// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷

تریلر جدید Anthem قدرت کارت گرافیک های Nvidia را به تصویر می‌کشد

در جریان رویداد CES 2019 و کنفرانس انویدیا، استودیو بایوور تریلر جدیدی از بازی Anthem را با محوریت تکنولوژی DLSS کارت‌های گرافیک انویدیا به‌نمایش گذاشت.

بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) روانه‌ی بازار می‌شود و کاربران می‌توانند جدیدترین ساخته‌ی استودیو بایوور (BioWare) را تجربه کنند. البته در هفته اول ماه فوریه (اواسط بهمن ماه) کاربران می‌توانند بتای عمومی Anthem را هم تجربه کنند. با این‌حال هرقدر که به تاریخ عرضه‌ی بازی نزدیک می‌شویم، اطلاعات و ویدیوهای بیشتری از Anthem در دسترس قرار می‌گیرد. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در رویداد CES 2019 و کنفرانس خبری کمپانی انویدیا (Nvidia)، استودیو بایوور تریلر جدیدی را از بازی Anthem به‌نمایش گذاشت.

در جریان ویدیو منتشر شده شاهد توضیحات تیم بایوور در مورد گرافیک و طراحی‌های بازی روی کامپیوتر و کارت‌های انویدیا هستیم که بهترین عملکرد خود را به‌نمایش می‌گذارد. در این میان اشاره کنم که تریلر منتشر شده در رزولوشن 4K ضبط شده است. در انتهای ویدیو اعلام می‌شود که کمپانی انویدیا و بایوور در نسخه‌ی پی سی بازی Anthem از تکنولوژی DLSS یا همان Deep Learning Super Sampling استفاده کرده‌اند. به‌بیان ساده این تکنولوژی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا تصاویری با کیفیتی بسیار بالا خلق شوند.

DLSS یک شبکه عمیق را برای استخراج ویژگی‌های چند بعدی صحنه‌های رندر شده ارائه می‌دهد و به‌صورت هوشمندانه اطلاعات استخراج شده را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا خروجی یک تصویر باکیفیت باشد. همچنین این تکنولوژی نسبت به تکنولوژی‌های مرسوم مثل TAA از المان‌های ساده‌تر و کمتری استفاده می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Anthem در رویداد CES 2019 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده