نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

نسخه بلوری فیلم Batman V Superman درجه سنی بزرگسال دریافت کرد

درحالی که پیش از این فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice رده‌بندی سنی 13 سال دریافت کرده بود، در تازه‌ترین ارزیابی، نسخه‌ی بلوری این فیلم درجه‌ی سنی R را دریافت کرد. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

گویا قرار است جدید‌ترین ساخته‌ی زک اسنایدر در دو نسخه عرضه شود. درتازه‌ترین خبر از فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice اعلام شد که نسخه‌ی بلوری این فیلم درجه ی سنی R (بچه‌های زیر ۱۷ سال باید به‌همراه والدین یا افراد بزرگتر از خود فیلم را مشاهده کنند) دریافت کرده است.

batman-v-superman-dawn-of-justiceبر اساس گزارش سایت Film Ratings، سایتی که رده‌بندی‌های سنی رسمی اعلام شده از سوی انجمن تصاویر متحرک آمریکا را منتشر می‌کند، دلیل دادن درجه‌ی سنی R به نسخه‌ی بلوری فیلم Batman V Superman به خاطر نمایش «صحنه‌های خشن» بوده است. این سایت اطلاعات دیگری نداده است اما به نظر می‌رسد که صحنه‌های خشونت‌آمیز خونین را آنطور‌ها که درحد این رده‌بندی سنی باشد در فیلم مشاهده نکنیم.

از سال ۱۹۸۹ و آخرین فیلم ساخته شده از بتمن که توسط تیم بِرتون کارگردانی شده بود، مجموعه فیلم‌های Batman در تمام قسمت‌ها رده‌بندی سنی ۱۳ سال را دریافت کرده است. اما درمورد این فیلم چرا نسخه‌ای که در سینما به نمایش در می‌آید رده‌بندی سنی ۱۳ سال (وجود صحنه‌های خشن و بعضا احساسی) دریافت کرده است اما نسخه‌ی بلوری ۱۷ سال؟ دلیل آن این است که نسخه‌ی بلوری قرار است نسخه‌ی مخصوص کارگردان باشد و در محدودیت‌های نمایش صحنه‌های خشن آزادانه‌تر عمل خواهد کرد.

طبق پیگیری سایت Polygon و تماس با کمپانی برادران وارنر عرضه‌ی این نسخه برای پکیج بلوری تایید شد. فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس (۶ فروردین ۹۵) با بازی ستارگانی چون بن افلک (بتمن)، هنری کویل (سوپرمن)، امی آدامز (لوییس لین) و جسی ایزنبرگ (لکس لوتر) به روی پرده‌ی سینما‌ها خواهد رفت. در همین هفته، سه پوستر جدید از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice منتشر شد. همچنین، عوامل این فیلم خود را برای ساخت قسمت بعدی تحت عنوان لیگ عدالت مهیا می کنند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده