نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰

رونمایی اچ‌ پی از اولین لپ‌ تاپ گیمینگ با صفحه‌ نمایش ۲۴۰ هرتزی

در جریان نمایشگاه CES 2019، کمپانی اچ پی از اولین لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش ۲۴۰ هرتزی رونمایی کرد. 

اچ‌پی در جریان CES 2019، نخستین لپ‌تاپ با صفحه‌‌نمایش ۲۴۰هرتزی دنیا را رونمایی کرد. این لپ‌تاپ برای گیمرها و طرفداران بازی‌های کامپیوتری محصولی رؤیایی تلقی می‌شود. این لپ‌تاپ در رسته‌ی ۱۵ اینچی‌های Omen قرار دارد و زمان پاسخ‌گویی صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی آن ۴ میلی‌ثانیه گزارش شده است. کارت گرافیک به‌کاررفته در آن نیز ارتقایافته و از نسل جدید Nvidia با طراحی Max-Q بهره گرفته شده است.

لپ تاپ HP

در این لپ‌تاپ، برای بهبود ابزارهای ارتباطی و همچنین پشتیبانی از ارتباطات با پهنای‌باند و سرعت زیاد، از کارت شبکه‌ی بی‌سیم با آخرین نسخه‌ی استاندارد WiFi 11ax استفاده و همچنین کارت شبکه بی‌سیم گیگابیتی نیز به‌عنوان گزینه‌ای اختیاری برای خریدار درنظر گرفته شده است.

هارددیسک (HDD) و حافظه‌ی SSD و حافظه‌ی RAM لپ‌تاپ فقط از تنها دریچه‌ی تعبیه‌شده در پشت لپ‌تاپ دردسترس است؛ ازاین‌رو، تعویض و ارتقای این قطعات برای گیمرها بسیار آسان خواهد بود.

بنابر اعلام اچ‌پی، لپ‌تاپ‌های به‌روزشده‌ی سری Omen که از صفحه‌‌نمایش ۲۴۰هرتزی بی‌بهر‌اند، از بهمن‌ ماه و با قیمت پایه‌ی ۱۳۶۹ دلار و مدل‌های مجهز به صفحه‌نمایش خارق‌العاده‌ی ۲۴۰هرتزی از خرداد ماه سال آینده وارد بازار می‌شود.

 در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن‌ها در بخش لپ‌تاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده