// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

کرت راسل در قسمت دوم فیلم Guardians of the Galaxy ایفای نقش خواهد کرد

پس از تایید ساخت قسمت دوم فیلم محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) توسط مارول، حضور کرت راسل، هنرپیشه‌ی آمریکایی نیز در این فیلم تایید شد. برای آگاهی از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

قسمت دوم فیلم زیبای محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) پس از تایید شدن توسط مارول، اکنون مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد و حال مارول حضور کرت راسل را در بین بازیگران این فیلم رسما تایید کرده است. تقریبا در اواسط آذر ماه ۱۳۹۴ (ماه دسامبر ۲۰۱۶) بود که زمزمه‌هایی مبنی بر ورود کرت راسل به این فیلم و بازی وی در نقش پدر پیتر کویل، شاهزاده‌ی ستاره‌ای، به گوش می‌رسید. اما نه راسل و نه کمپانی مارول، هیچ یک صحبتی در این زمینه نکرده بودند.

اگرچه در خبری که به تازگی منتشر شده و حضور این بازیگر را در این فیلم تایید کرده، صحبتی در مورد نقش وی در فیلم نشده است، اما می‌توان این خبر را به عنوان تایید رسمی کمپانی مارول مبنی بر حضور قطعی این بازیگر برجسته در این فیلم دانست. در کنار کرت راسل، حضور بازیگران دیگری نیز از جمله پام کلمنتیف، الیزابت دبیکی و کریس سالیوان در این فیلم تایید شده است. اما نقش همگی آنان مانند کرت راسل فعلا اعلام نشده است. پیش از این در خبری دیگر مشخص شده بود که داستان قسمت دوم محافظان کهکشان در مورد پدر‌ها خواهد بود.

علاوه بر این بازیگران، هنرپیشه‌های سرشناس دیگری نیز از جمله کریس پرت، بردلی کوپر، ون دیزل، زویی سالدانا و دیو باتیستا در این فیلم زیبا ایفای نقش خواهند کرد. محافظان کهکشان، قسمت دوم (Guardians of the Galaxy Vol 2) به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان، در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ (۵ ماه می ۲۰۱۷) اکران خواهد شد. پیش از این در زومجی صحبت‌های جیمز گان، کارگردان این فیلم را، پیرامون قسمت دوم فیلم مطالعه کردید.

آیا شما هم قسمت اول این فیلم را مشاهده کرده‌اید؟ نظرات خود را در مورد این فیلم و قسمت دوم آن با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده