نویسنده: آریا کرنافی
// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

معرفی بازی موبایل Avoid: تمرکز و سرعت بالا در یک مینیمال ساده!

این روزها بازی‌های موبایل در سبک‌های مختلف رواج پیدا کرده‌ و هرکسی بنابر علاقه خود، به ژانر خاصی علاقه پیدا کرده است. برخی ژانر بازی‌های اکشن را می‌پسندند و برخی نیز به بازی‌های معمایی علاقه دارند. برخی هم ترجیح می‌دهند سراغ بازی‌های امتیازی ساده و سرگرم کننده همچون Avoid بروند.

کلمه Avoid به معنی اجتناب کردن است. در نگاه اول نام بازی کمی منزجر کننده به نظر می‌رسد اما واقعا به عنوان یک بازی امتیازی، بسیار جذاب و البته در نوع خود تا بدین لحظه بی‌نظیر است.

بازی به شما یک نگاه مینمالیستی می‌دهد. از برخورد با تیغ‌ها و چرخ دنده‌ها تا هرزمانی که می توانید جلوگیری کنید. سکه‌ها را جمع آوری کرده و شخصیت‌های جدید بازی را آزاد کنید. خیلی مواظب باشید. این جملات تنها نوشتاری است که برای معرفی این بازی درج شده است! همین نگاه ساده گرایانه موجب شده تا این بازی در لیست بهترین بازی‌های سال قرار بگیرد.

avoid2مسیر بازی کاملا مشخص است. دستتان را برروی صفحه نمایش بگذارید. عروسک را به اطراف حرکت دهید. هدف از این بازی نجات عروسک از شر ۴ اره میان صفحه است که به مرور بر سرعت حرکت آن‌ها افزوده خواهد شد. نقطه‌هایی برای اطمینان از اینکه شما کاراکتر بازی را حرکت می‌دهید طراحی شده‌اند.

با استفاده از یک قدرت‌دهنده که «ساعت شنی» نام دارد می توانید از سرعت چرخ‌دنده‌ها بکاهید. پس از چندین بار برخورد شما با اره‌ها بازی تمام شده و مجبور به اجرای دوباره آن می‌شوید.

برای آن‌که بتوانید در انجام این بازی موفق شوید باید از سرعت عمل بالا و قدرت تمرکز برخوردار باشید و شخصیت بازی را کنترل کنید. هربار که جان خود را از دست دهید، به پایین صفحه نمایش پرت می‌شوید. پس می توانید از نو بازی را آغاز کرده و برای دستیابی به رکورد بهتر دست به کار شوید.

دانلود از گوگل پلی

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده