نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

زک اسنایدر از حضور دیگر اعضای «لیگ عدالت» در فیلم Batman v Superman می‌گوید

فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» بیش از هر شخصیت دیگری روی سوپرمن و بتمن تمرکز خواهد داشت، اما  زک اسنایدر کارگردان فیلم اخیراً به حضور کوتاه اما مؤثر دیگر اعضای لیگ عدالت اشاره کرده است. همراه زومجی باشید.

فیلم بتمن علیه سوپرمن قرار است آغازی بر دنیای‌ گسترده‌ی شخصیت‌های دی‌سی باشد و اسنایدر هم قصد دارد علاوه بر به تصویر کشیدن مبارزه‌ی دو تا از اصلی‌ترین شخصیت‌های فیلم، نگاهی هرچند کوتاه به باقی لیگ عدالت داشته باشد تا شرایط را برای فیلم‌های اختصاصی آن‌ها و دو فیلم لیگ‌ عدالت فراهم کند. او در این مورد اظهار کرد:

اعضای دیگر لیگ عدالت نقش بسیار کوچکی در فیلم خواهند داشت. حضور آن‌ها تنها به صورت اشاره‌‌های کوتاهی خواهد بود.

البته او در ادامه اضافه کرد که شرایط واندر وومن متفاوت است و ببینده‌های فیلم شخصیت کاملی از او خواهند دید. اسنایدر تأکید کرد که «طلوع عدالت» پیش از هرچیز درباره‌ی بتمن و سوپرمن خواهد بود. در فیلم دلیل وجود این قهرمان‌ها را متوجه خواهیم شد و همچنین خواهیم فهمید که اعتقادات و طرز فکر هرکدام از آن‌ها چیست. با این حال، صحبت‌هایی از وجود شخصیت‌های دیگری مثل فلش، آکوامن و سایبورگ هم به میان خواهد آمد.

|

بر خلاف مارول، دنیای فیلم‌ها و سریال‌‌های دی‌سی یکسان نیست و شخصیت‌های متفاوتی در قالب یک قهرمان ظاهر می‌شوند. اسنایدر در این مورد چنین توضیح می‌دهد:

ما می‌خواهیم کاراکترها در چند دنیای گوناگون حضور داشته باشند، این شیوه هیجان‌انگیز است و برای مخاطب هم ارزش بیشتری دارد. طرفداران دی‌سی می‌توانند قهرمان‌های محبوب خود را در یک زمان، اما در دنیاها و ماجراجویی‌های متفاوت ببینند. جدا بودن دنیاها بسیار جذاب‌تر است و قهرمان‌ها می‌توانند در آن واحد در چند مسیر مختلف قدم بگذارند.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن و گل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده