نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

فیلم Tomb Raider با الهام از بازی های جدید این مجموعه ساخته خواهد شد

آبان ماه بود که مشخص شد کمپانی برادران وارنر و ام‌جی‌ام، رور یوثاگ،‌ کارگردان نروژی را برای کارگردانی فیلم جدیدی از مجموعه Tomb Raider انتخاب کردند. حال این کارگردان اطلاعاتی از این فیلم ارائه کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اواخر سال گذشته میلادی بود که اعلام شد دو کمپانی ام‌جی‌ام و برادران وارنر در حال ساخت یک فیلم جدید از مجموعه توم ریدر هستند و به همین منظور رور یوثاگ، کارگردان نروژی را برای سکانداری فیلم انتخاب کرده‌اند. فیلمنامه فیلم نیز قرار است توسط جنوا رابرتسون - دورت (نویسنده ترانسفورمرهای ۵) نوشته شود.

از آن زمان اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده بود تا اینکه چندی پیش، یوثاگ در جریان مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ای‌جی‌ان انجام داد، اطلاعات جالب و جدیدی از فیلم ارائه کرده است. وی در ابتدا تایید کرد که این فیلم یک داستان ریشه‌ها است و جوانی‌های لارا کرافت را روایت می‌کند. هنگامی که از وی پرسیده شد که آیا از بازی‌های جدید این مجموعه برای ساخت فیلم کمک گرفته خواهد شد، وی در پاسخ گفت که کریستال داینامیکس توانسته شخصیت لارا را طوری به تصویر بکشد که بسیاری بتوانند با او همذات پنداری کنند و او قصد دارد که در فیلم خود نیز چنین کاری انجام دهد:

ما می‌خواهیم لارا را طوری به تصویر بکشیم که بیننده احساس کند او یک انسان واقعی است. ما قصد داریم کاری کنیم که بینندگان با شخصیت لارا همذات پنداری کنند. من امیدوارم که بتوانم مقداری از احساسات نروژی خودم را به این مجموعه وارد کنم.

در ادامه یوثاگ افزود که از کودکی و از زمان انتشار اولین نسخه از بازی در سال ۱۹۹۶، از طرفداران پر و پا قرص این مجموعه بوده و به همین دلیل بوده که در همان ابتدا کارگردانی فیلم را پذیرفته است:

من همیشه یکی از طرفداران شخصیت‌های مونث قوی بوده‌ام و فکر می‌کنم که در تمام فیلم‌های قبلی خودم نیز شخصیت‌های مونث قدرتمندی وجود داشته‌اند و به همین دلیل من فکر کردم که کارگردانی این فیلم برای من جالب خواهد بود.

وی در ادامه گفت پس از کارگردانی فیلم موج (The Wave) قصد داشته که یک فیلم بزرگ اکشن ماجرایی کارگردانی کند:

یکی از مورد علاقه‌ترین فیلم‌های دوران بچگی من Raiders of the Lost Ark بود و به همین دلیل کارگردانی فیلمی در آن ژانر برای من مانند یک رویا بود که به حقیقت پیوست. ما قصد داریم که یک فیلم اکشن ماجرایی مدرن بسازیم که تمام صحنه‌های آن شبیه به واقعیت باشد.

هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم Tomb Raider مشخص نشده است.

نظر شما درباره این فیلم چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده