// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹

پنج مانیتور جدید از سوی کمپانی ViewSonic معرفی شدند

در جریان نمایشگاه CES 2018 کمپانی ViewSonic پنج مانیتور جدید را در دو دسته «سرگرمی» و «مخصوص بازی» معرفی کرد.

نمایشگاه CES 2018 هم‌اکنون در حال برگزاری است و کمپانی‌های مختلفی از جمله Acer، Asus و Nvidia جدید‌ترین محصولات و تولیدات خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند. کمپانی ViewSonic (ویوسونیک) که در زمینه ساخت نمایشگر فعال است، یکی از حاضران نمایشگاه مذکور بوده که پنج مانیتور جدید را معرفی کرده است.

پنج مانیتور جدید کمپانی ویوسونیک در دو دسته مانیتور‌های سرگرمی و مخصوص بازی یا به اصطلاح گیمینگ قرار می‌گیرند. اولین مانیتور معرفی شده که جزو دسته دوم بوده، مانیتور XG2560 است. این مانیتور ۲۵ اینچی که با قیمت ۵۷۳ دلار به فروش خواهد رسید، از رزلوشن 1080p و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز بهره برده و از فناوری Nvidia G-sync نیز پشتیبانی می‌کند. دومین مانیتور دسته گیمینگ با نام مانیتور XG3220 شناخته می‌شود. این مانیتور ۳۲ اینچی که برچسب قیمت ۶۲۹ دلاری دارد، یکی از اولین مانیتور‌های 4K است که از فناوری HDR10 پشتیبانی کرده و دارای فناوری FreeSync برای کارت‌های گرافیک کمپانی AMD است. نرخ تازه‌سازی این مانیتور ۶۰ هرتز است. اما سومین مانیتور گیمینگ جدید کمپانی ویوسونیک که یک مانیتور اولترا واید منحنی بوده و نام مانیتور XG3540C برای آن انتخاب شده، صفحه ۳۴ اینچی دارد و از رزولوشن 1440p و نرخ تازه‌سازی ۱۰۰ هرتز بهره می‌برد. قیمت در نظر گرفته شده برای این مانیتور ۷۳۹ دلار است. مانیتور‌های XG2560 ،XG3220 و XG3540C به ترتیب در ماه مارس، ماه ژانویه و سه‌ماهه سوم سال جاری عرضه خواهند شد. مانیتور XG2560 در بالای مطلب قابل مشاهده بوده و تصویر مانیتور XG3540C را در زیر مشاهده می‌کنید:

مانیتور XG3540C ویوسونیک / Viewsonic

مانیتور‌های VX2758-C-MH و VX3258-2KC-MHD، جدید‌ترین محصولات کمپانی ویوسونیک در دسته مانیتور‌های سرگرمی هستند. هر دوی این مانیتور‌ها منحنی و با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بوده و از فناوری FreeSync پشتیبانی می‌کنند. مانیتور VX2758-C-MH که ۲۷ اینچ بوده، دارای رزولوشن 1080p است و در مقابل مانیتور VX3258-2KC-MDH که صفحه‌ای ۳۲ اینچی دارد، از رزولوشن 1440p بهره می‌برد. در ماه فوریه مانیتور VX2758-C-MH و در ماه مارس مانیتور VX3258-2KC-MHD در دسترس قرار خواهند گرفت. تصویر مانیتور VX2758-C-MH را در زیر مشاهده می‌کنید:

مانیتور VX2758-C-MH ویوسونیک / Viewsonic

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور LG، مانیتور BenQ، مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده