از جمله بازیگرانی نیز که در قسمت قبلی بودند ولی حضور آنان در این قسمت هنوز مشخص نیست، می‌توان به راب ریگل، بازیگر نقش فرانک وِست، اشاره کرد. سایر بازیگرانی که حضور آنها در قسمت جدید تایید شده شامل دنیس هیزبرت، بازیگر مجموعه‌ی 24 (24)، کیگان کانر تریسی، بازیگر سریال متل بیتس (Bates Motel) و تعدادی دیگر هستند که می‌توانید اسامی آنان را در مطلبی که پیش‌تر در زومجی خواندید، مشاهده کنید.

کارگردان این قسمت دیگر زَک لیپوفسکی، کارگردان قسمت اول این مجموعه، نیست و جای وی را پت ویلیامز، کارگردان سریال زنجیره (Continuum) گرفته است. نویسندگی این قسمت را نیز تیم کارتر، نویسنده‌ی Dead Rising Watchtower و مایکل فریس، نویسنده‌ی فیلم رستگاری نابودگر (Terminator Salvation) بر عهده دارند.

دیدگاه‌های خود را در مورد این فیلم با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده