نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Daredevil منتشر شد

پخش فصل دوم سریال Daredevil از ماه آینده آغاز خواهد شد و به همین سبب، شبکه تلویزیونی نِت‎فلیکس به‎تازگی پوستر جدیدی از سریال یادشده را منتشر کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش؛ تریلری از فصل دوم سریال Daredevil به نمایش درآمد که همراه با پس زمینه‎ای زبانه‎کش، بزن‌بزنِ مت مرداک و فرانک کستل و تنشِ لرزان بین این دو را نشان می‎داد. شبکه تلویزیونی نِت‎فلیکس هم، از همین رو پوستر جدیدی  از این مجموعه را در دسترس قرار داده است که نه‎تنها پرده از ظاهری عمیق بر می‎دارد، بلکه اهریمنِ شورشگر هِلزکیچن را نیز نشان می‎دهد! شما در ادامه می‎توانید این پوستر را مشاهده کنید:

سریال Daredevil

علاوه بر چارلی کاکس و جان برثنال، در فصل دوم سریال دِردِویل شاهد حضور یکی دیگر از شخصیت‌های بزرگ دنیای کامیک مارول با نام «اِلکترا» و با نقش‎آفرینی اِلادی یانگ هم خواهیم بود که با استناد به نمایش فصل دوم، در بخش دوم آن تریلر بیش‎تر به آن پرداخته می‎شود.

با نمایش پر فراز سریال یادشده درفصل اول و اتفاقات مهلکی که در پایان آن فصل رخ داد؛ انتظارات از فصل دوم بسیار بالا رفت، به‎طوری که بسیاری انتظار دقایقی طوفانی‎تری نسبت به فصل پیشین را دارند. سریال یادشده داستان شخصی به نام مت مِرداک را بازگو می‎کند که در سنین کودکی در یک سانحه بینایی خود را از دست می‌دهد، اما این اتفاق باعث نمی‌شود او از کمک به انسان‌های نیازمند اجتناب کند. روزها از طریق قانون و شب‌ها با ماسک خود، شیطان محله هِلزکیچن و هراسی برای خلافکاران تلقی می‎شود.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده