// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

معرفی برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های حوزه فوتبال

جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش جهان در هر کجا که پای بگذارد، عاشقان و دل باختگان خود را نیز به دنبال خود می‌آورد. برای این دسته از افراد و کسانی که حتی مقدار کمی نسبت به این ورزش علاقه دارند، داشتن بازی یا برنامه مرتبط با فوتبال بر روی تلفن هوشمند خود، یکی از الزامات است و در این مقاله نیز قصد داریم تا چند نمونه از بهترین‌های این حوزه را معرفی کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.
fifa 15 ut

FIFA 15 Ultimate Team

پلتفرم: اندروید / iOS / Windows Phone سازنده: Electronic Arts دانلود از آیتونز / دانلود از گوگل پلی / دانلود از فروشگاه ویندوز فون / دانلود از کافه بازار کد QR دانلود از کافه بازار: FIFA 15 UT QR   بهترین شبیه‌ساز فوتبال وقتی بخواهد بر روی یک پلتفرمی منتشر شود، سعی می‌کند تا از تمام پتانسیل آن پلتفرم بهره جسته و بهترین تجربه را برای مخاطب رقم بزند. با این که FIFA 15 تقریبا پیشرفت بصری نسبت به نسخه سال گذشته ندارد ولی از این لحاظ هنوز هم بین بازی‌های ورزشی (به خصوص فوتبال) بدون رقیب است. چهره‌ی طبیعی و قابل قبول بازیکنان تیم‌های بزرگ در هیچ کدام از بازی‌های مشابه دیده نمی‌شود و همین نکته سبب شده تا یک پله بالاتر از رقبا قرار گیرد. تغییر پایه‌ی گیم‌پلی بازی و ساختن یک نسخه کوچک از بخش Ultimate Team کنسولی، بازی را دچار تحول کرده است. کنترل بازی نیز با اینکه در نسخه قبل بی نقص جلوه می‌کرد، باز هم بهبود یافته تا یک شبیه‌ساز کامل و تمام عیار را تجربه کنیم و از این بازی نهایت لذت را ببریم.
  pocket league story 2

Pocket League Story 2

پلتفرم: اندروید سازنده: Kairosoft دانلود از گوگل پلی / دانلود از کافه بازار کد QR دانلود از کافه بازار: Pocket league story 2 qr   استودیوی ژاپنی کایروسافت (KairoSoft) با ساخت بازی‌های مدیریتی کوچک و اعتیادآور خود، به یکی از استودیوهای مطرح این سبک بر روی تلفن‌های هوشمند تبدیل شده است. بعد از بازی‌های مدیریتی و شبیه ساز استودیوی بازی‌سازی (Game Dev Story) ، مدیریت مدرسه (Pocket Academy) و حدود ۲۰ بازی دیگر در این سبک، آن‌ها برای اولین بار دنباله‌ای برای یکی از بازی‌های خود ساختند که این بازی Pocket League Story 2 بود. بازی پیشرفت‌هایی هر چند در ظاهر کوچک نسبت به نسخه قبل داشت ولی همین تغییرات، گیم‌پلی بازی را متحول کرده‌اند. مدیریت کامل یک باشگاه فوتبال، استفاده از روش‌های مختلف برای کسب درآمد، نقل و انتقال بازیکنان و پیاده‌سازی تاکتیک‌های مختلف بر روی ترکیب تیم، تنها گوشه‌ای از کارهایی است که در این بازی اعتیادآورمی‌توانید انجام دهید.
  real football 2013

Real Football 2013

پلتفرم: اندروید / iOS سازنده: Gameloft دانلود از آیتونز / دانلود از گوگل پلی / دانلود از کافه بازار کد QR دانلود از کافه بازار: REAL FOOTBALL 2013 QR   کمپانی گیم‌لافت (Gameloft) بدون شک بزرگترین ناشر بازی‌های موبایل است که از ابتدا هم تمرکز خود را بر روی بازی‌های این پلتفرم گذاشته  و هنوز بازی‌های درخشان آن بر روی جاوا و سیمبین بر یاد همگی مانده‌اند. می‌توان بازی Real Football از این کمپانی را جدی‌ترین رقیب مجموعهی FIFA در این پلتفرم دانست. آخرین نسخه این بازی که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، بهترین Real Football به شمار می‌رفت. بازی علاوه بر گیم‌پلی ارکید و جذابش از لحاظ یک بازی فوتبال، در بخش مدیریت باشگاه و نقل انتقال بازیکنان نیز خوش درخشیده است. امکان خرید درون برنامه‌ای با استفاده از فروشگاه اندرویدی کافه بازار نیز از قابلیت‌هایی است که برای مخاطبان ایرانی این بازی می‌تواند یکی از مزیت‌های بازی به شمار برود.
  Stickman Soccer

Stickman Soccer

پلتفرم: اندروید / iOS سازنده: Djinnworks GmbH دانلود از آیتونز / دانلود از گوگل پلی / دانلود از کافه بازار کد QR دانلود از کافه بازار: Stickman soccer qr   سری بازی‌های Stickman که در هر سبک و ورزشی می‌توان یک نسخه از آن را یافت، در ورزش فوتبال نیز پای گذاشته و یک بازی سرگرم کننده عرضه کرده است. این بازی که از سبک طراحی مخصوص بازی‌های Stickman بهره می‌برد، یک بازی صرفا عامه‌پسند و برای مخاطبان اکثرا کم سن و سال ساخته شده ولی این دلیل نمی‌شود که افراد دیگر نیز به سمت آن نروند. اگر دنبال یک بازی فوتبال هستید که زیاد پیچیده نباشد و برای ساعاتی بتواند شما را سرگرم کند، Stickman Soccer یکی از انتخاب‌های پیش روی شماست.
  flick kick legends

Flick Kick Football Legends

پلتفرم: اندروید / iOS سازنده: PIKPOK دانلود از آیتونز / دانلود از گوگل پلی / دانلود از کافه بازار کد QR دانلود از کافه بازار: FLICK KICK FOOTBALL LEGENDS QR متفاوت ترین و هنری ترین بازی این لیست، بازی Flick Shot است. ساختن و تبدیل شدن به یک تیم افسانه‌ای تنها با لمس صفحه، فقط در این بازی رقم می‌خورد. طراحی خاص بازی که در آن بازیکنان ظاهری شبیه به فوتبالیست‌های دهه‌ی هشتاد میلادی دارند، جلوه‌ی زیبایی به بازی داده و سبب شده تا گیم‌پلی بازی نیز بیش از پیش خود را نشان دهد. Flick Kick مانند هیچ کدام از بازی‌های لیست نیست و کنترل آن در فرمان‌های لمسی خلاصه می‌گردد تا با یک انگشت، به تاریخ بپیوندید. از نکات قابل توجه دیگر بازی نیز می‌توان به گیم‌پلی ارکید و جذاب و حالت‌های بازی فراوان اشاره کرد که تا مدت‌ها شما را سرگرم می‌کند.
  forza soccer

Forza Soccer

پلتفرم: اندروید / iOS سازنده: FootballAddicts دانلود از آیتونز / دانلود از گوگل پلی / دانلود از کافه بازار کد QR دریافت از بازار: forza soccer qr   فورزا ساکر را می‌توان تخصصی‌ترین برنامه‌ی فوتبالی دانست. علاوه بر پوشش اخبار و اتفاقات مهم‌ترین لیگ‌های دنیا، پشتیبانی از تیم‌های باشگاهی ایران نیز یکی از ویژگی‌هایی است که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت. پیش بینی مسابقات، به اشتراک‌ گذاری تجربیات خود با طرفداران تیم مورد علاقه‌، شایعات بازار نقل و انتقالات و  چندین قابلیت جذاب دیگر سبب شده تا به یکی از بهترین‌های این لیست تبدیل شود.
  onefootball

Onefootball

پلتفرم: اندروید / iOS / Windows Phone سازنده: Onefootball GmbH دانلود از آیتونز / دانلود از گوگل پلی / دانلود از فروشگاه ویندوز فون / دانلود از کافه بازار کد QR دانلود از بازار: onefootball qr   اگر صرفا دنبال یک برنامه‌ی ساده که کار با آن پیچیده نباشد و از جهتی مهم‌ترین دلیل استفاده از آن گزارش لحظه به لحظه‌ی اتفاقات یک مسابقه باشد، پیشنهاد ما برنامه‌ی وان فوتبال است. این اپلیکیشن در بخش اخبار و حواشی فوتبال نیز قابل قبول ظاهر شده ولی عمده شهرت آن به دلیل گزارش زنده عالی مسابقات است که تعداد دانلود آن در فروشگاه گوگل پلی نیز شاهدی بر خوب بودن این برنامه‌ی منتخب از نگاه گوگل است.
  live football on tv

LIVE Football on TV

پلتفرم: اندروید سازنده: Visual Design دانلود از گوگل پلی   برای اینکه بتوانید همه‌ی مسابقات فوتبال در سراسر نقاط جهان را به صورت زنده تماشا کنید، نیاز به داشتن برنامه LIVE Football on TV هستید که بر خلاف سایر برنامه‌های این لیست، رایگان نیست و برای خرید آن باید 3 دلار پرداخت کنید تا بتوانید مسابقات و تورنمنت‌های مهمی چون لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده کنید. البته باید به این نکته اشاره کرد که این اپلیکیشن یک نسخه‌ی رایگان نیز دارد که با آن فقط به لیگ‌های نه چندان معروف دسترسی دارید ولی به هر حال می‌توانید به قابلیت‌هایی از نسخه پولی دسترسی داشته باشید و بعد از تست آن اقدام به خرید نسخه اصلی کنید.
  ESPN SC

ESPN Sports Center

پلتفرم: اندروید / iOS سازنده: ESPN Inc دانلود از آیتونز / دانلود از گوگل پلی / دانلود از کافه بازار کد QR دانلود از کافه بازار: ESPN SPORTS CENTER QR   برنامه ESPN SC یکی از بهترین برنامه‌های ورزشی برای تلفن‌های هوشمند است. این اپلیکیشن علاوه بر فوتبال، پشتیبانی کاملی از تمام ورزش‌ها دارد. با انتخاب ورزش و تیم‌های ملی و باشگاهی مورد علاقه خود، می‌توانید از اخبار، حواشی و سایر رویدادهای مرتبط را در دستگاه هوشمند خود به ارمغان بیاورید. اعلام اخبار مهم و شروع مسابقات تیم مورد علاقه با استفاده از نوتیفیکیشن و بررسی و تحلیل مسابقات نیز دیگر ویژگی‌های این برنامه است.
  sky sprots

Sky Sports Live Football SC

پلتفرم: اندروید / iOS سازنده: BSkyB دانلود از آیتونز / دانلود از گوگل پلی   اپلیکیشن شبکه‌ی ورزشی Sky Sports یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این حوزه است. آمار دانلود بسیار خوب و قابلیت‌هایی چون به روز بودن ثانیه‌ای وقایع مرتبط با فوتبال، گزارش مسابقات به صورت زنده و مقالاتی مرتبط با هر مسابقه سبب شده تا این برنامه یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد و رایگان بودن آن نیز نکته‌ی مثبت دیگری به حساب می‌آید. با توجه به اینکه دستگاه‌های هوشمند محدودی را پشتیبانی می‌کند، انتظار می‌رود که به زودی با بروز رسانی‌های جدید برای تمام آن‌ها قابل استفاده باشد. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده