نویسنده: آریا کرنافی
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل Crazy Taxi™ City Rush: تاکسی دیوانه!

تاکسی دیوانه یک بازی محبوب و دوست داشتنی که در آن شما با یک تاکسی باید مسافران را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسانید. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به این بازی مهیج داشته باشیم. 

از خیلی سال پیش شرکت سگا علاوه بر تولید کنسول‌های بازی، در تولید بازی‌ نیز فعالیت داشت. از ارائه و تولید بازی‌هایی همچون Sonic (که پرطرفدارترین محصول این کمپانی محسوب می‌شود) تا تولید بازی‌هایی همچون یاکوزا و تاکسی دیوانه. بسیاری از ما با بازی کلاسیک تاکسی دیوانه خاطرات بسیاری داریم که یکی از پرهیجان‌ترین و خاطره انگیزترین بازی‌های اتومبیل‌رانی محسوب می‌شود. تاکسی دیوانه یک بازی مسابقه‌ای جهان باز است که وظیفه شما سوار کردن مسافران و رساندن آن‌ها به مقصد در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. نخستین بار بازی در سال ۱۹۹۹ میلادی برای Arcade منتشر شد سپس به کنسول دریم کست آمد. سپس در سال ۲۰۰۱ برای کنسول‌های نینتندو و پلی استیشین عرضه شد. سرانجام در سال ۲۰۰۲ بازی برای مایکروسافت ویندوز رونمایی شد. همچنین مدتی پیش شرکت سگا نسخه اول بازی را برای اندروید و iOS پورت کرد. از آن‌جایی که این بازی بصورت انحصاری و اختصاصی تولید و محصول مشابه با چنین کیفیت و گرافیکی وجود ندارد همواره انتخاب نخست بازیکنان بوده است. بعدها قسمت های دیگری نیز از این بازی ارایه شد. این بار پس از سال ها نسخه جدیدی از این بازی برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شده است که City Rush نام دارد و با گیم پلی عالی و روان خود همگان را شگفت زده کرده است. همانطور که گفته شد هرچه سریع‌تر و دیوانه‌وارتر رانندگی کنید به امتیاز بالاتری دست پیدا می‌کنید و مشتریان نیز به موقع به مقصد خواهند رسید.

Crazy Taxi™ City Rush

هیچ چیزی جلودار شما برای رساندن مسافران به مقصد نیست. تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا بگذارید. از میان پله‌ها و راهروهای شهری، پارک‌ها و پیاده‌روها، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی چیزهای دیگر عبور کنید و مشتریان را به مکان مورد نظرشان برسانید. مسافران بابت رسیدن سریع‌تر به مقصد، پول بیشتری به شما پرداخت می‌کنند. اما City Rush امکانات جدیدی را نیز به همراه دارد. مجموعه جدیدی از تاکسی‌های مدرن و کلاسیک با قابلیت سفارشی سازی و تغییرات کامل به بازی افزوده شده است. همچنین محدوده شهری نیز گسترش یافته و گرافیک بازی نسبت به نسخه کلاسیک بسیار بهبود یافته و دوست داشتنی است. موسیقی بازی شما را جذب خود کرده و موجب لذت بخش تر شدن بازی می‌شود. مجموعه تاکسی دیوانه ساعت‌ها سرگرمتان خواهد کرد. این بازی با بیش از ۱۰ میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی یک بازی بسیار محبوب به شمار می‌رود. تاکسی دیوانه برای گروه سنی ۳ سال و بالاتر توصیه شده و برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی رایگان بوده اما دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

دانلود از فروشگاه گوگل پلی | دانلود از فروشگاه اپل

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده