نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

«Mad Max» موفق به دریافت جایزه انجمن چهره‎پردازان آمریکا شد

در جریان مراسم انجمن چهره‎پردازان آمریکا، اتفاقات جالبی را شاهد بودیم و در نهایت  این رویداد با اهدای جایزه «بهترین چهره‎پردازی» به فیلم مکس دیوانه: جاده خشم «Mad Max: Fury Road» به پایان رسید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.


روز گذشته و طبق روال سالیانه، مراسم انجمن چهره‎پردازان آمریکا برگزار شد و جوایز شاخه‌های مختلف به برندگان اعطا شدند. فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» که سردمدار آثار اکشن و مهیج تلقی می‌شود، توانست جوایز بهترین چهره‌پردازی شخصیت و جلوه‌های ویژه را از آن خود کند. جدیدترین ساخته‌ جرج میلر، در بخش های مختلف مراسم اسکار۲۰۱۶ حضور فعالی دارد و دست بر قضا، درشاخه چهره‌پردازی با آثار فاخری چون «بازگشته» و «پیرمرد ۱۰۰ ساله‌ای که از پنجره بالا رفت و ناپدید شد» رقابت خواهد کرد.

«سریع و خشمگین ۷»  که در گیشه‌ها نیز خوش درخشید، موفق به دریافت  جایزه بهترین چهره‌پردازی معاصر شد. البته فیلم «Pitch Perfect 2» هم از جایزه بی نصیب نماند و عنوان بهترین طراحی مو را دریافت کرد. همچنین اثر «سیندرلا» نیز به جایزه بهترین طراحی مو برای شخصیت، دست یافت.
«داستان ترسناک آمریکایی»، «بازی تاج و تخت» و «رقص با ستاره‌ها» هم در بخش مجموعه‎های تلویزیونی جوایز چهره‎پردازی را دریافت کردند. «آلیس در سرزمین عجایب» نیز برای دست‌اندرکاران و اجرای زنده‎ خود، دو جایزه به ارمغان آورد. برنامه تلویزیونی «Henry Danger» هم علی‎رغم عملکرد ضعیف‎اش، دو جایزه را دریافت کرد.

در خلال اهدای جوایز، جانی دپ جایزه یک عمر دستاورد هنری را به وی نیل (Ve Neill ) به سبب فعالیت‎های هنری‌اش اهدا کرد. اوج هنر او را در فیلم‎هایی چون «The Hunger Games» نظاره کرده‎ایم. یولاندا توسینگ هم جایزه یادشده را در بخش طراحی مو دریافت کرد.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter