نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

مدل جدید کامپیوتر مخصوص بازی Inspiron در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد

کمپانی Dell در جریان نمایشگاه CES 2018، مدل ارتقا یافته کامپیوتر گیمینگ Inspiron را معرفی کرد.

شرکت Dell نسخه‌ی به‌روزشده‌ای از رایانه‌ی رومیزی مخصوص گیمینگ Inspiron را معرفی کرد. این رایانه به جدیدترین پردازنده‌های شرکت اینتل مجهز است.

اگر بودجه‌ی کافی برای خرید رایانه‌های رومیزی رده بالای Alienware ندارید، دسکتاپ گیمینگ Inspiron شرکت Dell می‌تواند یک جایگزین بسیار خوب با قیمت پایین‌تر باشد. این شرکت در نمایشگاه CES 2018 نسخه‌ی به‌روزشده‌ی دسکتاپ Inspiron را با پردازنده‌های جدید معرفی کرد.

دسکتاپ مخصوص بازی Inspiron مدل ۵۶۸۰ به جدیدترین پردازنده‌های نسل هشتم Core مجهز شده است. این دستگاه در نسخه‌های مختلف از پردازنده‌ی پایین‌رده‌ی Core i3 تا پردازنده‌ی بالارده‌ی Core i7 را شامل می‌شود. در خصوص کارت گرافیک، نسخه‌های مختلف این رایانه از پایین‌رده تا بالارده به ترتیب به کارت‌های GeForce GTX 1050 و 1060 و 1070 مجهز هستند. گزینه‌های موجود برای رم ۸ تا ۱۶ گیگابایت هستند؛ اما این دستگاه تا ۶۴ گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند.

امکان اضافه کردن هارددیسک استاندارد تا دو ترابایت و حافظه‌‌ی M.2 SATA SSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت نیز وجود دارد.

ویژگی‌های یادشده در یک کیس کم‌نظیر که در یک سمت آن درخشش نور آبی خودنمایی می‌کند، قرار گرفته است. Dell ارتقاء‌پذیری بالای این دستگاه را به‌عنوان ویژگی مثبت آن مطرح می‌کند؛ اما با توجه به این که پاور استفاده‌شده در این دستگاه ۴۶۰ واتی است، شاید هنگام ارتقاء سیستم با محدودیت مواجه شوید.

دسکتاپ مخصوص بازی اینسپایرون ۵۶۸۰ از امروز از طریق سایت شرکت Dell قابل خرید است. نسخه‌ی پایه‌ی این رایانه‌ی رومیزی به‌روزشده ۷۴۹ دلار اعلام شده است.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده