نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ اکران قسمت‌های نهم و دهم مجموعه Fast and Furious مشخص شد

وین دیزل، بازیگر  مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious)، روز گذشته تصویر جدیدی  را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که با استناد به آن، قسمت‎های ۹ و ۱۰  مجموعه یاد شده در تاریخ نچندان دوری، بر روی پرده‌های نقره‌ای خواهند رفت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مجموعه «سریع و خشمگین» کاملاً بی‎نقص نیست، اما با ضرب آهنگ تند و اکشن زیبایش، در گیشه‎ها می‎درخشد و  در زمره‎ی آثار موردعلاقه طرفداران قرار می‎گیرد. به نظر می‎رسد که همین امر مهم در برانگیختن تفکر دست‎اندرکاران فیلم برای ساخت ادامه‎هایی از این اثر و دنیای متزلزل راننده‎های کله‎شق، کافی بوده است؛ چراکه وین دیزل، روز گذشته تاریخ اکران قسمت‎های۹ و ۱۰ مجموعه یاد شده را مشخص کرد. با اتکا به صحبت‎های او، قسمت‎های «نهم و دهم» به‎ترتیب در ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) و ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهند شد. البته قسمت هشتم نیز برای اکران در تاریخ ۱۴ آوریل سال ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

zoomg

در راستای دیگر اخبار مربوط به این سری، چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که فلیکس گَری گِری، سکان‌دار فیلم Straight Outta Compton، کارگردانی قسمت هشتم را بر عهده گرفته است. وین دیزل هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قسمت هشتم، اولین اثر از یک سه‌گانه جدید بر اساس این مجموعه خواهد بود و قسمت‌های نهم و دهم نیز جزوی از آن به حساب می‌آیند.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Hollywood reporter


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده