نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

یکی از دشمنان قدیمی X-Men در فیلم Wolverine 3 حضور خواهد داشت

یکی از شخصیت‌های منفی قدیمی مجموعه X-Men یا «افراد ایکس» که قبلا در X-Men Origins: Wolverine دیده شده بود، مجددا در فیلم دیگری از این مجموعه حضور پیدا می‌کند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

فیلم X-Men Origins: Wolverine که در سال ۲۰۰۹ اکران شد از نظر تجاری عملکرد مطلوبی نداشت و نمرات درخشانی هم از منتقدانش دریافت نکرد، اما تعدادی شخصیت کوچک‌تر را به نمایش گذاشت که بعدها دوباره روی پرده سینماها ظاهر شدند. برای مثال رایان رینولدز که اخیرا با فیلم Deadpool حسابی درخشیده است، اولین بار نقش «ددپول» را در X-Men Origins بازی کرده بود. علاوه بر این، شخصیت «گامبیت» که در این فیلم تیلور کیچ نقشش را ایفا می‌کرد، در فیلم جدیدی با محوریت همین شخصیت حضور خواهد داشت؛ البته این بار قرار است چنینگ تاتوم نقش گامبیت را بازی کند. گذشته از اینها، اخیرا خبر رسیده که «دندان شمشیری» (Sabretooth)، دشمن جهش‌یافته‌ای که در X-Men Origins با «ولورین» درگیر بود، بار دیگر به دنیای X-Men باز خواهد گشت.

لیو شرایبر که به خاطر بازی در سریال تلویزیونی Ray Donovan شهرت دارد، در X-Men Origins به جای دندان شمشیری بازی کرده بود و حالا قرار است در فیلم آینده Wolverine 3 نیز این نقش را تکرار کند. شرایبر در گفتگو با MTV این خبر را تایید کرد.

فیلم Wolverine 3 به وسیله جیمز منگولد کارگردانی می‌شود که The Wolverine (سال ۲۰۱۳) را نیز در کارنامه دارد. این فیلم بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک Old Man Logan ساخته خواهد شد. شخصیت اصلی این کمیک‌ها ولورین است که به عنوان آخرین موجود جهش‌یافته باقیمانده روی زمین شناخته می‌شود.

فیلم Wolverine 3 هنوز در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد، اما چندی پیش هیو جکمن، بازیگر نقش اصلی این فیلم اعلام کرد فیلمنامه‌ی آن کامل شده است. جکمن همچنین تایید کرد که در Wolverine 3 برای آخرین بار نقش شخصیت محبوب ولورین را ایفا می‌کند. این فیلم در تابستان سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده