// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱

چرا سریال Twisted Metal برخلاف انتظارات به موفقیت رسید؟

در ویدیو اختصاصی جدید فیلمزی به بررسی فصل ۱ سریال Twisted Metal می‌پردازیم؛ تا به این سؤال پاسخ دهیم که چرا با سر به زمین نخورد و توجه تماشاگرهای زیادی را جلب کرد.

کسی نمی‌تواند منکر وجود نمرات پایین چند رسانه به سریال تویستد متال شود. تعداد افرادی که هیچ ارتباطی با این سریال برقرار نکردند و حتی آن را کامل نخواهند دید، اصلا کم نیست. بااین‌حال وقتی اعلام شد که قرار است یک سریال تلویزیونی از روی سری بازی Twisted Metal ساخته شود، اکثر افراد به هیچ عنوان انتظار اثری را نداشتند که به رضایت ۷۰ درصدی منتقدها در راتن تومیتوز، رضایت ۹۴ درصدی کاربرهای این سایت و نمره 7.5 در آی‌ام‌دی‌بی برسد.

تویستد متال مطابق آمار رسمی شرکت یونیورسال، در شبکه پیکاک به موفقیتی قابل‌توجه دست یافت و بسیاری از تماشاگرها را سرگرم کرد. اگر می‌خواهید بدانید چرا مثل خیلی از اقتباس‌های دیگر از روی بازی‌ها تبدیل به یک فاجعه نشد، این ویدیو تازه از فیلمزی را از دست ندهید. در ویدیو به معرفی نخستین فصل Twisted Metal با تمرکز روی اولین قسمت سریال پرداختیم.

لطفا برای حمایت از فیلمزی، در یوتیوب تماشا کنید

آنتونی مکی، نیو کمبل، استفانی بیاتریز، ساموآ جو و ویل آرنت از جمله بازیگرهای فصل ۱ سریال تویستد متال هستند. شاید جالب باشد که بدانید این محصول اکشن-کمدی پسا-آخرالزمانی شبکه آنلاین Peacock یونیورسال و PlayStation Productions سونی، توسط رت ریس و پل ورنیک ساخته شد؛ افرادی که سابقه‌ی نویسندگی فیلم‌های Zombieland و ددپول را دارند.

شما چند اپیزود از ۱۰ قسمت فصل ۱ سریال Twisted Metal را تماشا کرده‌اید؟ آیا برنامه‌ای برای دیدن این سریال اقتباسی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با ما و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده