نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

موشکافی فصل دوم سریال بنیاد | قسمت ۱ تا ۳

تو این برنامه قرار است به بررسی سه قسمت اول فصل دوم سریال Foundation بپردازیم و ببینیم که این سریال پر خرج اپل چه وضعیتی دارد.

پخش فصل دوم سریال Foundation مدتی می‌شود که از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز شده است. این سریال علمی تخیلی یکی از پر هزینه‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است که فصل اول آن نتوانست خیلی انتظارات طرفداران را برآورده کند. حالا در این برنامه قرار است به بررسی سه قسمت اول فصل دوم سریال بنیاد بپردازیم و ببینیم که آیا این سریال واقعا توانسته نسبت به فصل اول روند بهتری را در پیش بگیرد یا اینکه هنوز همان مشکلات فصل گذشته را دارد.

برای حمایت از کانال فیلمزی، این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

در این برنامه قرار است به بخش‌های مختلف فصل دوم مثل روند و جلو بردن داستان، عملکرد خطوط داستانی مختلف و همچنین اجرای بازیگران سریال بپردازیم و در ادامه ببینیم که چقدر نقدهای مثبت فصل دوم سریال بنیاد تاکنون واقعیت دارند و آیا واقعا سریال پیشرفت کرده است یا اینکه این نقدها می‌تواند برای بیننده گول زننده باشد. همچنین به بررسی نقاط قوت سریال هم خواهیم پرداخت و همچنین خواهیم گفت که آیا طرفداران رمان‌های آیزاک آسیموف قرار است از فصل دوم سریال Foundation راضی باشند یا اخبار بدی در انتظار آن‌ها است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده