نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱

SteelSeries ماوس گیمینگ Rival 600 را در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد

کمپانی SteelSeries در جریان نمایشگاه CES 2018، ماوس مخصوص بازی Rival 600 را معرفی کرده که از امروز هم عرضه شده است.

SteelSeries یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات مخصوص بازی است و حال در جریان نمایشگاه CES 2018، این شرکت از ماوس جدید خودش که با همکاری تیم‌های Evil Geniuses و Team North ساخته شده، رونمایی کرده و از همین امروز هم آن را با قیمت ۸۰ دلار عرضه کرده است.

استیل‌سریز در ساخت ماوس Rival 600، از سنسور TrueMove3+ استفاده کرده که پیش از این، در ماوس‌های Rival 310 و Sensei 310 این شرکت هم استفاده شده بود. اما Rival 600 یک سنسور دیگر هم دارد که باعث می‌شود زمانی که ناخودآگاه ماوس را از روی سطح ماوس پد بلند می‌کنید، با حرکت ناگهانی نشانگر در بازی رو‌به‌رو نشوید. این مساله مخصوصا در رقابت‌ها بسیار مهم است و باعث می‌شود که مثلا حرکت ناگهانی ماوس، تاثیر منفی روی بازی شما نگذارد.

استفاده از سنسور TrueMove3+ باعث شده تا ماوس Rival 600، دقتی نهایتا تا ‍۱۲۰۰۰ CPI و ۳۵۰ IPS داشته باشد. همچنین این ماوس که مثل اکثر محصولات گیمینگ امروزی از قابلیت‌های نورپردازی هم پشتیبانی می‌کند، امکان شخصی‌سازی نیز دارد و می‌توان وزن آن را با استفاده از افزودنی‌هایی که به قسمت‌های کناری ماوس از طریق آهنربا اضافه می‌شوند، تنظیم کرد. ماوس بدون افزودنی‌هایش ۹۶ گرم وزن دارد و هشت وزنه ۴ گرمی نیز همراه با آن عرضه می‌شوند. البته با اینکه امکان تنظیم وزن ماوس فراهم شده، ولی Rival 600 فقط مخصوص افراد راست‌دست طراحی شده است.

داشتن یک پردازنده ۳۲ بیتی ARM باعث می‌شود تا بتوان تنظیمات CPI، کلید‌ها و نورپردازی را ذخیره کرد. همان‌طور که اشاره کردیم، قیمت ماوس مذکور که در نمایشگاه CES رونمایی شده، ۸۰ دلار است.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده