نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۹

حقایق جالب سریال The Big Bang Theory | از واقعی بودن مطالب علمی تا دستمزد بالای بازیگران

در این مقاله به بررسی نکات و حقایق جالب سریال The Big Bang Theory یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ژانر کمدی موقعیت یا همان سیتکام در سال‌های اخیر خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

به احتمال زیاد بسیاری از ما زمانی‌که درباره سریال‌های سیتکام صحبت می‌کنیم خیلی سریع یاد سریال‌هایی مانند سریال FRIENDS، سریال The Office یا سریال How I Met Your Mother می‌افتیم اما در این ژانر سریال‌های بسیار محبوب و موفق دیگری نیز وجود دارند که اگر از سریال‌های بالا بهتر نباشند بدون شک خیلی ضعیف‌تر هم نیستد. سریال The Big Bang Theory از آن دسته سریال‌های ژانر کمدی موقعیت به‌شمار می‌رود که شاید به سلیقه خیلی از علاقه‌مندان سریال‌های تلویزیونی نخورد ولی اگر از آن خوشتان بیاید نمی‌توانید تماشای آن را رها کنید. داستان این سریال درباره چند دوست صمیمی جریان دارد که همگی از نوابغ دانشگاه هستند و زندگی خود را با دیدی بسیار علمی سپری می‌کنند و مواجه شدن آن‌ها با اتفاقات روزمره بسیار جالب و خنده‌‌دار است.

سریال تئوری بیگ‌بنگ که در کشور خودمان هم طرفداران زیادی دارد قطعا می‌تواند یک گزینه بسیار سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان سریال‌های کمدی و مخصوصا سیتکام محسوب شود. نخستین قسمت این سریال که توسط چاک لوری و بیل پریدی خلق شده در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ (دوم مهرماه ۱۳۸۶) از شبکه CBS روی آنتن رفت و پس از پخش ۲۷۹ قسمت از آن در قالب ۱۲ فصل در تاریخ ۱۶ مه ۲۰۱۹ (۲۶ شهریور ۱۳۹۸) به کار خود پایان داد. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی کنیم به جالب‌ترین نکات و حقایق جالب سریال The Big Bang Theory؛ حقایقی که شاید از آن‌ها اطلاعی نداشته باشید.

شخصیت‌های اصلی سریال The Big Bang Theory

۱- شروع ساخت سریال به روشی نامعمول

همان‌طور که قطعا می‌دانید برای ساخت یک سریال مخصوصا یک سریال کمدی و سیتکام یک مسیر معین به‌همراه یک سری کارهای مشخص را باید پشت‌سر بگذارید. در این مسیر خالقان آن سریال یک نسخه کوتاه از کلیت داستان و پیچش‌های داستانی آن را دراختیار شبکه سازنده قرار داده و یک نمای کلی از آینده محصول را به آن‌ها نشان می‌دهند. به‌این‌ترتیب شبکه مذکور باتوجه‌به محتویات این ارائه و بررسی‌های مختلف به این نتیجه می‌رسد که آیا این سریال می‌تواند برای آن‌ها موفقیت‌آمیز باشد یا خیر و اینگونه ساخت سریال را تایید یا رد می‌کند. شروع ساخت سریال The Big Bang Theory به‌هیچ‌وجه این مسیر را طی نکرد و این مراحل را پشت‌سر نگذاشت.

چاک لوری و بیل پریدی، خالقان سریال در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۹ با اشاره به این موضوع توضیحات جالبی درباره شروع ساخت سریال دادند. آن‌ها به‌قدری به ایده خودشان مطمئن بودند که به‌هیچ‌وجه فکر نمی‌کردند ایده داستان این سریال با مخالفت شبکه CBS روبه‌رو شود. پریدی و لوری داستان این سریال را به‌طور کامل و با تمام جزییات نوشتند و پس از آن بازیگرانی را استخدام کردند تا یک نسخه کامل از ایده خود را به شبکه CBS نشان دهند. مدیر شبکه سی‌بی‌اس یعنی لس مونوِس از جسور بودن آن‌ها بسیار خوشش آمد و درکنار این موضوع از نسخه آماده شده توسط آن‌ها و ایده این داستان لذت برد. به‌همین‌دلیل شروع ساخت سریال تئوری بیگ بنگ برخلاف تقریبا تمام سریال‌های تلویزیونی به روشی غیرمعمول آغاز شد و جسارت خالقان آن نتیجه بسیار خوبی داد.

تصویری ادیت شده از شخصیت‌های لئونارد و شلدون در سریال The Big Bang Theory

۲- ساخت قسمت آزمایشی

پس از موافقت شبکه CBS با ساخت این سریال نوبت به ساخت پایلوت یا همان قسمت آزمایشی و اولیه سریال رسید. این قسمت ساخت سریال هم نسبت‌به مراحل ساخت سریال‌های دیگر کمی نامعقول پیش رفت. چاک لوری و بیل پریدی یک پایلوت تمام و کمال برای شروع سریال آماده کرده بودند که با مخالفت سی‌بی‌اس مواجه شد. در این پایلوت موسیقی متن متفاوتی نسبت‌به نسخه اصلی وجود دارد و شخصیت‌های لئونارد و شلدون به‌همراه دو شخصیت خانم شخصیت‌های اصلی داستان را تشکیل می‌دادند و خبری از سایر شخصیت‌هایی که ما در سریال تماشا کردیم در آن پایلوت نبود.

شبکه CBS با پخش این پایلوت مخالفت کرد ولی مطمئن بود که این سریال پتانسیل بسیار بالایی در خود دارد. یکی از بازیگران خانمی که برای پایلوت ابتدایی استخدام شده بود، درواقع همان کیلی کوئوکو به‌شمار می‌رود که درنهایت وظیفه نقش‌آفرینی در نقش شخصیت پنی را برعهده گرفت. پس از ساخت پایلوت جدید با شخصیت‌های جدید چاک لوری از عبارت «افتضاح» برای توصیف پایلوت ابتدایی استفاده و ابراز خوشحالی کرد که شبکه CBS با تصمیمی درست مخالف ساخت نسخه ابتدایی شد و در نتیجه روند سریال به سمتی رفت که درنهایت ما آن را تماشا کردیم. نکته جالب این است که پایلوت ابتدایی این سریال در قالب یک DVD منتشر شد و در اختیار طرفداران این سریال قرار گرفت.

شخصیت‌های اصلی سریال The Big Bang Theory با ریش بلند

۳- آزمون بازیگری جیم پارسونز

می‌توانید شخصیت شلدون را با حضور بازیگر دیگری به‌جز جیم پارسونز تجسم کنید؟ جواب این سؤال برای من یک «نه» قاطع است و فکر می‌کنم برای شما هم به‌همین‌ترتیب باشد. داستان حضور جیم پارسونز در این سریال بسیار جالب است و داستان آزمون بازیگری او جالب‌تر. قبل از آغاز مراحل تولید سریال تئوری بیگ بنگ، جیم پارسونز قرار بود نقش شخصیت بارنی در سریال How I Met Your Mother را ایفا کند که به دلایلی حضورش در آن سریال لغو شد. زمانی‌که مدیر برنامه‌های او به پارسونز خبر داد که چاک لوری بسیار مشتاق است با او همکاری کند، پارسونز به‌هیچ‌وجه فکرش را نمی‌کرد که برای یک سریال سیتکام دیگر مدنظر سازندگان آن سریال قرار گرفته باشد.

شلدون: «هاوارد تو می‌دونی که من خیلی باهوشم، به‌نظرت اگه من اشتباه می‌کردم خودم متوجه نمی‌شدم؟»

او در مصاحبه‌ای با دیوید لترمن در سال ۲۰۱۴ توضیحات جالبی داد و گفت: «من در آن زمان اصلا چاک لوری را نمی‌شناختم و به‌این‌خاطر که اهل بازی‌های کامپیوتری بودم، درابتدا فکر کردم منظور مدیر برنامه‌هایم چاک وولری است و او به اشتباه نام او را به زبان آورده. چاک وولری در آن زمان مجری برنامه‌‌ای دررابطه با بازی‌های ویدیویی بود و من فکر می‌کردم که او قصد دارد یک بازی ویدیویی تولید کند و من را برای حضور در آن بازی درنظر دارد. حتی پس از چند روز به این فکر کردم که شاید او می‌خواهد من در یکی از برنامه‌های او شرکت کنم و آزمون بازیگری من برای حضور در آن برنامه است؛ یکی از همان برنامه‌های ویژه چاک وولری. با خودم می‌گفتم چرا اینقدر برای حضور من در چنین برنامه‌ای اصرار دارند و خوشحال هستند؟ اصلا و ابدا فکرش را هم نمی‌کردم مدیر برنامه‌های من درباره یک سریال تلویزیونی سیتکام صحبت می‌کند و من بسیار خوشحالم که درنهایت نتیجه این تست بازیگری به خوبی پیش رفت و توانستم در این سریال به ایفای نقش بپردازم».

فن آرت شخصیت شلدون کوپر در سریال The Big Bang Theory

۴- آیا شخصیت شلدون دارای سندروم آسپرگر است؟

اصلا سندروم آسپرگر چیست؟ این سندروم یک نوع خفیف ولی متفاوت از بیماری اوتیسم به‌شمار می‌رود. افرادی که به این سندروم مبتلا هستند نسبت‌به مردم عادی معمولا باهوش‌تر هستند و با ارتباط برقرار کردن با دنیای بیرون و سایر مردم مشکل دارند؛ نشانه‌هایی که دقیقا در شخصیت شلدون هم قابل مشاهده بودند. به‌همین‌دلیل مخاطبان و طرفداران سریال The Big Bang Theory فکر می‌کردند که شخصیت شلدون به سندروم آسپرگر مبتلا است ولی بیل پریدی در مصاحبه‌ای این موضوع را رد کرد و گفت: «شخصیت شلدون دقیقا همان فردی است که می‌بینید، نه سندروم خاصی دارد و نه مشکل و مریضی خاصی. بسیاری از افراد خصوصیات خاصی را در او می‌بینند و فکرشان به سمت سندروم آسپرگر می‌رود ولی به‌هیچ‌وجه اینگونه نیست».

بااین‌حال خود جیم پارسونز، بازیگر شخصیت شلدون از این قضیه مطمئن نیست. پس از پخش تنها چند قسمت از این سریال سؤال‌های زیادی درباره شخصیت شلدون و ابتلای او به این سندروم شکل گرفت. در سال ۲۰۱۴ جیم پارسونز در مصاحبه‌ای درباره این موضوع توضیح داد و گفت: «وقتی با این سؤال روبه‌رو شدم اصلا نمی‌دانستم سندروم آسپرگر چیست. برای همین از نویسندگان سریال سؤال کردم و آن‌ها هم به من گفتند که خیر، شخصیت شلدون به این سندروم دچار نیست و به‌همین‌دلیل من هم به خبرنگاران در جواب این سؤال همیشه جواب منفی دادم».

شلدون: «من می‌تونستم زودتر برسم اینجا ولی اتوبوس به‌طرز احمقانه‌ای برای سوار کردن سایر مردم مدام توقف می‌کرد»

او در ادامه گفت: «در آن زمان بیشترین سوالی که از من می‌شد دقیقا همین سؤال درباره سندروم آسپرگر بود. به‌همین‌خاطر شروع کردم به مطالعه کردن درباره آن و بله، متوجه شدم که آن‌ها حق دارند این سؤال را بپرسند. شخصیت شلدون دقیقا دارای خصوصیات یک فرد مبتلا به این سندروم است ولی اگر نویسندگان و خالقان سریال می‌گویند این‌گونه نیست پس این‌گونه نیست. بااین‌حال شلدون نشانه‌های واضحی از این بیماری دارد و برای من بسیار جالب است که نویسندگان بسیار خوب توانستند این خصوصیات را مدیریت کنند. از همه این حرف‌ها که بگذریم، شلدون یک انسان است و اصلا نیازی نیست به‌دنبال این سؤال‌های حاشیه‌ای بگردیم».

کونال نایر در نقش شخصیت راج در سریال The Big Bang Theory

۵- داستان انتخاب کونال نایر در نقش راج

پس از پایان سریال بیل پریدی در یک مصاحبه درباره شخصیت راج و انتخاب کونال نایر توضیحات جالبی داد، او گفت: «زمانی‌که ما درحال انتخاب بازیگران بودیم، به‌دنبال یک بازیگر غیر آمریکایی برای این نقش می‌گشتیم. درابتدا این نقش تنها به‌عنوان «یک شخصیت غیر آمریکایی» طرح شده بود و به‌هیچ‌وجه ملیت مشخصی نداشت. شما اگر به هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها سر بزنید متوجه می‌شوید افراد حاضر در آن مکان تنها افراد آمریکایی نیستند و درواقع یکی از متنوع‌ترین جامعه‌های حاضر در آمریکا از لحاظ ملیت‌های مختلف قلمداد می‌شوند. به‌همین‌دلیل وقتی با افراد حاضر در هیئت علمی دانشگاه نیویورک روبه‌رو شدیم افراد غیر آمریکایی زیادی را دیدم و تصمیم گرفتیم که یک شخصیت با ملیت غیر آمریکایی در سریال داشته باشیم.

او ادامه داد: «زمانی‌که برای این نقش به‌دنبال بازیگر مناسب می‌گشتیم، از بازیگرانی با ملیت‌های مختلف مانند کره‌ای، مکزیکی، لاتین، ژاپنی و حتی از بازیگران دو رگه آزمون بازیگری گرفتیم. درانتها ۲۷ نفر مدنظر ما برای حضور در این نقش بودند و کونال نایر هشتمین بازیگری بود که برای این نقش آزمون بازیگری داد. زمانی‌که با او روبه‌رو شدم دقیقا یاد جیم پارسونز (بازیگری شخصیت شلدون) افتادم. پارسونز مناسب‌ترین فرد برای بازی در نقش شلدون بود و پس از تماشای آزمون بازیگری کونال نایر مطمئن شدم که او هم مناسب‌ترین بازیگر برای نقش شخصیت خارجی این سریال به‌شمار می‌رود. او بسیار بامزه بود و با لهجه زیبای خود می‌توانست جذابیت سریال را تا حد زیادی افزایش دهد و خوشحالم که همین اتفاق هم افتاد».

ماییم بیالیک در نقش امی فارا فاولر در سریال The Big Bang Theory

۶- ایفای نقش ماییم بیالیک در نقش امی فارا فاولر

شخصیت امی فارا فاولر را به‌خاطر دارید؟ عصب‌شناس بداخلاق سریال که با شخصیت شلدون در ارتباط بود و به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال تئوری بیگ بنگ تبدیل شد. نکته بسیار جالب درباره این شخصیت این است که بازیگر آن یعنی ماییم مالک در واقعیت مدرک PhD عصب‌شناسی دارد و یکی از نخبگان این رشته محسوب می‌شود. او در مصاحبه‌ای درباره شخصیت امی فارا فاولر توضیحات جالبی داد و گفت: «درابتدا و زمانی‌که در قسمت انتهایی فصل سوم برای ایفای نقش شخصیت امی به جمع بازیگران این سریال پیوستم، سازندگان آن برای این شخصیت شغل و حرفه‌ای درنظر نگرفته بودند و حتی درنظر نداشتند تا شخصیت امی به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال تبدیل شود».

او همچنین گفت: «بیلی پریدی درابتدای فصل چهارم در ملاقاتی به من گفت که قرار است یک شغل برای شخصیت امی انتخاب کنند و درنظر دارند تا شغل و حرفه واقعی من را برای او انتخاب کنند. به‌همین‌دلیل من می‌توانستم در نوشتن فیلم‌نامه مربوط‌به شخصیت امی به آن‌ها کمک کنم و در جزییات شغلی و همچنین خصوصیات شخصیتی امی نظرات خودم را بگویم. برای بازیگران فیلم‌ها و سریال‌های مختلف این موضوع بسیار حیاتی است که بدانند شخصیتی که قرار است در آن ایفای نقش کنند چه خصوصیاتی دارد و باید درباره جزییات شغل و حرفه آن شخصیت اطلاعاتی جمع‌آوری کنند. این قضیه برای من بسیار خوب پیش رفت و می‌توانستم خود واقعی‌ام در سریال باشم ولی با تغییراتی کوچک به‌خاطر خصوصیات شخصیتی امی فارا فاولر که همگی از آن‌ها اطلاع داریم».

بازینگا کلمه مخصوص شخصیت شلدون در سریال The Big Bang Theory

۷- واقعی بودن مطالب علمی سریال

علم و مطالب مربوط‌به آن یکی از مهم‌ترین المان‌های سریال ‌Big Bang Theory به‌شمار می‌روند. از شروع مراحل ساخت سریال تا انتهای آن آقای دیوید سالزبرگ، یکی از پروفسورهای دانشگاه لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا به‌عنوان مشاور علمی در تیم سازنده سریال حضور داشت تا اجازه ندهد مطالب علمی مطرح شده در این برنامه تلویزیونی از واقعیت دور شوند. وایت‌برد شلدون را به‌خاطر دارید؟ وظیفه تهیه تمام مطالبی که روی آن وایت‌برد نوشته می‌شد و تمام مطالبی که شلدون روی آن وایت‌برد می‌نوشت، برعهده آقای سالزبرگ قرار داشت. دیوید سالزبرگ بااینکه در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور آمریکا تدریس می‌کند ولی در مصاحبه‌ای گفت که شغل او در این سریال برایش بسیار مهم‌تر از شغل تدریس در دانشگاه به‌شمار می‌رود.

او با اشاره به این موضوع گفت: «من در داشنگاه لس‌آنجلس تدریس می‌کنم و مقالات علمی بسیاری نوشته‌ام ولی حس می‌کنم وظیفه‌ای که در سریال تئوری بیگ بنگ برعهده داشتم از تمام کارهایی که تابه‌امروز انجام داده‌ام مهم‌تر بوده و روی افراد بسیار بیشتری تأثیرگذار بوده است. تعداد دقیق بینندگان این سریال مشخص نیست ولی تنها در آمریکا در هر هفته حدود ۲۰ میلیون نفر این سریال را تماشا می‌کردند، این تعداد بدون حساب افرادی است که این سریال را در خارج از آمریکا یا به‌صورت تکرار یا در سال‌های بعد از پخش آن تماشا کرده‌اند، محاسبه شده. زمانی‌که من یک مقاله علمی می‌نویسم اگر خوانندگان آن سه رقمی شود بسیار خوشحال می‌شوم ولی وقتی یک مطلب علمی ساده در این سریال توسط این تعداد مخاطب دیده می‌شود برای من بسیار ارزشمند است. اگر حتی یک درصد از بینندگان این سریال همان مطلب علمی کوچک را متوجه شوند، شغل من در این سریال بسیار تأثیرگذار تلقی خواهد شد».

آسانسور راه‌پله و راه‌رو اصلی آپارتمان سریال The Big Bang Theory

۸- داستان راه‌پله، آسانسور و راهروهای ساختمانِ اصلیِ سریال

خراب بودن آسانسور موجود در آپارتمانی که خانه شخصیت‌های شلدون، لئونارد و پنی در آن حضور داشت، به یکی از مهم‌ترین المان‌های سریال تبدیل شده بود. جوک‌ها، دیالوگ‌ها و اتفاقات بسیار زیادی به‌خاطر خراب بودن آسانسور این آپارتمان در راه‌پله‌ها و راهروهای این آپارتمان به‌تصویر کشیده شده‌اند. در فصل سوم سریال در یکی از سکانس‌ها دلیل خراب بود این آسانسور مشخص می‌شود. در آن سکانس و در دیالوگی به این موضوع اشاره می‌شود که آسانسورِ آپارتمان به‌دلیل یکی از آزمایش‌های لئونارد خراب شده است. او قصد داشت تا آسانسور را با سوخت موشک به‌کار اندازد و همین موضوع دلیل خراب شدن آسانسور به‌شمار می‌رود.

شلدون: «لئونارد وقتی اون خانم همسایه روبه‌رویی سه سال پیش اومد به این ساختمون بهت گفتم که باهاش حرف نزن، ببین به‌خاطر حرف زدن تو باهاش به چه روزی افتادیم، واسه تماشای فیلم دیرمون شده»

به راهروها و راه‌پله‌های آپارتمان برسیم. در طول سریال به‌طور مکرر شاهد این موضوع هستیم که شخصیت‌های این سریال ازطریق راه‌پله‌ها بین طبقات مختلف رفت‌وآمد می‌کنند و در هر طبقه یک راهروی متفاوت وجود دارد. در حقیقت تمام این طبقات و راهروها تنها یک صحنه (ست) هستند که مرتبا دکور آن عوض می‌شود و بازیگران تنها یک مسیر از راه‌پله را طی می‌کنند و دوباره به همان صحنه قبلی برمی‌گردند. این تغییر دکور و تغییر زاویه دوربین باعث می‌شود تا ما فکر کنیم شخصیت‌های سریال به‌طور مداوم بین طبقات مختلف آپارتمان در حرکت بودند.

جیم پارسونز و کیلی کوئوکو دو بازیگر اصلی سریال The Big Bang Theory

۹- دستمزد دیوانه‌کننده بازیگران سریال

از زمان پخش سریال بسیار محبوب FRIENDS هیچ کمدی سیتکامی موفق نشده بود به آمار ۲۰ میلیون بیننده در هفته دست پیدا کند و همین آمار خیره‌کننده دلیل بسیار خوبی به‌شمار می‌رود تا بازیگران این سریال مانند بازیگران سریال FRIENDS دستمزدهای بسیار بالایی را به‌خود اختصاص دهند. بازیگران سریال فرندز در فصل‌های آخر سریال دستمزدی معادل با یک میلیون دلار برای هر قسمت از آن دریافت می‌کردند. در سال ۲۰۱۷ مجله Variety در گزارشی پردرآمدترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی آن سال را اعلام کرد که در آن گزارش نکات بسیار جالبی دیده می‌شد.

پنی: «گوشی من دقیقا اندازه شما باهوشه»

در این گزارش پردرآمدترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی به تفکیک هر ژانر نوشته شده بود و در صدر پردرآمدترین بازیگران ژانر کمدی بازیگران اصلی سریال The Big Bang Theory قرار داشتند. بازیگران اصلی این سریال یعنی جانی گالکی، جیمز پارسونز، کیلی کوئوکو، سایمون هلبرگ و کونال نایر به‌طور متوسط برای ایفای نقش در هر قسمت از این سریال دستمزدی معادل با ۹۰۰ هزار دلار دریافت می‌کردند. رقمی دیوانه‌کننده که نشان از محبوبیت و موفقیت چشمگیر این سریال سیتکام دارد. همچنین در سال ۲۰۱۵ جیم پارسونز و کیلی کوئوکو بازیگران نقش‌های شلدون و پنی با درآمدی معادل با ۲۹ میلیون دلار در میان تمام بازیگران سریال‌های تلویزیونی در تمام ژانرها، پردرآمدترین بازیگران آن سال شناخته شدند.

کاور سریال The Big Bang Theory با حضور شخصیت‌های اصلی آن سریال

۱۰- حقایق متفرقه

  • جیم پارسونز به‌دلیل نقش‌آفرینی استادانه خود در نقش شلدون چهار بار برنده جایزه امی شده است.

  • اسامی شخصیت‌های شلدون و لئونارد به‌خاطر ادای احترام به آقای شلدون لئونارد، یکی از تهیه‌کنندگان سابق سریال‌های تلویزیونی که در سال ۱۹۹۷ جان خود را از دست داده، انتخاب شده‌اند.

  • پروفسور استیون هاوکینگ در فصل‌های پنجم و هشتم و همچنین در دویستمین قسمت سریال به‌عنوان بازیگر مهمان حضور داشته است.

  • چشم‌های جانی گالکی به‌هیچ‌وجه ضعیف نیستند و به‌همین‌دلیل درون عینک‌های شخصیت لئونارد هیچ‌گونه لنز و عدسی طبی استفاده نشده و تنها از شیشه‌های ساده ساخته شده‌اند.

  • از قسمت دوم فصل نخست تا انتهای سریال شخصیت پنی تنها از یک کیف دستی استفاده می‌کند.

  • نام خانوادگی شخصیت پنی در طول سریال هیچوقت مشخص نشد!

نظر شما همراهان همیشگی و عزیز سایت زومجی درباره سریال The Big Bang Theory چیست؟ اگر شما هم نکته جالبی درباره این سریال می‌دانید که در این مقاله به آن اشاره‌ای نشده است، آن را با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده