// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

لنوو لپ تاپ مخصوص بازی Legion را معرفی کرد

در جریان نمایشگاه CES 2017 کمپانی لنوو لپ تاپ گیمینگ جدید خود را با نام Legion معرفی کرد.

کمپانی لنوو قصد دارد تا در سال ۲۰۱۷ میلادی قدمی جدی در عرصه لپ‌تاپ و واقعیت مجازی بردارد. در ابتدا که این کمپانی هدست واقعیت مجازی خود را با قیمتی کمتر از ۴۰۰ دلار معرفی کرد و حال در نمایشگاه CES 2017 از لپ تاپ گیمینگ جدید خود با نام لجیون رونمایی کرده است. لجیون در ماه آوریل میلادی روانه بازار خواهد شد.

همانطور که در عکس‌های زیر مشخص است لپ تاپ لجیون Y720 از نظر طراحی شباهت‌هایی به سری Y آیدیاپدهای لنوو دارد با این تفاوت که طراحی آن بهتر از قبل شده و از نظر اندازه نیز کوچک‌تر است و ۱۳۹۹ دلار قیمت دارد. از مشخصات فنی این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی، پردازنده اینتل i5-7300NQ، حافظه رم قابل ارتقاع تا ۱۶ گیگابایت، ۲ ترابایت هارد دیسک و کارت گرافیک Geforce 1060T اشاره کرد. همچنین می‌توانید از بازی‌های خود بر روی رزولوشن 4K نیز نهایت استفاده ببرید.

از نکات جالب این لپ تاپ می‌توان به گیرنده داخلی کنترلر ایکس‌باکس وان Y720 اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به پورت USB 3.0 Type C و باتری ۴ سلولی آن اشاره کرد. ولی نکته اصلی که باعث می‌شود Y720 یک دستگاه گیمینگ ایده‌ آل برای واقعیت مجازی باشد، Entertainment Hub موجود بر روی لجیون است. در واقع این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا فیلم و بازی‌های خود را برای اجرا شدن در حالت واقعیت مجازی آپ‌ اسکیل کرده و بواسطه هدست واقعیت مجازی خود آن‌ها را اجرا کنید.

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های لجیون Y720 لنوو را مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده