// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

یکی از بهترین فیلم‌های Pokémon اکنون به صورت رایگان استریم می‌شود

Pokémon: The First Movie، یکی از محبوبترین فیلم‌های ساخته شده از مجموعه دوست‌داشتنی Pokémon طبق اعلام توئیتر رسمی مجموعه اکنون به صورت رایگان از طریق Pokémon TV برای همگان آنلاین استریم می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Pokémon TV خدمات استریم رسمی Pokémon است که اکنون از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و iOS نیز به صورت آنلاین در دسترس قرار دارد. در حالی که وب‌سایت مجموعه، میزبان بسیاری از فیلم‌های اخیر در کنار قسمت‌های مختلف انیمه Pokémon است اپلیکیشن‌ مجموعه دارای انتخاب‌های محدودتری است. با این وجود Pokémon: The First Movie اکنون از طریق اپلیکیشن برای استریم آنلاین به صورت رایگان استریم می‌شود.

Pokémon: The First Movie اولین بار در سال ۱۹۹۹ اکران شد. این فیلم مدتی قبل از طریق آیتونز اپل البته با صرف هزینه قابل دانلود است. علاقمندان همچنین قادر به خریداری فیلم از طریق گوگل‌پلی نیز خواهند بود. سایر فیلم‌ها و برخی قسمت‌های  انیمیشن اکنون برروی خدمات استریم نِت‌فلیکس و هولو قابل تماشا هستند.

The First Movie برای اولین بار به همراه قسمت کوتاهِ مرتبطی با نام «تعطیلات پیکاچو» اکران شده بود که متاسفانه نسخه‌ی رایگان موجود در خدمات Pokémon TV شامل قسمت ذکر شده نمی‌شود. در هر حال نباید فراموش کرد که این فیلم به صورت رایگان و بدون اشتراک ماهیانه برای هواداران پخش می‌شود در نتیجه جای شکایتی ندارد.

کمپانی Pokémon اکنون در حال جشن گرفتن بیستمین سالگرد پخش اولین قسمت انیمه Pokémon در سال ۱۹۹۷ است. اواخر ماه جاری نیز بازی‌ Pokémon Red ،Blue and Yellow از این مجموعه که در گذشته برای کنسول گیم‌بوی منتشر شده برای باری دیگر روی کنسول مجازی 3DS عرضه می‌شود. نینتندو نیز باندل 3DS ویژه‌ای را به این مناسبت رونمایی کرده است.

Pokémon 3DSمنبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده