نویسنده: رضا اسکندری
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵

عجیب‌ترین دروغ‌های تریلر فیلم Fast & Furious 9

در این ویدیو و مقاله به‌بررسی تریلر فیلم F9، جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های Fast and Furious خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

سال ۲۰۰۱ زمانی‌که نخستین قسمت مجموعه Fast and Furious اکران شد با یک فیلم مسابقه‌ای روبه‌رو بودیم که درباره مسابقات غیرقانونی و خیابانی با ماشین‌های سریع جریان داشت. طولی نکشید که آن فیلم نه‌تنها میان علاقه‌مندان ماشین‌های مسابقه‌ای که بین تمام اهالی سینما به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. از ماشین‌های رنگی و سریع تا خط داستانی بسیار جذاب آن فیلم‌ها که همه و همه دست به‌دست هم دادند تا شاهد تولد یک مجموعه سینمایی سرگرم‌کننده باشیم. به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم تا در ویدیو زیر نگاهی کنیم به تریلر جدید فیلم F9، جدیدترین فیلم مجموعه سریع و خشن و ببینیم این تریلر چقدر از واقعیت دور است.

تماشای ویدیو در یوتیوب

بعد از اکران ۲ یا ۳ قسمت از این مجموعه و موفقیت‌های چشمگیر آن کم‌کم ورق برگشت و فیلم‌های این مجموعه از مسابقات غیرقانونی به یک سری فیلم‌های اکشن هالیوودی تبدیل شدند و بعضی اوقات حتی منطق این صحنه‌ها را هم زیر پا گذاشته‌اند. قسمت اول مجموعه سریع و خشن  در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۰۱ منتشر شد و چهره‌های مطرحی همچون وین دیزل، پائول واکر و میشل رودریگز در آن به ایفای نقش پرداختند. حال در فیلم Fast and Furious‌ 9 نیز همچنان وین دیزل و میشل رودریگز را به عنوان بازیگر شاهد هستیم. همچنین حضور جان سینا و شارلیز ترون نیز می‌تواند به جذابیت این فیلم بیفزاید. این فیلم بعد از چندین بار تاخیر، در نهایت قرار است در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.

مثل همه‌چیز در دنیا، صحنه‌های اکشن هم منطقی دارند و نمی‌توان به‌سادگی از آن‌ها عبور کرد. اگر در دنیایی مانند Avangers باشیم صحنه‌های اکشن آن به‌خودی خود مشکلی ندارند ولی وقتی داستان فیلم در واقعیت جریان دارد نمی‌توانیم پا را روی گاز بگذاریم و از منطق و واقعیت کیلومترهای زیادی فاصله بگیریم. شما اگر قسمت اول این مجموعه را تماشا کنید و بعد از آن تریلر فیلم F9 را ببینید، گویی از یک جهان به یک جهان کاملا تازه وارد شده‌اید. جهانی که پر شده از صحنه‌های اکشن که غالبا منطقی پشت‌سر آن‌ها نیست؛ از فیلم‌های اصلی اخیر این مجموعه گرفته تا اسپین‌آف‌هایی مانند Hobbs and Shaw.

نظر شما همراهان همیشگی سایت زومجی درباره این تریلر چیست؟ اگر شما هم نظری درباره تریلر فیلم سریع و خشن 9 در ذهن دارید آن را با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده