نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

فیلم فرعی مرد عنکبوتی با محوریت شخصیت ونوم ساخته می‌شود

سونی پیکچرز (Sony Pictures) نه تنها در حال ساخت یک بازآفرینی از سری Spider-Man یا همان «مرد عنکبوتی» است، بلکه قصد دارد یک فیلم فرعی از این مجموعه را با محوریت شخصیت «ونوم» (Venom) بسازد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به گزارش وبسایت Hollywood Reporter فیلم جدید مجموعه Spider-Man (که تام هالند در آن به ایفای نقش می‌پردازد) هیچ ارتباطی با فیلم فرعی که ونوم شخصیت اصلی آن است نخواهد داشت و هر یک از این دو فیلم قصه‌ای کاملا مستقل را روایت می‌کنند.

Spider-Man-Venomسونی پیکچرز با استخدام دانته هارپر، این نویسنده خوشنام را مسئول نگارش فیلمنامه Venom کرده است؛ ضمن اینکه تهیه‌کنندگان باسابقه مجموعه Spider-Man مثل اَوی آراد و مت تولماش تهیه این فیلم را بر عهده گرفته‌اند.

ونوم که در فیلم Spider-Man 3 نیز حضور داشت (با بازی توفر گریس)، نوعی موجود فضایی است که برای زنده ماندن به بدن انسان نیاز دارد و پس از وارد شدن به جسم یک فرد، قدرت‌های فرابشری را در اختیار او قرار می‌دهد. طبق اعلام وبسایت Hollywood Reporter، ونوم در ابتدا یک دشمن در مجموعه مرد عنکبوتی به حساب می‌آمد، اما به تدریج تبدیل به ضدقهرمان شد و در نهایت صفات مثبت پیدا کرد. هنوز اعلام نشده است که کدام نسخه از ونوم (دشمن، ضدقهرمان یا قهرمان) در این فیلم جدید حضور خواهد داشت.

گفته می‌شود که فیلم Venom از مدت‌ها پیش در دست تولید قرار دارد و حتی در زمان‌های مختلف، افرادی مثل گری راس و جاش ترنک به عنوان کارگردان‌های احتمالی این فیلم معرفی شدند. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چه کسی Venom را کارگردانی می‌کند یا بازیگر نقش اصلی آن کیست. درباره‌ تاریخ اکران فیلم نیز فعلا صحبتی نشده است.

فیلم بعدی Spider-Man که یک بازآفرینی (Reboot) برای این مجموعه خواهد بود در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده