نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

الیزابت بنکس در نقش شخصیت منفی فیلم Power Rangers

بنا به گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، الیزابت بنکس، بازیگر فیلم‌های فیلم سینمایی لگو و مجموعه بازی‌های گرسنگی، در فیلم جدید پاور رنجرز (Power Rangers)، نقش ریتا رپولسا، شخصیت منفی را ایفا خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که خبر ساخت فیلم جدیدی با محوریت شخصیت‌های پاور رنجرز تایید شد و با اینکه تا به حال ۵ بازیگر اصلی فیلم مشخص شده بودند، اما مشخص نبود که ایفای نقش شخصیت منفی فیلم بر عهده چه کسی است. امروز معلوم شد که الیزابت بنکس، هنرپیشه معروف هالیوود و بازیگر فیلم‌هایی مانند مجموعه فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) قرار است ایفای نقش شخصیت ریتا رپولسا،‌ جادوگری شیطانی که به زمین حمله می‌کند را بر عهده بگیرد.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به دیکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز، ناومی اسکات در نقش رنجر صورتی، بکی جی در نقش رنجر زرد، آر جی سایلر در نقش رنجر آبی و لودی لین در نقش رنجر سیاه اشاره کرد.

کارگردانی این فیلم بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک خواهد بود. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اشلی میلر و زک استنتز،‌ نویسندگان فیلم افراد ایکس: کلاس نخست (X-Men: First ClasS) نوشته شد اما چندی بعد برک شارپ‌لس و مت سازاما که وظیفه نویسندگی دو فیلم آخرین شکارچی جادوگر (The Last Witch Hunter) و خدایان مصر (Gods of Egypt) را بر عهده داشتند، فیلمنامه را بازنویسی کردند.

از جدیدترین کارهای الیزابت بنکس می‌توان به ایفای نقش در آخرین فیلم مجموعه بازی‌های گرسنگی با نام مرغ مقلد - قسمت ۲ در نقش افی ترینکت اشاره کرد. همچنین او با تازگی در سریالی به نام تابستان داغ و خیس آمریکایی که از شبکه اینترنتی نت‌فلیکس پخش می‌شود بازی کرده است. البته بنکس علاوه بر بازیگری، در زمینه کارگردانی و تهیه کنندگی نیز تجربیاتی دارد. او در فیلم Pitch Perfect 2، علاوه بر بازی،‌ تهیه کننده و کارگردان نیز بود.

فیلم پاور رنجرز در تاریخ نا مشخصی در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده