// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹

مرور اخبار مهم رویداد نتفلیکس Geeked | از کسلوینیا تا ویچر

شبکه آنلاین نتفلیکس با برگزاری رویداد دیجیتالی Netflix Geeked در ماه جون/ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی، تریلرها و اخبار سینما و تلویزیون خود را دور هم جمع کرد تا هیجان بینندگان برای ماه‌های آتی را افزایش دهد.

بدون شک گاهی تنها با جمع کردن چند خبر خوب و جذاب کنار یکدیگر می‌توان چند ساعت دوست‌داشتنی را برای طرفدارها به وجود آورد. نتفلیکس نیز همواره اخبار سینما و تلویزیون جالبی دارد. در نتیجه عجیب نیست که تصمیم گرفت با رویداد Netflix Geeked به‌نوعی تبلیغات خود را تقویت کند و اطلاعات گوناگونی را تحویل طرفدارها دهد.

اطلاعات و نمایش‌های قرارگرفته در رویداد نتفلیکس گیکد، متفاوت و گسترده به نظر می‌آیند. برخی از آن‌ها صرفا به تک‌جمله‌های خبری محدود می‌شوند و بعضی از آن‌ها یک تریلر نسبتا طولانی و دل‌نشین را تقدیم بینندگان کردند. در نتیجه اگر به فیلم‌ها، سریال‌ها و مخصوصا اقتباس‌های نتفلیکس از روی بازی‌های ویدیویی اهمیت می‌دهید، احتمالا دوست دارید در جریان مهم‌ترین اخبار سینما و تلویزیون رویداد نتفلیکس Geeked باشید.

تماشا در یوتیوب

سریال Shadow and Bone برای فصل دوم تمدید شد. بازیگرهای این اثر در یک ویدیو کوتاه اعلام کردند که باتوجه‌به استقبال بیشتر از ۵۵ میلیون نفر از فصل نخست سریال Shadow and Bone نتفلیکس، این شبکه تصمیم به ادامه‌ی اقتباس کتاب‌های جهان گریشاورس (Grishaverse) دارد. از آن‌جایی که گاهی شبکه‌ی نتفلیکس در تمدید سریال‌ها می‌تواند به‌شدت سخت‌گیر باشد، عده‌ای می‌ترسیدند که نکند این فانتزی خوب رنگ فصل دوم را به خود نبیند.

در آن سو شاهد انتشار نام‌های رسمی هر ۱۰ اپیزود فصل سوم سریال The Umbrella Academy بودیم. «خانواده را ملاقات کن» (Meet The Family)، «بزرگ‌ترین توپ کاموایی جهان» (World's Biggest Ball of Twine)، «جیب پرشده از رعد و برق» (Pocket Full of Lightning)، Kugelblitz (سیاه‌چاله‌ای که نه به وسیله‌ی ماده، بلکه با تشعشعات به وجود می‌آید)، «مهربانانه‌ترین بریدگی» (Kindest Cut)، «گیاه ماری گلد» (Marigold)، «اف ویدرسین» (Auf Wiedersehen)، «عروسی در پایان دنیا» (Wedding at the End of the World)، «شش زنگ» (Six Bells) و «فراموشی» (Oblivion) اسامی ۱۰ قسمت فصل سوم سریال The Umbrella Academy هستند. بدون شک طرفدارهای پروپاقرص سریال اطلاعات زیادی از همین اسم‌گذاری‌ها بیرون می‌کشند. فعلا نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone و تاریخ پخش فصل سوم سریال The Umbrella Academy را اعلام نکرده است.

تایید ساخت سریال اسپین آف وایکینگ ها در شبکه آنلاین نتفلیکس و مرد در حال فریاد زدن موقع نگه داشتن سپر

بعد از معرفی فیلم انتقامی Sweet Girl با بازی جیسون موموآ که در تاریخ ۲۰ آگست/اوت (۲۹ مرداد) از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش می‌شود، نوبت به سریال Vikings: Valhalla رسید. یک اسپین-آف که حدودا یک قرن بعد سریال Vikings داستان خود را روایت می‌کند و به برخی از معروف‌ترین وایکینگ‌ها می‌پردازد. نتفلیکس فعلا به نمایش یک ویدیو کوتاه از پشت صحنه سریال Vikings: Valhalla با بازی سم کورلت بسنده کرد. از آن‌جایی که سریال Vikings با فصل ششم به پایان رسید، نتفلیکس امیدوار است که بیننده‌های زیادی برای سریال Vikings: Valhalla جذب کند.

یک کلیپ جدید از فیلم The Ice Road با نقش‌آفرینی لارنس فیشبرن و لیام نیسون،  تایید پخش فیلم Kate با بازی مری الیزابت وینستد در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) و اعلام پخش فصل دوم سریال Locke & Key در ماه اکتبر از جمله موارد دیگر حاضر در نتفلیکس گیکد بودند. نتفلیکس چند تصویر از فصل دوم سریال Locke & Key پخش کرد و از این گفت که در فیلم Kate، شخصیت اصلی از زمان کم باقی‌مانده برای انتقام‌جویی بهره می‌برد و در همین حین رابطه‌ای مهربانانه با دختر یکی از قربانی‌های سابق خود برقرار می‌کند.

چهره نیل گیمن، خالق سندمن در کنار تصویر ارباب رویاها

البته که در این بین یک ویدیو پشت صحنه از سریال سندمن دیدیم که سطح بالای طراحی صحنه، طراحی لباس و جلوه‌های ویژه‌ی میدانی پروژه را به رخ می‌کشید. نیل گیمن، خالق بزرگ سندمن در این ویدیو از هیجان‌زدگی خود برای سریال The Sandman گفت و پروژه را «اثری ساخته‌شده توسط افراد عاشق سندمن برای افراد عاشق سندمن» خطاب کرد. تام استاریج و گوئندولین کریستی یا همان بازیگرهای دو نقش مهم دریم و لوسیفر نیز با حرف‌های خود نشان دادند که با علاقه‌ی قلبی فراوان وارد سریال The Sandman شده‌اند؛ پرخرج‌ترین سریال ساخته‌شده از روی کامیک‌بوک‌های دی‌سی تا به امروز.

یک پروژه‌ی بحث‌برانگیزتر نیز دراین‌میان خبر جدیدی را به گوش بینندگان رساند. یوکو کانو، آهنگ‌ساز انیمه Cowboy Bebop وظیفه‌ی ساخت آلبوم موسیقی متن سریال لایواکشن Cowboy Bebop نتفلیکس را برعهده گرفته است. راستی نخستین فصل سریال Cowboy Bebop در پاییز سال جاری پخش می‌شود. حالا باید صبر کرد و دید که طرفدارها چه واکنشی به آن نشان می‌دهند.

سه گانه خیابان وحشت نتفلیکس با اقتباس آثار آر آل استاین

آر.ال. استاین میان مطالعه‌کنندگان ادبیات وحشت، طرفدارهای خاص خود را دارد و حالا نتفلیکس می‌خواهد با یک سه‌گانه به اقتباس کتاب‌های Fear Street از او بپردازد. راستی نتفلیکس به‌صورت ناگهانی فیلم Awake را پخش کرد که در جهان آن، انسان‌ها توانایی خوابیدن را از دست داده‌اند. این وسط آن‌هایی که عاشق آخرالزمان‌های زامبی‌محور هستند، در تاریخ ۱۷ جون/ژوئن (۲۷ خرداد) می‌توانند مشغول تماشای فصل دوم سریال Black Summer نتفلیکس شوند. سکانس افتتاحیه سریال انیمیشنی Resident Evil: Infinite Darkness نیز جذابیت‌های خاص خود را داشت. این محصول که نتفلیکس آن را یک انیمه می‌داند، در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) پخش می‌شود.

نتفلیکس اخباری هم برای طرفداران کارتون قدیمی He-Man and the Masters of the Universe و طرفداران زک اسنایدر داشت. گروه اول اکنون باید منتظر پخش سریال Masters of the Universe: Revelation باشند و گروه دوم باید انتظار پخش سریال انیمیشنی Twilight of the Gods را بکشند. سریال Twilight of the Gods بازیگرهای شناخته‌شده‌ای همچون لورن کوهن، راهول کلی و کریستوفر هیویو را در میان صداگذارهای خود دارد. پیلو آزبک در این اثر زک اسنایدر که با الهام از اسطوره‌های شمال ساخته می‌شود، نقش تور را بازی خواهد کرد.

ظاهر سم فیشر در انیمه سریالی Splinter Cell شبکه‌ی نتفلیکس

پس از پخش انیمیشن Wish Dragon و انتشار دو تصویر از انیمیشن Maya and the Three، بالاخره نوبت به اخباری رسید که تک‌تک آن‌ها به‌نوعی به جهان بازی‌های ویدیویی ربط داشتند. مثلا یوبی‌سافت خبر ساخت دو انیمه فار کرای را تایید کرد که یکی از آن‌ها به اسم Captain Laserhawk با الهام از دی‌ال‌سی Blood Dragon بازی فار کرای 3 ساخته می‌شود. این وسط نخستین تصویر از انیمه اسپلینتر سل را هم دیدیم تا نگاهی به چهره‌ی سم فیشر در آن داشته باشیم. ما می‌دانیم که نتفلیکس در همین حین دارد انیمه اساسینز کرید و سریال لایواکشن Assassin's Creed را هم تولید می‌کند. در نتیجه شرکت فرانسوی یوبیسافت با شبکه آنلاین نتفلیکس رابطه‌ی بسیار خوبی دارد.

ولی ماجرا فقط به یوبی‌سافت محدود نمی‌شد. زیرا طرفداران بازی League of Legends هم توانستند به تصاویر دل‌چسب و تریلر جالب سریال انیمیشنی Arcane نگاه بیاندازند. سریال Arcane برای پخش در پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده است. سریال The Cuphead هم که وین بریدی وظیفه‌ی صداگذاری در نقش کینگ دایس آن را برعهده دارد، تریلری دوست‌داشتنی را به نمایش گذاشت که خبر از وفاداری اثر به بازی کاپهد می‌دهد.

نتفلیکس فهرست بازیگرهای سریال لایواکشن رزیدنت ایول را هم اعلام کرده است. لنس ردیک با سابقه‌ی حضور در سری فیلم جان ویک، این‌جا نقش آلبرت وسکر را بازی می‌کند. دو دختر وسکر در سریال نقش اصلی را دارند. الا بالینسکا، تامارا اسمارت، سینا آگودانگ، آدلین رودولف و پاولا نونز از جمله بازیگرهای دیگر سریال رزیدنت ایول نتفلیکس هستند.

رویداد ویچر کان با محوریت بازی ویچر و سریال ویچر

طرفدارهای ویچر و کسلوینیا ظاهرا به ترتیب باید چند هفته و چند ماه برای انتشار اخبار هیجان‌انگیز جدید صبر کنند

فراتر از تمامی اخبار سینما و تلویزیون ذکرشده تا این‌جا، شاید ویچر و کسلوینیا در نگاه بسیاری از بینندگان حکم بزرگ‌ترین آثار حاضر در نتفلیکس گیکد را داشته باشند. در رابطه با فصل دوم ویچر که پاییز از راه می‌رسد، ما فقط موفق به تماشای یک تیزر کوتاه با محوریت شخصیت سیری شدیم که طی حدودا ۱۲ ثانیه، این کاراکتر را با هنرنمایی فریا الن در نقاط مختلف به تصویر می‌کشد. اما رویداد ویچرکان معرفی شد؛ رویدادی که شرکت سی‌دی پراجکت رد و شبکه آنلاین نتفلیکس با همکاری یکدیگر آن را برگزار می‌کنند. در نتیجه هم افراد علاقه‌مند به آثار تلویزیونی جهان ویچر و هم گیمرهای عاشق مجموعه بازی ویچر باید در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) سراغ تماشای ویچرکان بروند.

در آخر آن افرادی که چهار فصل سریال Castlevania نتفلیکس را دیدند و نمی‌توانند برای غرق شدن بیشتر در جهان آن صبر کنند، حالا می‌دانند که یک سریال با محوریت دو شخصیت ماریا رنارد و ریکتر بلمونت آفریده خواهد شد که در سال ۱۷۹۲ میلادی جریان دارد. این اثر که داستان آن به انقلاب فرانسه گره می‌خورد و یکی از شخصیت‌های آن از نسل ترور بلمونت و سایفا بلنادس است، سازندگانی یکسان با سریال کسلوینیا دارد و به شکل مشابه با آن ساخته می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده