نویسنده: حمید مالکی
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵

معرفی بازی موبایل Chainsaw rage: کمک به دانشمند دیوانه

Chainsaw rage: mad dash یک بازی جالب و فانتزی برای گوشی‌های موبایل است که در آن دانشمندی بعد از خوردن معجون ساخته شده توسط خود، به جنون کشیده شده و با اره‌ی برقی به جان مردم افتاده است. با معرفی این بازی زومجی همراه باشید.

شخصیت اصلی بازی Chainsaw rage: mad dash دانشمندی میان سال است که بعد از نوشیدن جرعه ای از معجون ساخته شده توسط خودش، به طور جنون آمیزی عصبی می‌شود و کنترلی نیز روی رفتارهای خود ندارد و به همین منظور برای خالی کردن خشم خود، با یک اره‌ی برقی در مسیری بی پایان به کشتار هر شخصی که سر راه او قرار بگیرد می‌پردازد. نکته‌ی جالب و شاید طنزآمیز بازی در این موضوع است که وظیفه شما جلوگیری از کشتار و فروکش کردن خشم این داشمند نیست بلکه برعکس باید به اون در کشتن افراد کمک کنید و مرگی دردآور را برای افراد بازی به ارمغان بیاورید.

Chainsaw-rage2

البته همه چیز به همین سادگی نخواهد بود و در بازی سگ‌هایی وجود دارند که مانند شما عصبی و وحشی شده اند و در صورتی که به آن‌ها نزدیک شوید ممکن است توسط آن‌ها کشته شوید و بازی را ببازید. در کنار سگ‌ها بمب‌هایی نیز در بازی وجود دارند که باید با پرش از آن‌ها، مانع انفجارهای تخریب کننده شوید. بخش فروشگاهی بازی نیز دارای انواع لباس، کلاه و معجون‌های مختلفی مانند افزایش خشم است که می‌توانید با جمع آوری سکه‌های بازی به خرید آن‌ها بپردازید. برای دریافت این بازی از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از مایکت | دانلود از گوگل پلی

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده