// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

کریستین بیل در مورد ایفای نقش بتمن: آن‌ طوری که می‌خواستم نبود!

کریستین بیل چندی پیش در مصاحبه‌ای که با یاهو موویز داشته، اعلام کرده که از نقش‌آفرینی خودش در سه‌گانه Batman چندان راضی نیست. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

شاید به جرات بتوان گفت که سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان با آن فضای تیره و تار و بازی فوق‌العاده کریستین بیل، یکی از بهترین تجربیات سینمایی را برای شخصیت ابرقهرمانانه بتمن، برای بتمن دوستان به‌وجود آورد. اما ظاهرا خود کریستین بیل این نظر را ندارد و معتقد است که آن‌گونه که دوست داشته و می‌خواسته، نتوانسته در قالب بتمن ایفای نقش کند.

بیل در مصاحبه‌ای برای نمایش عمومی فیلم جدیدش Knight of Cups داشته، به خبرنگار یاهو موویز اعلام کرده:

من دقیقا و آن‌طور که باید و شاید نتوانستم از پس نقش بتمن در سگانه نولان بر بیایم. حتی دریافت جایزه اسکار هیت لجر به‌خاطر بازی بی‌نظیرش در قالب جوکر هم نتوانست اوضاع را بهتر کند، من سعی کردم که بیشتر در قالب نقش بتمن فرو بروم ولی چندان موفق نبودم.

بیل در ادامه اضافه می‌کند که نولان بهترین کار خودش را انجام داد و فضایی بی‌عیب و نقص به‌وجود آورد اما نقش‌آفرینی که دیگران از جمله هیت لجر در پروژه داشتند بسیار مهیج‌تر و جذاب‌تر از بازی من در قالب بتمن بود. کریستین بیل یکی از طولانی مدت‌ترین بتمن‌های سینمایی در کل دوره‌ها بود (از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲) و توانست کاراکتر بتمن را پس از بازی نا امید کننده جورج کلونی در بتمن و رابین سال ۱۹۹۷ به کلی احیا کند.

سه‌گانه بتمن نولان در مدت ۷ سال موفق به فروش جهانی ۲.۳ میلیارد دلار (فقط در گیشه سینما) شد که بازی کریستین بیل به هیچ عنوان در این امر بی‌تاثیر نبوده است. بتمن بعدی سینما این‌بار با بازی بن افلک به‌روی پرده خواهد رفت و کافی است تا اردیبهشت ۹۵ صبر کنیم و ببینیم واقعا نظر بیل در مورد خودش و نقش‌آفرینی در قالب بتمن، درست بوده است یا خیر. نظر شما در مورد صحبت‌های بیل و بتمنی که او در سه‌گانه نولان به دنیای سینما معرفی کرد چیست؟ آیا با او موافق هستید یا خیر؟

منبع: Gamespot.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده