نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

مجموعه تلویزیونی Big Hero 6 معرفی شد

ماجراجویی‌های انیمیشن پرطرفدار و موفق Big Hero 6 قرار است که در قالب یک سریال تلوزیونی با همان قهرمانان محبوب، ادامه یابد و پخش آن از سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه دیزنی XD شروع خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر خبر، به ادامه مطلب در زومجی مراجعه کنید.

Big Hero 6 که عناوین پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۱۴ و برنده جایزه بهترین انیمیشن سال از سوی آکادمی اسکار را با خود به‌یدک می‌کشد، هنوز داستان‌های فراوانی برای تعریف کردن دارد؛ چرا که روز گذشته، کمپانی دیزنی اعلام کرد قصد دارد تا پخش انیمیشن سریالی جدیدی را بر اساس وقایع و شخصیت‌های Big Hero 6 از سرویس تلوزیونی Disney XD شروع کند که اولین قسمت آن نیز، سال ۲۰۱۷ نمایش داده خواهد شد.

داستان سریال از همان‌ جایی شروع خواهد شد که انیمیشن اصلی به پایان رسید. وقایع مجموعه نیز به‌صورت کلی  پیرامون هیرو، نابغه ۱۴ ساله که رهبری تیم قهرمانان را نیز بر عهده دارد؛ بیمَکس، همراه مددکار شخصی هیرو و سایر اعضای تیم (واسابی، گوگو، لیمو عسلی و فرِد) جریان خواهد داشت. با استناد به گفته‌های دیزنی، هیرو با چالش‌های ترسناک علمی و پژوهش‌های اجتماعی در محوطه دانشگاهی موسسه فناوری شهر سان فرانسوکیو روبه‌رو خواهد شد و قهرمانان برای محافظت از شهر، باید در برابر گروه‌های پیشرفته تبه‌کاران قرار بگیرند که از لحاظ علمی و ژنتیکی، ارتقا یافته‌اند. گَری مارش، رئیس بخش کانال‌های سراسری کمپانی دیزنی، روز گذشته در بیانیه‌ خود برای معرفی سریال تلوزیونی Big Hero 6 این‌گونه اظهار کرد:

همکاران ما در استودیوهای انیمیشن‌سازی والت دیزنی با الهام از جهان وسیع ماروِل، جهان مثال‌زدنی جدیدی را پدید آورده‌اند که شخصیت‌های سرزنده و منحصر به‌فرد فراوانی را در خود جای داده است. ما از داشتن چنین فرصتی برای به‌پیش بردن این شخصیت‌ها و گسترش آن‌ها در سطح انیمیشن‌های سریالی محبوب جهانی، بسیار هیجان‌زده هستیم.

وظیه تولید و تهیه مجموعه تلوزیونی Big Hero 6 بر عهده مارک مک‌کُرکِل و باب شولِی، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Kim Possible، خواهد بود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده