// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

تمایل زک اسنایدر به همکاری با کریستین بیل در فیلم Batman vs Superman

زک اسنایدر کارگردان فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice در مصاحبه‌ای اعلام کرده که کریستین بیل را برای ایفای نقش بتمن در نظر داشته است. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه باشید.

 زک اسنایدر، کارگردان فیلم جنجالی Batman vs Superman: Dawn of Justice، اخیرا در مصاحبه‌ای اذعان داشته که تمایل زیادی به همکاری با کریستین بیل و ایفای نقش بتمن توسط او داشته است و بیان کردن این موضوع با توجه به اینکه مدت زیادی به اکران فیلم Batman vs Superman نمانده، در نوع خود جالب است. زک اسنایدر در این مصاحبه اعلام کرده که حضور بیل در این پروژه دقیقا همان موردی بود که کمپانی برادران وانر می‌خواست. زک اسناید در ادامه می‌گوید:

همگی ما علاقه‌مند به حضور بیل در این فیلم بودیم، اما مسئله اینجا بود که بتمنی که او در سه‌گانه کریستوفر نولان بازی کرده بود و شخصیتی که او از بروس وین برای مردم به تصویر کشیده بود، با بتمنی که قرار است در مقابل سوپرمن قرار بگیرد کاملا متفاوت است.بتمن سه‌گانه شوالیه تاریکی نولان بسیار واقعی و رئال است، دنیایی که شما در شوالیه تاریکی با آن روبه‌رو هستید، دنیایی نیست که قابلیت وقوع اتفاق‌هایی را داشته باشد که در Batman vs Superman شاهد آن خواهید بود. من می‌خواستم از بیل در قالب نقشی دیگر بهره ببرم، البته صحبت صریح و واضحی با او در این مورد نداشتم. وقتی این موضوع را با وارنر در میان گذاشتم که بیل در قالب شخصیتی دیگر در فیلم حضور داشته باشد، از من پرسیدند لابد می‌خواهی او را با گریم شبیه آلفرد کنی؟! البته که نه! اما بیل می‌توانست نقش دیگری را در فیلم ایفا کند.

با توجه به صحبت‌های اسنایدر این‌طور می‌توان برداشت کرد که شاید کمپانی وارنر و حتی خود دی‌سی با در نظر گرفتن بازخوردهای بسیار مثبت و خوبی که منتقدین و بینندگان نسبت به بیل در زیر شنل سیاه بتمن داشته‌اند، تمایل زیادی به ایفای نقش دوباره بتمن توسط بیل داشته‌اند که این موضوع از نظر اسنایدر و با توجه به حال و هوایی که برای فیلم خودش متصور بوده و در پی اجرای آن بوده است، امکان‌پذیر نبوده. شاید اسنایدر می‌خواسته که بیل در این پروژه حضور داشته باشد (البته نه در قالب بتمن) اما به‌هر صورت این اتفاق رخ نداده است. نظر شما در مورد حضور بیل و ایفای نقش به‌غیر از خود بتمن در Batman vs Superman: Dawn of Justice چیست؟ از رخ ندادن این اتفاق خوشحال هستید؟

منبع: Gamesradar

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده