نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳

نورپردازی ایسوس ترمینال و اسپاتلایت، هیجان را به اتاق بازی می‌افزایند

ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2018، از محصولات مختلف مخصوص بازی خود رونمایی کرد.

پلتفرم آئورا را می‌توان پروژه‌ای جذاب برای گیمرها دانست. به واسطه‌ی این پلتفرم ایسوس، گیمرها می‌توانند نورپردازی اختصاصی خود را در تمامی لوازم اعم از کامپیوتر، مانیتور، ماوس و کیبورد اجرا کنند. 

ROG AURA TERMINAL

ایسوس CES 2018

ایسوس در راستا تکمیل تکه‌های مختلف پازل این پلتفرم، در نمایشگاه CES 2018 از ترمینال ROG AURA رونمایی کرد. این دستگاه چهارکاناله محلی برای ارسال نورپردازی مختلف به محصولات تحت پوشش پروژه‌ی آئورا است. 

چهارکاناله به‌طور دقیق‌تر به معنای قابلیت اتصال چهار کامپیوتر به این دستگاه و خروجی اختصاصی هر یک خواهد بود. محصول جدید ایسوس از فناوری هیلو ایسوس نیز پشتیبانی می‌کند. ایسوس در رابطه با توانایی آئورا ترمینال و فناوری هیلو گفت:

پس از قرارگیری ردیف‌های ال‌ای‌دی در پشت مانیتور، هیلو به‌صورت لحظه‌ای محتوا و رنگ‌های در حال نمایش در حاشیه‌های نمایشگر را درک می‌کند و در ادامه با تابش رنگ‌های مشابه از طریق ال‌ای‌دی‌های پشت مانیتور در فضای روبه‌روی گیمرها، محیطی جذاب ایجاد می‌کند.

ROG Aura Terminal ایسوس رنگ و جلوه‌های بازی‌ را با ال‌ای‌دی‌‌های تعبیه‌‌شده همگام‌سازی می‌کند. این دستگاه هم‌چنین در صورت اتصال سایر لوازم جانبی تحت پوشش فناوری آئورا، این رنگ‌آمیزی را در ال‌ای‌دی‌ها تعبیه‌شده در آن‌ها نمایش می‌دهد. 

ROG SPOTLIGH

ایسوس CES 2018

یکی دیگر از محصولات ایسوس برای نورپردازی محیط بازی و افزایش حس و هیجان موجود در آن، ROG SPOTLIGHT است که لوگوی ROG ایسوس را روی سطح یا دیوار می‌تاباند. اسپات‌لایت از پلتفرم آئورا نیز پشتیبانی می‌کند تا با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، جلوه‌های مشابه ایجادشده در محصولات سخت‌افزاری را روی دیوار بتاباند. 

اسپاتلایت دارای بدنه‌ای فلزی است و به واسطه‌ی پایه‌ی مغناطیسی خود، قابلیت اتصال به هر سطح فلزی دارد. قابلیت تغییر ۳۶۰ درجه این دستگاه امکان تابش جلوه‌ی مورد نظر را در هر بخشی از محیط در دسترس قرار می‌دهد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا امکان سفارشی‌سازی لوگوی در حال تابش موجود است یا نه؛ اما احتمالا در آینده‌ای نزدیک ایسوس این قابلیت را به اسپات‌لایت خواهد افزود.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده