نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

کمپانی آکیولس از دستگاه جدید Oculus Remote رونمایی کرد

امروز در جریان رونمایی از قیمت هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، کمپانی سازنده از یک محصول دیگر نیز رونمایی کرد. این محصول Oculus Remote نام دارد و درکنار هدست عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئيات کامل خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

کمپانی آکیولس امروز و در جریان نمایشگاه CES 2016، قیمت هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت و تاریخ عرضه آن را مشخص کرد. همچنین این کمپانی از دستگاه جدیدی به نام آکیولس ریموت (Oculus Remote) نیز رونمایی کرد.

این دستگاه کوچک در کنار کنترلر ایکس‌باکس وان در بسته‌بندی هدست ریفت ‌عرضه خواهد شد و نیاز به خرید جداگانه آن نیست. شما می‌توانید علاوه بر گشتن در منوها، به جای کنترلر ایکس‌باکس وان، از این کنترلر جدید در بازی‌ها استفاده کنید.

آکیولس درباره این محصول جدید گفت که Oculus Remote برای جستجو در فروشگاه، جستجوی ویدیو‌های ۳۶۰ درجه و بسیاری از بازی‌های واقعیت مجازی قابل استفاده است.  ویژگی اصلی این دستگاه، صفحه لمسی (تاچ‌پد) است که در بالای آن طراحی شده است و به سادگی قابلیت‌های یک ماوس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به جز این تاچ پد چهار دکمه دیگر بر روی این ریموت تعبیه شده است.

نظر شما در مورد هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و سایر وسایل جانبی آن چیست؟

[alert variation="alert-info"]اگر به اخبار این رویداد علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام مطالب مربوط به آن را در صفحه CES 2016 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Mashable


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده