// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۲

Dell لپ تاپ های Inspiron 7000 با پردازنده کبی لیک معرفی کرد

در جریان نمایشگاه CES 2017، کمپانی Dell لپتاپ‌های اینسپیرون سری ۷۰۰۰ خود را با پردازنده‌های کبی لیک و کارت گرافیک GTX 1050 معرفی کرد.

در جریان نمایشگاه CES 2017 کمپانی دل با معرفی لپتاپ‌ های اینسپیرون سری ۷۰۰۰ خود تلاش کرد تا لاین آپ لپ‌تاپ‌های خود را بیش از پیش جذاب جلوه دهد. این لپتاپ‌ها با پردازنده‌‌های نسل هفتم (کبی لیک) و دو کارت گرافیک GTX 1050 و GTX 1050 Ti عرضه خواهند شد.

لپ‌ تاپ اینسپیرون ۷۰۰۰ در دو مدل ۱۴ اینجی و ۱۵ اینچی وارد بازار می‌شود. از مشخصات مدل ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده کبی لیک اینتل Cor i5 7300 HQ یا Cor i7 7700 HQ اشاره کرد که برای مدل ۱۵ اینچی نیز همین پردازنده‌ها پیشنهاد شده است. همچنین حافظه رم این دو مدل در حالت پایه ۱۶ گیگابایت (یک ماژول ۱۶ گیگابایتی) بوده که تا ۳۲ گیگابایت (دو ماژول ۱۶ گیگابایتی) می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید.

جدای از پردازنده‌های کبی لیک، مدل ۱۴ اینچی دارای کارت گرافیک GTX 1050 4GB GDDR5 است در حالی که مدل ۱۵ اینچی با کارت گرافیک GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 عرضه می‌شود. از نظر حافضه داخلی، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را انتخاب کرده و آن را شخصی سازی کنید. برای مثال اینسپیرون ۱۴ اینچی در یک حالت ۲۵۶ گیگابایت (SSD) دارد یا اینکه می‌توان ۱۲۸ گیگابایت SSD و ۵۱۲ گیگابایت هارد دیسک با سرعت ۵۴۰۰ دور بر دقیقه را برای آن انتخاب کرد.

در ادامه می‌توانید تصویر مربوط به مشخصات فنی این دو لپ‌تاپ را مشاهده کنید.

Dell Inspiron 7000 Series

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده