نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

زمان پخش سریال های نوروز ۱۴۰۰

در مطلب پیش رو سریال‌های نوروز 1400 را معرفی کرده‌ایم، از بازیگران آن‌ها گفته‌ایم و زمان پخش‌شان را بیان کرده‌ایم. با زومجی همراه باشید.

صدا و سیما هر ساله سریال هایی را به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو و تعطیلات عید نوروز از شبکه‌های اصلی خود پخش می‌کند. سریال‌هایی که اکثرشان تولید همان سال هستند و همه‌شان برای اولین بار روی آنتن می‌روند. در این سریال‌های نوروز ۱۴۰۰ را معرفی می‌کنیم و شما را در جریان ساعت پخش آن‌ها قرار می‌دهیم.

بهتاش فریبا در پایتخت 6 با لباس دروازه بانی

شبکه یک: سریال پایتخت

کارگردان: سیروس مقدم

زمان پخش: ۲۱ اسفند

بازیگران: محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، ابوالفضل رجبی و ریما رامین‌فر.

اگر یادتان باشد سریال پایتخت در سال گذشته به مناسبت عید نوروز از شبکه اول سیما پخش شد. جدیدترین فصل پایتخت اما در آن زمان به پایان نرسید و به‌دلیل شرایط پیش آمده براثر شیوع ویروس کرونا، دو قسمت نهایی این فصل به مرحله تولید نرسیدند و داستان نصفه و نیمه ماند. به همین ترتیب پخش خلاصه فصل گذشته پایتخت از ۲۱ اسفند آغاز می‌شود و دو قسمت باقی‌مانده و جدید آن در دو روز پایانی سال روی آنتن می‌روند تا پرونده فصل متاخر پایتخت بسته شود. این دو قسمت طبعا با محوریت بهتاش و زندگی فوتبالی او ساخته می‌شوند و به خط داستانی ارسطو نیز می‌پردازند.

علی صادقی با ماسک در سریال نون خ ۳

شبکه یک: سریال نون خ ۳

کارگردان: سعید آقاخانی

زمان پخش: یک فروردین، ساعت ۲۲:۱۵

تکرار: ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعد از ظهر

بازیگران: سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، هدیه بازوند و ندا قاسمی.

سریال نون خ در سال‌های اخیر به محصولی پرطرفدار تبدیل شده است. سریالی طنز که حالا به فصل سوم خود رسیده است. گویا فصل سوم نون خ که قرار است از اولین روز فروردین هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن برود، با اشاره‌ به کرونا و پروتکل‌های بهداشتی در داستان جلوی دوربین رفته است. موضوع اصلی فصل سوم گویا ساختن معدن است و به گیاهان دارویی نیز مربوط می‌شود. نون خ به عنوان یکی از سریال‌های پرطرفدار صدا و سیما در سال‌های اخیر، این‌بار بدون بازی حمیدرضا آزرنگ پخش خواهد شد.

نیم رخ دیبا زاهدی و حسین مهری در سریال همبازی

شبکه دو: سریال همبازی

کارگردان: سروش محمدزاده

زمان پخش: ۲۶ اسفند، ۲۱:۳۰

تکرار: ۳۰ دقیقه بامداد، ۱۲ ظهر و ۱۶:۱۵ بعد از ظهر

بازیگران: دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، بهنام تشکر، کمند امیر سلیمانی و علیرضا اوسیوند

سریال همبازی مضمونی عاشقانه دارد و در ۲۶ قسمت پخش خواهد شد و به‌همین ترتیب، همبازی یکی از آن سریال‌هایی است که تا پس از ایام عید ادامه خواهند داشت. داستان سریال با محوریت اشتغال جوانان نوشته شده است و گویا ته‌رنگی طنزآمیز هم دارد. سروش محمدزاده، کارگردان سریال همبازی، سریال سیاوش را برای شبکه نمایش خانگی ساخته است. حسین مهری، کامران تفتی و آتیلا پسیانی نیز سابقه بازی را در سریال‌های مختلفی دارند.

سریال گاندو

شبکه سه: سریال گاندو ۲ یا لوتی

کارگردان: جواد افشار

زمان پخش: ۳۰ اسفند، ۲۰:۴۵

تکرار: ۰۱:۱۵ بامداد و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر

بازیگران: داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پندار اکبری، علی افشار، امیریل ارجمند و بهمن دان

سریال شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۰ قرار بود بوتیمار باشد اما سپس اعلام شد که شبکه سوم سیما امسال میزبان سریال لوتی خواهد بود. البته این سریال در واقع فصل دوم سریال گاندو است که فعلا با نام موقت لوتی معرفی شده است. سریال گاندو همزمان با پخش فصل اول باعث به‌وجود آمدن حاشیه‌های مختلفی شده بود و به‌همین دلیل گویا گاندو ۲ در سکوت خبری جلوی دوربین رفته است. گاندو ۲ یا لوتی داستانی امنیتی دارد و گویا این قسمت از مجموعه درباره دسیسه سرویسی خارجی برای ضربه زدن به ایران است.

بازیگران سریال نوروز رنگی

شبکه پنج: سریال نوروز رنگی

کارگردان: علیرضا مسعودی

زمان پخش: ۳۰ اسفند، ساعت ۲۰

تکرار: ۱۵ بعد از ظهر

بازیگران: علیرضا مسعودی، یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی، جواد خواجوی

سریال کمدی نوروز رنگی به مشهدِ دهه شصت سر زده است. این سریال ۲۰ قسمتی برای پخش در ساعت ۲۰ انتخاب شده است و طبیعتا از آن سریال‌هایی است که پس از عید نوروز نیز روی آنتن خواهند رفت. علیرضا مسعودی، کارگردان این سریال که به علی مشهدی نیز مشهور است سابقه نویسندگی در سریال‌های کوچه اقاقیا، سه در چهار، سه‌دونگ سه‌دونگ و قرارگاه مسکونی را داشته است. او همچنین با شرکت در مسابقه خنداننده برتر بیش از پیش دیده شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده