نویسنده: رضا اسکندری
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱

بازیگران سریال The Office پس از پایان آن چه سرنوشتی پیدا کردند؟

در این مقاله نگاهی خواهیم کرد به فعالیت‌های هنری و سرنوشت بازیگران سریال The Office، یکی از بهترین سیت‌کام‌های تاریخ تلویزیون. با زومجی همراه باشید.

پس از پایان یک سریال محبوب مخصوصا پس از پایان سریال‌های سیت‌کام که به محبوبیتی دیوانه‌وار دست پیدا می‌کنند، همیشه یک سؤال جدی مطرح می‌شود که بازیگران آن سریال آیا می‌توانند از سایه شخصیت خود در آن سریال خارج شوند یا خیر؟ سوالی که جواب آن به عوامل زیادی بستگی دارد. سریال The Office دقیقا یکی از همان سریال‌های بسیار محبوب سال‌های گذشته به‌شمار می‌رود که در زمان پخش خود به جز دو یا سه نفر، بازیگران چندان مطرحی در آن حضور نداشتند ولی با محبوبیت چشمگیر سریال و شخصیت‌های آن به بازیگرانی بسیار محبوب و شناخته‌شده تبدیل شدند. سریال آفیس در سال ۲۰۰۵ از شبکه NBC روی آنتن رفت و در سال ۲۰۱۳ به پایان خود رسید.

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا با هم نگاهی داشته باشیم به جواب سوالی که در پاراگراف بالا مطرح کردیم که آیا بازیگران سریال آفیس توانستند نقش‌آفرینی درخشان خود در این سریال را پس از پایان آن ادامه دهند یا خیر. تصمیم گرفتیم تا باهم فعالیت‌های هنری و سرنوشت بازیگران این سریال محبوب را پس از پایان آن بررسی کنیم و ببینیم هرکدام از آ‌ن‌ها در چه فیلم و سریال‌هایی حضور داشتند و کدامیک از آن‌ها توانسته‌اند از سایه شخصیت خود در این سریال خارج شوند.

«توجه: این مقاله ممکن است قسمت‌های مهمی از داستان سریال The Office را برای شما اسپویل کند» 

استیو کارل بازیگر نقش مایکل اسکات در سریال The Office

استیون جان کارل (مایکل اسکات)

مقاله را با بهترین رئیس جهان شروع کنیم؛ مایکل اسکات با رفتار و مسئولیت‌پذیزی بچگانه خود باعث ایجاد مشکلات فراوانی در سریال شد. او به‌مدت هفت فصل ستاره اصلی سریال The Office به‌شمار می‌رفت و درنهایت به هرآنچه دلش می‌خواست، رسید؛ با کسی که عاشقش بود ازدواج کرد، بچه‌دار شدند و اینقدر از زندگی خود عکس داشت که یک موبایل را تنها برای نگه‌داری از عکس‌های خود استفاده می‌کرد. او درنهایت باحضور در مراسم ازدواج دوایت باعث شد تا اشک در چشم‌های همه ما حلقه بزند و پس از ۲ فصل باز هم شاهد حضور مایکل اسکات دوست‌داشتنی در این سریال باشیم.

استیو کارل قبل از سریال The Office مسیری طولانی را طی کرد تا به جایگاهی که داشت، دست پیدا کند. او درابتدا در دوران دانشگاه مجری یک برنامه رادیویی در قالب شخصیت Sapphire Steve Carell بود که البته در آن دوران خیلی محبوبیت زیادی نداشت. نخستین باری که استیو کارل توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را به‌دست آورد، برمی‌گردد به چند سال قبل از پخش سریال The Office که باحضور در برنامه Dana Carvey Show و همچنین گذراندن پنج سال در برنامه تلویزیونی دیگری به‌نام The Daily Show به‌همراه جان استوارت که همین موضوع باعث شد تا توجه بسیاری را به خود جلب کند تا درنهایت او وظیفه ایفای نقش در نقش شخصیت اصلی سریال The Office را برعهده بگیرد.

مایکل اسکات: «بعضی وقت‌ها یک جمله رو شروع می‌کنم ولی اصلا نمی‌دونم باید در ادامه چی بگم. فقط امیدوارم در حین بیان اون جمله کلمات بعدی رو پیدا کنم»

او به‌دلیل نقش‌آفرینی هنرنمندانه خود در سریال اداره توانست چند جایزه امی را کسب کند و همچنین برای کسب چندین و چند جایزه معتبر دیگر نامزد شود. استیو کارل پس از پایان سریال به یک ستاره بسیار موفق تبدیل شد و با حضور در فیلم‌هایی مانند فیلم The 40-Year-Old Virgin، فیلم Date Night و فیلم Crazy, Stupid Love کارنامه سینمایی خود را پربارتر کرد. او همچنین در مجموعه سینمایی انیمیشن Despicable Me وظیفه صداگذاری شخصیت شرور Gru را برعهده داشت.

وی در سال ۲۰۱۴ با حضور در فیلم Foxcatcher توانست نامزد کسب جایزه اسکار شود ولی درنهایت دستش از این جایزه کوتاه ماند؛ همچنین برای حضور در فیلم The Big Short توانست به‌عنوان یکی از نامزدهای اصلی کسب جایزه گلدن گلوب شناخته شود. استیو کارل و همسرش نانسی که در سریال The Office نیز حضوری کوتاه داشت، درحال‌حاضر یک استودیو فیلم‌سازی را مدیریت می‌کنند. افرادی مانند من که دیوانه‌وار عاشق سریال The Office و مخصوصا هنرنمایی استیو کارل در این سریال هستند، هیچوقت شخصیت مایکل اسکات و کارهای او را فراموش نخواهند کرد.


جان کرازینسکی بازیگر نقش جیم هالپرت در سریال The Office

جان برک کرازینسکی (جیم هالپرت)

شخصیت فوق‌العاده دوست‌داشتنی جیم هالپرت به احتمال زیاد یکی از بهترین داستان‌های عاشقانه درمیان سریال‌های سیت‌کام را به خودش اختصاص داده است. شخصیتی که عاشق منشی اداره داندر میفلین می‌شود و درنهایت او، شخصیت پم و فرزندان آن‌ها در آستین زندگی خود را ادامه می‌دهند. شخصیتی که بدون شک شوخی‌های او با دوایت یکی از بامزه‌ترین المان‌های سریال The Office به‌شمار می‌روند. 

جان کرازینسکی قبل از حضور در سریال اداره در شرکتی به نام Shakespeare در استرت‌فورد به‌عنوان بازیگر و نویسنده به کارآموزی مشغول بود و پس از آن توانست شغلی با درآمد کم در آن شرکت به‌دست آورد. او همچنین به‌عنوان یک نویسنده کارآموز در برنامه Late Night به‌همراه کونان اوبراین حضور داشت. پس از گذراندن این مراحل از زندگی خود، جان کرازینسکی سرانجام توانست سکوی پرتاب خود را پیدا کرده و با حضور در سریال The Office در نقش جیم هالپرت خودش را به‌عنوان یک بازیگر برجسته به جهان معرفی کند.

جیم هالپرت: «حتی اگه تمام لحظاتش رو دوست نداشته باشم ولی هرچیزی که من در زندگی دارم رو مدیون این شغل هستم، این شغل احمقانه، فوق‌العاده، حوصله‌سربر و شگفت‌انگیز»

جان کرازینسکی در زمان حضور در سریال The Office توانست خیلی سریع و به سرعت پله‌های ترقی را طی کند و به شخصی موفق در حوزه سرگرمی تبدیل شود. او همزمان با حضور در سریال اداره درکنار جورج کلونی ایفای نقش کرد، درکنار مت دیمون نویسندگی را ادامه داد و وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم Brief Interviews را برعهده گرفت. پس از پایان سریال The Office او علاوه‌بر صداپیشگی در انیمیشن Animal Crackers به‌همراه سیلوستر استالونه و یان مک‌کلین حرفه خود پشت دوربین را ادامه داد و فیلم The Hollars را با کارگردانی خود روی پرده نقره‌ای اکران کرد. او همچنین در فیلم‌هایی مانند فیلم Away We Go، فیلم It's Complicated، فیلم Something Borrowed و فیلم 13 Hours به ایفای نقش پرداخت.

بدون شک شما هم با من موافق هستید که موفق‌ترین فعالیت جان کرازینسکی پس از سریال The Office به ساخت فیلم ترسناک و دلهره‌آور A Quiet Place مربوط می‌شود که او و همسرش امیلی بلانت نقش‌های اصلی آن را ایفا کردند و قسمت دوم آن‌ها هم چندی پیش اکران شد. وی همچنین در اقتباس‌های شبکه آمازون از رمان‌های Jack Ryan به ایفای نقش پرداخته است. او در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ای اینترنتی تحت عنوان Some Good News را منتشر کرد که در هر قسمت از آن با یکی از بازیگران سریال The Office صحبت می‌کند. جان کرازینسکی و شخصیت جیم هالپرت بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت و محبوبیت سریال اداره تلقی می‌شوند و همه ما از او برای خلق لحظات به‌یادماندنی زیادی در این سریال ممنون هستیم.


جنا فیشر در تصویری مانند نقاشی در نقش پم بیزلی در سریال The Office

رجینا ماری فیشر (پم بیزلی)

پم بیزلی، منشی دوست‌داشتنی سریال The Office که پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام با جیم هالپرت ازدواج کرد و با بالابردن روحیه جیم توانست او را به سمت رویای کاری خود تشویق کند. پم بیزلی زیبای قصه ما با اینکه شروع خوبی در داستان این سریال نداشت ولی به بهترین شکل ممکن به پایان آن رسید و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سریال شد.

جنا فیشر همزمان با ایفای نقش در سریال اداره نقش‌های کوچکی در فیلم‌هایی مانند فیلم Hall Pass و فیلم Blades of Glory ایفا کرد و مانند دوران قبل از این سریال در فیلم و سریال قابل توجهی حضور نداشته است. بااین‌حال پس از پایان سریال اداره جنا فیشر فعالیت‌های هنری بیشتری داشت و در سریال‌هایی مانند سریال The Mysteries of Laura و سریال You, Me, and the Apocalypse که هردو محصول شبکه NBC هستند، به ایفای نقش پرداخت و همچنین در فیلم سینمایی Actor’s Life: A Survival Guide حضور پیدا کرد.

پم بیزلی: «شما وقتی بچه‌اید فکر می‌کنید پدر و مادرتون نیمه گمشده همدیگه هستند، بچه‌های من به‌معنای واقعی کلمه می‌تونن این موضوع رو تجسم کنند»

وی پس از آن در فیلم سینمایی The 15:17 به کارگردانی کلینت ایستوود و سریال Splitting Up Together محصول شبکه ABC هنرنمایی کرد. بااینکه در سریال The Office شخصیت پم بیزلی با ایفای نقش او و شخصیت آنجلا به‌هیچ‌وجه رابطه خوبی نداشتند ولی خارج از سریال دوستانی بسیار صمیمی هستند. درحال‌حاضر او و آنجلا کینزی پادکستی به نام Office Ladies را اجرا و در آن درباره حقایق جالب درباره هر قسمت از این سریال صحبت می‌‌کنند؛ پادکستی که طرفداران زیادی در جهان دارد. جنا فیشر با اینکه فعالیت بسیار زیادی در سینما و تلویزیون نداشته است ولی بااین‌حال بازی او در نقش شخصیت پم بیزلی برای همیشه در ذهن دوست‌داران سریال آفیس باقی خواهد ماند.


شخصیت دوایت شروت با بازی رین ویلسون در سریال The Office

رین دیتریش ویلسون (دوایت شروت)

سریال The Office شخصیت عجیب کم ندارد و شخصیت دوایت شروت بدون هیچ بحثی یکی از آن‌ها تلقی می‌شود. شخصیتی به‌یادماندنی که در زندگی خود هدفی مهم دارد و آن هم خراب کردن زندگی جیم است و بااین‌حال که او را دشمن خود می‌داند ولی بازهم می‌توانیم ببینیم که او را مانند دوست خود می‌پندارد؛ شخصیتی بامزه و درعین‌حال جدی و متعد به شغل خود و بهترین فروشنده کاغذ در اسکرنتون. نکته بسیار جالب درباره رین ویلسون این است که او تنها بازیگر سریال The Office به‌شمار می‌رود که در تک‌تک قسمت‌های این سریال به ایفای نقش پرداخته است. او درابتدا برای نقش مایکل اسکات درنظر سازندگان سریال قرار داشت ولی درنهایت توانست در رقابت با سث روگان نقش شخصیت دوایت را به‌دست آورد. 

رین ویلسون با حضور در سریال اداره توانست تحسین بسیاری از منتقدین را به‌دست آورد و استعداد بسیار بالای خود در بازیگری را نشان دهد. رزومه کاری او پس از پایان این سریال رزومه‌ای نسبتا موفق به‌شمار می‌رود. نخستین فعالیت هنری او پس از پایان سریال The Office به اسپین‌آف این سریال مربوط می‌شود و درباره زندگی دوایت در مزرعه شروت جریان دارد ولی این اسپین‌آف خیلی زود به پایان خود رسید. پس از آن رین ویلسون در فیلم Backstrom، فیلم The Meg و فیلم Smurfs: The Lost Village و همچنین با ایفای نقش در فیلم‌های مستقلی مانند فیلم Uncanny و فیلم The Boy فعالیت سینمایی خود را با موفقیت پیگیری کرد.

دوایت شروت: «هرموقع قصد انجام کاری رو داشته باشم از خودم می‌پرسم آیا یک احمق این کار رو انجام می‌ده؟ اگر جواب مثبت باشه اون کار رو انجام نمی‌دم»

البته او با حضور در سریال Adventure Time محصول شبکه Cartoon Network، سریال Star Trek: Discovery محصول شبکه CBS و سریال Backstrom محصول شبکه فاکس فعالیت خود در تلویزیون را نیز ادامه داد. او در سال‌های اخیر کتاب زندگی‌نامه خود را تحت عنوان The Bassoon King نوشت و آن را منتشر کرد و همچنین با تأسیس سایت Soul Pancake در تلاش است تا روحیه و انگیزه زیادی به افرادی که به آن نیاز دارند، هدیه کند. شخصیت دوایت شروت با بازی رین ویلسون شاید برای خیلی‌ها شخصیت محبوب آن‌ها در سریال The Office نباشد ولی برای بسیاری از طرفداران این سریال مانند من یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های این سریال تلویزیونی قلمداد می‌شود.


اد هلمز در نقش اندی برنارد درحال کار با کامپیوتر در سریال The Office

ادوارد پارکر هلمز (اندرو برنارد)

همین که نام اندرو برنارد را می‌شنویم دلمان برایش می‌سوزد؛ شخصیتی که در سریال The Office هر بلایی که فکرش را بکنید سرش می‌آید ولی بااین‌حال درنهایت به آن چیزی که دوستش دارد، می‌رسد. اد هلمز مانند شخصیت اندی به دانشگاه کورنل نرفت ولی در سال ۲۰۱۴ در این دانشگاه یک مصاحبه جالب انجام داد. او هم دقیقا مانند استیو کارل با حضور در برنامه The Daily Show به‌همراه جان استوارت سر زبان‌ها افتاد و پس از آن در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان بازیگر یک نقش فرعی به این سریال اضافه شد. البته شباهت بسیار زیاد شخصیت اد هلمز با شخصیت اندی برنارد باعث شد تا سازندگان سریال اداره شخصیت اندی را به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی سریال تغییر دهند.

پس از پایان سریال The Office احتمالا مهم‌ترین فعالیت هنری او به حضور در سه‌گانه Hangover مربوط می‌شود. او همچنین با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی مانند فیلم Cedar Rapids و فیلم We're the Millers و صداپیشگی در انیمیشن The Lorax و انیمیشن Captain Underpants: The First Epic Movie کارنامه سینمایی خود را بزرگ‌تر کرد. او به حضور در سریال‌های تلویزیونی ادامه داد و در سریال‌های موفقی مانند سریال Brooklyn Nine-Nine محصول شبکه فاکس، سریال The Mindy Project محصول شبکه Hulu و سریال Arrested Development محصول شبکه نتفلیکس به ایفای نقش پرداخت.

همان‌طور که اشاره کردیم اد هلمز شباهت‌های بسیاری به شخصیت اندرو برنارد دارد و او هم عاشق موسیقی است. او در یک گروه موسیقی به نام The Lonesome Trio فعالیت می‌کند و در نواختن سازهایی مانند گیتار، بانجو و پیانو در این گروه فعالیت نیمه‌حرفه‌ای خود در زمینه موسیقی را ادامه می‌دهد. جانشین به حق مایکل اسکات در سریال The Office با اینکه درنهایت نتوانست آن سمت را برای خود حفظ کند ولی باعث شد تا خیلی‌ها عاشق رئیس جدید داندر میفلین شوند.


شخصیت کلی کاپور با بازی میندی کالینگ در سریال The Office

ورا میندی چوکالینگام (کلی کاپور)

ورا میندی چوکالینگام که بیشتر او را با نام میندی کالینگ می‌شناسند نه‌تنها در یکی از نقش‌های اصلی سریال The Office نقش‌آفرینی می‌کرد که یکی از نویسندگان این سریال نیز به‌شمار می‌رفت. شخصیت کلی برای میندی کالینگ بدون نقص بود؛ شخصیتی که در عاشق شدن رفتاری بچه‌گانه داشت و درنهایت با شخصی که عاشقش بود یعنی رایان، به سمتی نامشخص فرار کرد. در سال ۲۰۱۰ او برای نوشتن فیلم‌نامه قسمتی که شخصیت‌های پم و جیم ازدواج می‌کنند، نامزد کسب جایزه امی شد.

میندی کالینگ همزمان با سریال اداره در فیلم‌های موفقی مانند فیلم No Strings Attached و فیلم The Five-Year Engagement حضور پیدا کرد. پس از پایان سریال او برنامه تلویزیونی خودش را تحت عنوان The Mindy Project در شبکه فاکس تولید کرد و نه‌تنها در این برنامه به ایفای نقش می‌پرداخت که نویسنده، تهیه‌کننده و خالق آن هم به‌شمار می‌رفت؛ این سریال پس از سه فصل به شبکه Hulu منتقل شد. پس از این برنامه او در فیلم‌هایی مانند فیلم A Wrinkle In Time و فیلم Ocean's 8 نقش‌های مهمی ایفا کرد و همچنین در انیمیشن محبوب پیکسار یعنی انیمیشن Inside Out وظیفه صداگذاری شخصیت Disgust را برعهده داشت. 


شخصیت‌های آنجلا و اندی در سریال The Office در حال کار کردن با کامپیوتر

آنجلا فای کینزی (آنجلا مارتین)

شاید آنجلا شخصیت محبوبی درمیان سایر شخصیت‌های سریال آفیس تلقی نشود ولی به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم نقش پررنگ او را در روند داستانی سریال انکار کنیم. شخصیتی که درنهایت پس از رابطه‌های عجیب و غریبش با عشق واقعی خود یعنی دوایت شروت ازدواج کرد. آنجلا کینزی درابتدا برای نقش پم بیزلی مدنظر سازندگان سریال بود که به‌دلیل خشن بودن بیش‌ازحد او، نقش آنجلا را برای او درنظر گرفتند. وی دقیقا مانند شخصیت آنجلا در سریال The Office عاشق گربه‌ها است ولی برخلاف شخصیت خشک خود در سریال در واقعیت یک کمدین بسیار خوب تلقی می‌شود. آنجلا کینزی در زمان فیلم‌برداری سریال در سریال King of the Hill محصول شبکه فاکس وظیفه صداگذاری یکی از شخصیت‌ها را برعهده داشت.

پس از پایان سریال اداره، آنجلا کینزی در سریال‌های موفقی مانند سریال The Hotwives محصول شبکه Hulu و سریال !Haters Back Off محصول شبکه نتفلیکس نقش‌های مهمی را ایفا کرد و همچنین در سریال‌های دیگری مانند سریال New Girl در شبکه فاکس و سریال Fresh Off The Boat حضور کوتاهی داشت. همان‌طور که در توضیحات جنا فیشر اشاره کردیم، این ۲ نفر برخلاف سریال در واقعیت دوستانی بسیار صمیمی هستند و درحال‌حاضر پادکستی به‌نام Office Ladies را اجرا می‌کنند. بااینکه بارها در سریال The Office از کارهای آنجلا بدمان می‌آمد ولی کارها و رفتار او قطعا یکی از جالب‌ترین المان‌های این سریال تلقی می‌شوند.


بی جی نواک در نقش رایان هاوارد در سریال The Office

بنجامین جوزف منالی نواک (رایان هاوارد)

بی جی نواک مانند میندی کالینگ یکی دیگر از بازیگران سریال The Office به‌شمار می‌رفت که علاوه‌بر بازیگری در این سریال، در تیم نویسندگان آن هم حضور داشت. شخصیت رایان که به ادعای مایکل اسکات بهترین دوست او تلقی می‌شد، شخصیتی خودخواه، مغرور و نابالغ بود که سرانجام رابطه او و کلی نتیجه دلخواه آن‌ها را به‌همراه داشت. بی جی نواک را بدون شک در فیلم‌هایی بسیار موفق و محبوبی مانند فیلم Inglourious Basterds، فیلم The Amazing Spider-Man و فیلم Saving Mr. Banks تماشا کرده‌اید.

نواک علاوه‌بر فعالیت‌های سینمایی در سریال‌های تلوزیونی هم حضور موفقی داشت و باحضور در سریال‌هایی مانند The Newsroom محصول شبکه HBO و سریال The Mindy Project به‌همراه میندی کالینگ محصول شبکه Hulu باعث شد تا کارنامه او پربارتر شود. او و میندی کالینگ مانند سریال The Office پس از آن سریال نیز در برنامه تلویزیونی The Mindy Project همکاری داشتند. بی جی نواک دقیقا مانند رایان هاوارد که قصد توسعه یک نرم‌افزار را داشت، نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند با تمرکز بر فهرست کارهای ضروری کاربر، تولید و منتشر کرده و همچنین کتابی را با محتوای داستان‌های کوتاه و با عنوان One More Thing: Stories and Other Stories تالیف و به انتشار رسانده است.


دریل فیلبین با بازی کریگ رابینسون در سریال The Office

کریگ فیلیپ رابینسون (دریل فیلبین)

شخصیت دریل در روند داستانی سریال آفیس از یک انباردار به یکی از کارمندان مهم شرکت داندر میفلین تبدیل شد و یکی از معدود شخصیت‌های این سریال به‌شمار می‌رفت که رفتار عجیب و غریبی از او سر نمی‌زد. شخصیتی که در ظاهر فردی جدی و قوی به‌نظر می‌رسید ولی در باطن روحیه‌ای لطیف و مهربان داشت. سریال The Office برای کریگ رابینسون نیز مانند بسیاری از بازیگران دیگر این سریال به یک سکوی پرتاب تبدیل شد و او را به‌عنوان یک کمدین محبوب مطرح کرد.

از فیلم‌های مطرحی که کریگ رابینسون در ‌آن‌ها نقش‌آفرینی کرده می‌توان به فیلم‌هایی مانند فیلم Hot Tub Time Machine، فیلم Knocked Up، فیلم Pineapple Express و فیلم This Is The End اشاره کنیم. همچنین او در سریال‌های نسبتا موفقی مانند سریال The Cleveland Show محصول شبکه فاکس، سریال Big Mouth محصول شبکه نتفلیکس، سریال Eastbound & Down، سریال Ghosted محصول شبکه فاکس و سریال بسیار محبوب Brooklyn Nine-Nine حضور داشته است.


شخصیت‌های مایکل اسکات و کوین مالون در حال صحبت کردن در سریال The Office

برایان بامگارتنر (کوین مالون)

شخصیت مالون برای بسیاری از علاقه‌مندان سریال The Office از جمله خود من شخصیت محبوب آن‌ها در این سریال تلقی می‌شود. حسابداری که شاید در ظاهر احمق به‌نظر برسد ولی به طرز عجیبی در فعالیت‌های مربوط‌به شرط‌بندی و موسیقی استاد است.

ایفای نقش او در نقش شخصیت کوین مالون بدون شک مهم‌ترین فعالیت هنری برایان بامگارتنر به‌شمار می‌رود ولی بااین‌حال پس از پایان این سریال او در فیلم‌های نسبتا خوبی مانند فیلم Four Christmases و فیلم License To Wed و همچنین در سریال‌هایی مانند سریال Scream Queens محصول شبکه فاکس، سریال Melissa and Joey محصول Freeform و سریال The Goldbergs محصول شبکه ABC نقش‌آفرینی کرده است. بدون هیچ بحثی میزان قابل توجهی از کمدی و بامزه بودن سریال آفیس را مدیون برایان بامگارتنز و بازی او در نقش کوین مالون هستیم.


شخصیت اسکار مارتینز با بازی اسکار نونز در سریال The Office

اسکار نونز (اسکار مارتینز)

شخصیت اسکار مارتینز در سریال آفیس قطعا جدی‌ترین شخصیت درمیان کارمندان شرکت داندر میفلین به‌شمار می‌رود. یکی دیگر از حسابداران این شرکت که زندگی عجیبی را پشت‌سر گذاشته ولی بااین‌حال آینده‌ای موفق را برای خود رقم زده است.

همزمان با پخش سریال The Office او در فیلم The Proposal و چند سریال نه‌چندان موفق حضور پیدا کرد ولی پس از پایان سریال در سریال‌های موفق‌تری مانند سریال محبوب It's Always Sunny In Philadelphia محصول شبکه FX، سریال New Girl محصول شبکه فاکس، سریال محبوب Brooklyn Nine-Nine محصول همان شرکت و سریال بسیار موفق Shameless محصول شبکه شوتایم ایفای نقش کرده است.


فیلیس اسمیت در نقش فیلیس ونس در سریال سریال The Office

فیلیس اسمیت (فیلیس ونس)

فیلیس اسمیت در تیم انتخاب بازیگران سریال آفیس حضور داشت و به‌دلیل استعداد بالای خود سازندگان سریال شخصیت فیلیس ونس را تنها برای حضور او در این سریال خلق کردند. شخصیتی بسیار مهربان و فروشنده‌ای خوب که گاهی اوقات روی بدجنس خودش را هم نشان می‌داد. مانند بسیاری از بازیگران این سریال نقش فیلیس نیز برای فیلیس اسمیت مهم‌ترین فعالیت هنری او به‌شمار می‌رود ولی بااین‌حال او در انیمیشن بسیار محبوب Inside Out وظیفه صداگذاری شخصیت Sadness را برعهده داشت و همچنین در فیلم Bad Teacher و سریال‌هایی مانند سریال The Middle محصول شبکه ABC و سریال The OA محصول شبکه نتفلیکس به ایفای نقش پرداخته است.

دوست دوران دبیرستان مایکل اسکات بدون شک خالق چندین و چند سکانس به‌یادماندنی در سریال The Office قلمداد می‌شود.


شخصیت استنلی هادسون درحال حل کردن جدول در سریال The Office

دیوید بیکر (استنلی هادسون)

شخصیت استنلی هادسون را به‌راحتی می‌توانیم بداخلاق‌ترین شخصیت سریال آفیس بدانیم. فروشنده‌ای که برای گذران زندگی خود دست به هرکاری می‌زد و آنچنان شخصیت کمدی و بامزه‌ای نداشت. او قبل از سریال آفیس فعالیت سینمایی و تلویزیونی خاصی نداشت ولی پس از پایان این سریال و کسب محبوبیت زیاد توانست در فیلم Captain Underpants و سریال‌هایی مانند سریال Still The King محصول شبکه CMT، سریال Scorpion محصول شبکه CBS و سریال Life in Pieces محصول همان شبکه حضور پیدا کند.

دیوید بیکر درحال‌حاضر در سریال Puppy Dog Pals محصول شبکه دیزنی به‌عنوان صداپیشه یکی از شخصیت‌های آن فعالیت می‌کند. شخصیت استنلی احتمالا تنها شخصیت سریال آفیس به‌شمار می‌رود که توانست یکی از خواسته‌های طرفداران این سریال یعنی ایستادن جلوی کارهای احمقانه مایکل اسکات را به واقعیت تبدیل کند.


توبی فلندرسون با بازی پل لیبرشتاین در سریال The Office

پل بیوان لیبرشتاین (توبی فلندرسون)

پل لیبرشتاین نه‌تنها یکی از بازیگران سریال آفیس به‌شمار می‌رفت که یکی از تهیه‌کنندگان آن و شورانر اصلی سریال از فصل پنجم تا هشتم آن هم بود. شخصیت توبی که دشمن اصلی مایکل اسکات به‌شمار می‌رفت بااینکه در بسیاری از قسمت‌های سریال حضور نداشت ولی وقتی او را می‌دیدیم امکان نداشت از تماشای او لذت نبریم.

حرفه اصلی پل لیبرشتاین تهیه‌کنندگی به‌شمار می‌رود و پس از پایان سریال به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال‌هایی مانند سریال The Newsroom و سریال Ghosted فعالیت داشت و در برنامه The Mindy Project به‌عنوان بازیگر مهمان ایفای نقش کرد. توبی بااینکه درظاهر یک شخصیت حوصله‌سربر به‌نظر می‌رسید ولی بدون شک شخصیتی بسیار بامزه و مهم در داستان سریال آفیس تلقی می‌شد.


شخصیت کرید باراتن در سریال The Office با لباسی آغشته به لکه‌های خون

کرید برتن (کرید برتن)

 مقاله را با عجیب‌ترین شخصیت سریال The Office به پایان برسانیم. آیا می‌توانیم این سریال را بدون شخصیت کرید تجسم کنیم؟ جواب این سؤال بدون شک یک «نه» بسیار قاطع خواهد بود. تنها بازیگر سریال که نام واقعی او و نام شخصیت او در سریال کاملا یکسان هستند. شخصیت کرید احتمالا کم‌ترین میزان حضور در سریال را درمیان بازیگران این فهرست دارد ولی تک‌تک لحظه‌هایی که او در سریال حضور دارد از لحظه‌های به‌یادماندنی سریال تلقی می‌شوند و تک‌تک دیالوگ‌های او به‌طرز عجیبی بامفهوم و بعضا ترسناک بودند.

کرید برتن: «من خیلی وقته که دیگه به چیزی اهمیت نمی‌دم»

 کرید برتن پس از پایان سریال فعالیت سینمایی و تلویزیونی بسیار کمی در کارنامه خود دارد ولی بااین‌حال در سریال‌هایی مانند سریال Grace and Frankie محصول شبکه نتفلیکس و سریال Adventure Time محصول شبکه Cartoon Network حضور داشته است. احتمالا مهم‌ترین یادگاری کرید برتون به نوشته‌ها و افکار او مربوط می‌شود که در یکی از سکانس‌های سریال متوجه می‌شویم که در سایتی با نام www.creedthoughts.gov.www/creedthoughts حضور دارند. بااینکه این آدرس مربوط‌به یک سایت واقعی نیست ولی می‌توانید نوشته‌های او را با این همین عنوان در اینترنت پیدا کنید. البته همان‌طور که شخصیت کرید را می‌شناسید این نوشته‌ها ممکن است کمی عجیب و غیرمعمول باشند.

نظر شما همراهان عزیز و همیشگی سایت زومجی درباره سریال The Office و بازیگران آن چیست؟ به‌نظر شما بازیگران این سریال چقدر در موفقیت و محبوبیت آن نقش داشتند؟ نظر خودتان را با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده