// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

عکس هایی از پشت صحنه فیلم Warcraft

فیلم تخیلی وارکرفت (Warcraft) که با اقتباس از بازی با همین نام ساخته شده، مراحل پایانی ساخت را پشت سر ‌می‌گذارد و بزودی اکران خواهد شد. به تازگی تعدادی عکس از پشت صحنه‌ی این فیلم و نحوه‌ی ساخت بعضی از سکانس‌های آن منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

نبرد ارک‌ها و انسان‌ها از ابتدایی ترین داستان‌ها و وقایع بازی‌های ویدیویی است و کتاب‌ها و فیلم‌های گوناگونی نیز تحت همین عناوین تا به حال ساخته شده است. از مجموعه‌ی کتب و داستان‌های دنیای وارهمر گرفته تا سرزمین‌های میانه‌ در داستان ارباب حلقه‌ها و همچنین دنیای وارکرفت که تا به حال بازی‌های متعددی در این مورد توسط کمپانی بلیزارد ساخته شده است. کمپانی که به تازگی همکاری خود را گسترش داده تا در زمینه‌ی فیلم سازی نیز دستی داشته باشد. جدید ترین محصول مشترک بلیزارد و لجندری پیکچرز فیلم وارکرفت (Warcraft) است که توسط کمپانی بزرگ یونیورسال استودیوز منتشر خواهد شد.

دانکن جونز، کارگردان فیلم وارکرفت (Warcraft)، قبل از اینکه ایده‌ی ساخت این فیلم را در سر داشته باشد و پای دو کمپانی بزرگ Legendary Pictures و Universal Studios را به میان بیاورد، به نحوی در دنیای وارکرفت یعنی آزروث شهروند بوده است و از طرفداران پر و پا قرص این مجموعه بوده است. او این دنیا را مانند هر طرفدار دیگری به خوبی می‌شناسد و چه بسا بهتر! وی به تازگی در حساب تویتر خود تعداد عکس زیبا از پشت صحنه و برخی مراحل ساخت این فیلم زیبا را منتشر کرده که در آن می‌توان سطح فوق‌العاده‌ی جزییات به کار رفته برای ساخت شهر متمدن انسان‌ها، یعنی استورم‌ویند را مشاهده کرد. این عکس‌ها را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

این فیلم که بصورت ۳ بعدی و در صحنه‌هایی خارق‌العاده نبرد‌های بزرگ و ویران کننده دنیای وارکرفت را به تصویر می‌کشد، با اقتباس از مجموعه‌ی مشهور و پر طرفدار وارکرفت، محصول کمپانی مطرح Blizzard، ساخته شده است. کارگردانی این فیلم را دانکن جونز و نویسندگی آن را نیز چارلز لیویت بر عهده دارد که داستان فیلم مجددا توسط دانکن مورد بازبینی قرار گرفته است. این فیلم با مشارکت تولید کنندگانی از جمله چارلز روون، توماس تول، جان جاشنی و الکس گارتنر، ساخته شده است. استوارت فینیگان، جیلیان شیر، برنت اوکانر و همچنین مایکل مورهیم و پاول سمز از کمپانی بلیزارد، به عنوان سازندگان اجرایی این فیلم هستند. راب پاردو و همچنین کریس متزن و نیک کارپنتر از بلیزارد به عنوان دستیار تولید با ربکا استیل روون از کمپانی اطلس همکاری می‌کنند.

در این فیلم و در سمت کسانی که برای ایجاد اتحاد می‌جنگند، بازیگرانی از جمله دومینیک کوپر در نقش شاه Llane Wrynn، تراویس فیمل در نقش Anduin Lothar، بن فاستر در نقش Medivh، بن اشنیتزر در نقش Khadgar، روث نگا در نقش Lady Taria و شخصیت‌های طرف دیگر فیلم کلنسی براون در نقش Blackhand، توبی کبل در نقش Durotan، رابرت کازینسکی در نقش Ogrim و دنیل وو در نقش Gul’Dan همراه با پاولا پاترون در نقش Garona که در بین این دو گروه گیر افتاده است، حضور دارند. این فیلم در تاریخ ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۵ (۱۰ ماه ژوئن ۲۰۱۶) اکران خواهد شد. پیش‌تر در این مورد خواندید که روندا راسی، مشت‌زن آمریکایی، قصد حضور در این فیلم را داشته است. همچنین در دو مطلب دیگر تریلر این فیلم را مشاهده کردید و از خبر اشتراک رایگان بازی World of Warcraft در ازای تماشای این فیلم مطلع شدید.

نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده