نویسنده: علی معصومی
// یکشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل The Boxtrolls: در جستجوی چرخ‌دنده‌ها!

اگر نتوانستید فیلم  The Boxtrolls را در سینما تماشا کنید، دیگر لازم نیست برای خرید بلیط آن پول بدهید! اکنون بازی هیجان انگیز آن در دسترس شماست و می‌توانید در منزل نشسته و از آن لذت ببرید. در ادامه با معرفی بازی موبایل The Boxtrolls همراه زومجی باشید.

com.red.boxtrolls5

فیلم جذاب، بازی دوست‌داشتنی

این بازی، بازی رسمی فیلم Boxtrolls است و به همین دلیل، گرافیک فوق‌العاده، افکت‌های صوتی و حرکتی این فیلم در این بازی نیز دیده می‌شود. در صورت استفاده رایگان این بازی، می‌توانید ۳۰ مرحله را در ۴ گستره گوناگون، که همگی از فیلم گرفته شده اند، بازی کنید.

در این بازی شما باید با پرش و لغزش، مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در این مسیر، هر چه چرخ دنده می‌بینید جمع آوری کنید. اما به این سادگی‌ها هم نیست و در حین بازی شما با معما‌هایی نیز روبرو می‌شوید، چرا که پریدن را هر کسی می‌تواند انجام دهد، مهم به پایان رساندن مراحل بازی است.

com.red.boxtrolls3

در حین بازی، ۱۰ Boxtroll گوناگون هستند که باید آنها را آزاد کنید. آنها شما را در طول کمک می‌کنند، به طوری که هر کدام از آنها با داشتن قابلیت‌های منحصر به فرد، موانع را از سر راه شما برداشته و مسیر را برایتان هموار می‌کنند. بعضی از آنها نیز با داشتن خاصیت کششی که دارند، شما را در جمع آوری چرخ دنده‌ها کمک می‌کنند. همینطور که در بازی پیش می‌روید، متوجه دشواری مراحل می‌شوید به طوری که بدون Boxtroll ها نمی‌توانید مراحل را پشت سر بگذارید. اما در کنار Boxtroll ها، شما می‌توانید گجت‌های دیگری را نیز در ازای پرداخت چند چرخ‌دنده، خریداری کنید و از آنها برای از بین بردن تله‌ها، حرکت معلق در هوا و... استفاده کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید برای خرید آنها پول هم بپردازید.

این بازی رایگان است و البته همراه با تبلیغات جورواجور! اگر بخواهید از شر تبلیغات آن خلاص شوید، باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

برخی ویژگی‌های این بازی عبارتند از:

  • گرافیک و صدایی عالی
  • ۴ منطقه متفاوت
  • ۳۰ مرحله گوناگون
  • بازی رسمی منتشر شده توسط فیلم The Boxtrolls

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از کافه‌بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده