// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

اُریجین پی‌سی از کامپیوتر بدون کیس قدرتمند خود رونمایی کرد

اُریجین پی‌سی در جریان نمایشگاه CES 2016 که اکنون در لس‌آنجلس در حال برگزاری است از رایانه دسکتاپ All in One خود رونمایی کرد. این شرکت مستقر در میامی همچنین از اپلیکیشنی ویژه با قابلیت کنترل پی‌سی ازطریق گوشی‌های هوشمند پرده‌برداری کرده است. همراه زومجی باشید.

در ابتدا Origin Omni، دسکتاپ تازه معرفی شده اُریجین به همراه یک پردازنده اینتل Core i7 5960X و کارت گرافیک ۱۲ گیگابایتی انویدیا جیفورس GTX TITAN X درکنار قابلیت افزایش رم تا ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود. به‌گفته‌ی اُریجین، اُمنی قابلیت پشتیبانی از اورکلاک GPU و CPU را دارد.

از دیگر ویژگی‌های اُریجین اُمنی نمایشگر منحنی ۳۲ اینچی QHD با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ و نسبت تصویر ۲۱:۹ است. علاقمندان در صورت نیاز قادر به خریداری یک وب‌کم و میکروفن دوگانه برای رایانه خود نیز خواهند بود. کاربر همچنین در صورت نیاز قادر خواهد بود تا از دو هارد درایو یا SSD در دستگاه بهره ببرد.

اُریجین برای خنک کردن این غول All in One از سیستم خنک‌کننده مایع Omni FrostByte بهره برده است. از نکات جالب این محصول، پشتیبانی تکنولژیک مادام العمر اُمنی مانند سایر محصولات پی‌سی شرکت اُریجین ‌پی‌سی است. شما همچنین قابلیت ارتقاء کامل مادربورد Mini-ITX این دستگاه را دارید. این محصول در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ رسما عرضه خواهد شد.

درکنار همین خبر،‌ این شرکت از اپلیکیشنی با نام Sentinel برای اندروید، iOS‌ و ویندوز دسکتاپ رونمایی کرده است که به شما امکان کنترل و نظارت بر رایانه خود را ازطریق اپلیکیش گوشی همراه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن درکنار دادن اجازه‌ی کنترل رنگ رایانه‌های دسکتاپ شرکت اُریجین (GENESIS و MILLENNIUM)، قابلیت نظارت بر عملکرد پردازنده، هارد دیسک، واحد پردازش گرافیکی، کنترل سرعت فن و عملکرد کلی مادربورد است. اُریجین امروز همچنین از کیس اسمبل شده Chronos نسخه ۲۰۱۶ رونمایی کرد.

وب‌سایت Cnet نیز تصاویری را از Omni منتشر کرده است:

منبع: Microsoft News


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده