نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۳

مرور فصل اول لوکی | پیش بینی فصل دوم

تو این برنامه قرار است اول به خلاصه‌ای از اتفاقات فصل اول سریال Loki بپردازیم و بعد ببینیم که در فصل دوم این سریال لوکی باید منتظر چه اتفاقاتی باشد.

زمان زیادی تا پخش فصل دوم سریال Loki از شبکه دیزنی پلاس باقی‌نمانده است و مدت زمان زیادی هم از پایان پخش اول این سریال محبوب دنیای سینمایی مارول گذشته است. برای همین تصمیم گرفتیم تا در این ویدیو ببینیم که در فصل اول سریال لوکی چه اتفاقاتی رخ داده است و خلاصه‌ای از اتفاقات فصل اول را مشاهده کنیم تا بیشتر و بهتر آماده فصل جدید سریال بشیم و همچنین ببینیم که در پایان فصل اول سریال Loki چه اتفاقی برای لوکی و سیلوی رخ داد.

برای حمایت از کانال فیلمزی این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بعد از اون هم قرار است به فصل دوم سریال Loki بپردازیم و اول ببینیم که در تریلرها و نمایش‌های فصل جدید سریال چه اطلاعاتی را توانسته‌ایم به‌دست بیاوریم و مارول چه سرنخ‌هایی را تاکنون به ما در مورد ادامه ماجراجویی لوکی و سیلوی در زمان داده است. همچنین ببینیم که در فصل دوم این سریال قرار است شاهد چه نسخه‌ای از شخصیت شرور کانگ فاتح باشیم. بعد از اون هم به سراغ برخی از نظریه‌های محبوب فصل دوم سریال لوکی خواهیم رفت و ببینیم که آیا درنهایت سریال می‌تواند روند موفق و قدرتمند فصل اول را ادامه دهد یا نه. 

پخش فصل دوم سریال Loki از بامداد روز جمعه آغاز می‌شود و مانند فصل اول در ۶ قسمت تولید شده است که قسمت‌های بعدی آن جمعه هر هفته از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده