نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱

لینکسیس از روتر مخصوص بازی WRT32X رونمایی کرد

لینکسیس در جریان CES 2017 از روتر مخصوص بازی خود با قابلیت Killer Mode رونمایی کرد.

چندی است که Linksys دوباره به بازار روترهای خانگی بازگشته است. حال و در جریان نمایشگاه CES 2017، این شرکت با معرفی مودم WRT32X قصد دارد وارد دنیای بازی‌های ویدیویی شود.

Rivet Networks نام شرکتی است که برروی توسعه قابلیت‌های مخصوص شبکه برای کامپیوترهای مخصوص گیمینگ فعالیت دارد و نام این قابلیت‌ها، قابلیت‌های Killer است. حال لینکسیس در روتر جدید خود که با نام WRT32X شناخته می‌شود، از این ویژگی‌ها بهره برده است. این مودم دارای فرم‌ور لینوکس و ویژ‌گی‌های کیلر نتورکینگ است تا بتواند بهترین تجربه آنلاین را در اختیار گیمرها قرار دهد.

کیلر مود

قابلیت کیلر مود (Killer Mode) به صورت خودکار رایانه‌هایی را که با این ویژگی سازگار باشند، پیدا کرده و سپس موتور کیلر خود را با Killer Network Manager روی کامپیوتر مذکور سینک می‌کند. 

اما روتر جدید لینکسیس تنها مختص به بهبود تجربه‌ی بازی‌های آنلاین نمی‌شود. لینکسیس می‌گوید درحالی که این روتر ترافیک گیمینگ را در اولویت قرار می‌دهد، تجربه‌ی فعالیت‌های آنلاین دیگر مانند استریم ویدئو و دانلود فایل را نیز بهبود خواهد بخشید. روتر جدید لینکسیس هنگام بازی، فقط و فقط ترافیک مرتبط با بازی آنلاین را در اولویت قرار می‌دهد، نه تمامی ترافیک‌های مرتبط با گیمینگ. برای مثال اگر در حین انجام بازی، در حال دریافت پچ یا آپدیت برای همان بازی یا بازی‌های دیگر باشید، روتر با ترافیک مربوطه مانند دانلود معمولی برخورد کرده و آن‌ها را در اولویت گیمینگ قرار نخواهد داد.

سخت‌افزار

روتر جدید لینکسیس در بخش سخت‌افزار نیز بسیار قوی است. WRT32X از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی استفاده می‌کند و پهنای باند وای-فای آن به ۳۲۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

روتر WRT32 قرار است در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ و با قیمت ۳۰۰ دلار در آمریکا عرضه شود. لینکسیس هنوز زمان عرضه‌ی محصول جدید خود در دیگر نقاط دنیا را اعلام نکرده است.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده