نویسنده: نيما ارضی
// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

فیلمبرداری فیلم Justice League از ماه فروردین آغاز می شود

در حالی که فیلم Batman v Superman: Dawn of  Justice ماه آینده در تاریخ ۲۵ مارس (۶ فروردین) اکران خواهد شد، عوامل این فیلم خود را برای ساخت قسمت بعدی تحت عنوان لیگ عدالت مهیا می کنند. با ما در زومجی همراه باشید.

بنا با گزارشی که اخیرا منتشر شده، مشخص شده که فیلمبرداری فیلم Justice League از تاریخ ۱۱ آپریل (۲۳ فروردین) آغاز خواهد شد. در این فیلم گل گدوت در نقش واندر وومن، هنری کاویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، ازرا میلر در نقش فلش، جیسون موموا در نقش آکوامن و ری فیشر در نقش سایبرگ بازی خواهند کرد. این فیلم قرار است بنیان‌گذار پایه‌های اصلی دنیای سینمایی دی‌سی که در حقیقت معادل سری انتقا‌جویان کمپانی مارول است، باشد.

اگرچه هنوز جزییاتی از این فیلم در دسترس نیست اما زک اسنایدر پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود که لیگ عدالت در این فیلم با دشمنی بزرگتر از دوومزدی روبرو خواهد شد.

از طرف دیگر زمان زیادی به اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت به کارگردانی زک اسنایدر باقی نمانده است و کمتر از یک ماه دیگر این فیلم موردانتظار برروی پرده سینماها به اکران در خواهد آمد. در این فیلم بازیگرانی چون هنری کاویل، بن افلک، دایان لین، گل گدوت،جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز، لارنس فیشبرن و ایمی آدامز به ایفای نقش می پردازند. فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت در تاریخ ۶ فروردین در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد.

نظر شما در رابطه با خبر ساخت فیلم جدید دنیای سینمایی دی سی چیست؟

منبع:Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده