نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ اکران فیلم John Wick: Chapter Two مشخص شد

با استناد به گزارش‎های اخیر، دنباله فیلم John Wick که از معدود آثار اکشن قابل احترام سال گذشته بود، در اوایل سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چه کسی دلش برای یک اکشنِ خونین تنگ شده است؟ از قضا،  قسمت دوم فیلم John Wick که از این پس با نام «John Wick: Chapter Two» شناخته می‎شود؛ ادامه‎دهنده‎ی داستان شخصی است که ریشه‎های یک مافیای عظیم را از بُن بر می‎کَند و در ۱۰ فوریه سال ۲۰۱۷ (۲۱ بهمن ۹۵) بر روی پرده‌های نقره‌ای سینماها می‌رود. تقریباً تیم توسعه قسمت پیشین اعم از نویسنده و کارگردان و بازیگران اصلی، همه به این دنباله بازگشته‌اند تا همه چیز برای یک بزن‎بزنِ دیگر فراهم شود؛ جان ویک به سیم آخر بزند و شیر مرگ و میر را باز کند!

John-Wick-Keanu-Reeves2

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این فیلم، پیش‎تر مشخص شد که نقش مقابل ویک را در این فیلم لانی رشید، ملقب به Common بازی خواهد کرد. همچنین چندی پیش، دو ویدیو جدید از فیلم یادشده در دسترس قرار گرفت که اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار می‎داد.

کارگردانی این فیلم را چاد استالسکی و دیوید لیچ برعهده دارند و بازیگرانی مثل کیانو ریوز، روبی رز، ریکارد اسکامارچو، پیتر استرمر و بریجیت مویناهان در آن به ایفای نقش می‎پردازند. البته  یان مک شین، توماس سادوسکی، لنس ردیک و جان لگویزمائو هم به این مجموعه باز خواهند گشت.

شما چه فکری می‌کنید؟ آیا به‌نظر شما،‌ اثر یادشده به موفقیت قسمت پیشین‌اش دست پیدا می‌کند؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده