نویسنده: نيما ارضی
// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

جی.کی.سیمونز به جمع بازیگران فیلم لیگ عدالت پیوست

جی.کی.سیمونز، بازیگر شناخته شده‌ای که به دلیل ایفای نقش در فیلم Whiplash موفق به کسب جایزه اسکار شده بود، به جمع بازیگران فیلم لیگ عدالت پیوست. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.


جی کی سیمونز، قرار است در فیلم لیگ عدالت در نقش رئیس پلیس شهر گاتهام به ایفای نقش بپردازد. فیلم لیگ عدالت که در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد از دو بخش تشکیل می شود که فیلمبرداری قسمت اول این فیلم، در اواسط ماه اپریل (فروردین) آغاز خواهد شد. در این فیلم که نویسندگی آن را کریس تریو بر عهده داشته است، قهرمانانی از دنیای سینمایی دی سی برای مقابله با تهدیدی بزرگ در کنار هم قرار می‌گیرند. سیمونز پیش از این نیز در فیلم‌هایی که با الهام از کتاب‌های کمیک ساخته شده اند، بازی کرده است. او در فیلم Spider-Man در نقش جی. جوناه جیمسون ظاهر شد.
شخصیت جیمز گردون برای اولین بار در سال ۱۹۳۹ و در بیست و هفتمین شماره از کمیک‌های کاراگاهی ظاهر شد. شخصیت جیمز گردون در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی وجود داشته داشته است. در سه گانه شوالیه تاریکی، اثر کریستوفر نولان، گری الدمن در نقش جیمز گردون ظاهر شد و در حال حاضر نیز بن مک کنزی در نقش گردون جوان در مجموعه تلویزیونی گاتهام که از شبکه فاکس پخش می شود، به ایفای نقش می پردازد.
قسمت اول از فیلم Justice League در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) و قسمت دوم این فیلم نیز در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی این فیلم را زک اسنایدر بر عهده داشته است.

نظر شما در رابطه با پیوستن سیمونز به جمع بازیگران لیگ عدالت چیست؟

 

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده