نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

سه سال آینده را بدون فیلم‌های Transformers سپری نخواهید کرد

حالا که فیلم‌های «جنگ ستارگان» به صورت سالانه اکران می‌شوند و شرکت‌های مارول و دی‌سی هر سال چند فیلم‌ ابرقهرمانی عرضه می‌کنند، کمپانی پارامونت هم تصمیم گرفته تا به این نبرد باکس آفیسی ملحق شود. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به گزارش وبسایت The Wrap، پارامونت پیکچرز اعلام کرده که تا سال ۲۰۱۹ سه فیلم از مجموعه‌ی «تبدیل‌شوندگان» منتشر می‌کند. این شرکت همچنین تاریخ انتشار فیلم‌های آینده‌ی Transformers را تعیین کرده که بر این اساس Transformers 5 در روز ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) و شماره‌های ششم و هفتم مجموعه نیز به ترتیب در تاریخ‌های ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد.

ماه گذشته مایکل بی، کارگردان باسابقه‌ی سری Transformers در مصاحبه با وبسایت Rolling Stone اعلام کرده بود که Transformers 5 آخرین فیلم این مجموعه است که او کارگردانی آن را بر عهده دارد. وی در این مورد گفته بود:

هنوز هم از Transformers لذت می‌برم. هیجان‌انگیز است که فیلمی بسازید که ۱۰۰ میلیون نفر آن را تماشا می‌کنند. اما این آخری است. باید افسار را به شخص دیگری بدهیم.

چند ماه پیش هم استیون جی دیویس، رییس استودیوی هاسبرو اعلام کرد که یک تیم از نویسندگان خلاق، خط داستانی مجموعه‌ی Transformers را برای ۱۰ سال آینده طراحی کرده‌اند و طرفداران می‌توانند شاهد فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی از این مجموعه در دهه‌ی پیش رو باشند.

چهار فیلم قبلی مجموعه‌ی Transformers در مجموع بیش از ۳/۷ میلیارد دلار فروش جهانی داشتند. آخرین فیلم این سری Transformers: Age of Extinction بود که در سال ۲۰۱۴ به نمایش درآمد؛ این فیلم امتیازات ضعیفی دریافت کرد و حتی از سوی منتقدین مورد تمسخر قرار گرفت، اما با فروشی معادل یک میلیارد دلار به پانزدهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد. مارک والبرگ که در این فیلم نقش اصلی را ایفا می‌کرد، در Transformers 5 نیز حضور خواهد داشت.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده