نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۱

استقبال مادرها از بازی‌های تحت گوشی‌های هوشمند

براساس مطالعاتی که اخیرا انجام شده، مادران برای فرار از مشکلات زندگی،  به گیمرهایی که با تلفن‌همراه بازی می‌کنند تبدیل شده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به ارائه آمار و ارقام جالب در این باره بپردازیم.
براساس مطالعاتی انجام شده، تلفن‌همراه بهترین هدیه برای مادران در تعطیلات سال نوی میلادی هستند. درحالی که گیمرهای حرفه‌ای جوان هستند، صنعت بازی‌های رایانه‌ای از طریق موبایل و تبلت‌ها در حال گسترش است. آنالیزهای انجام شده نشان می‌دهد ۸۰ درصد از مادرها  حداقل یک بار در هفته با موبایل یا تبلت خود بازی می‌کنند. این در حالی است که ۶۸ درصد آن‌ها روزانه چندبار بازی می‌کنند. مادرانی که میانگین سن فرزندان آن‌ها بین ۵ تا ۱۷ سال است، بیشتر از دیگران بازی می‌کنند و کسانی که دارای نوزاد هستند، کمتر از دیگران بازی می‌کنند و عملکرد آن‌ها در بازی کردن نسبت به دیگران ضعیف‌تر است. لیز ودن، مدیر وایلد تنگت، در رابطه با این آمار گفته است:
به عنوان مادر کودکی که تازه به دنیا آمده، در اوقات بیکاری و تعطیلات سال نوی میلادی با تلفن همراه بازی می‌کنم. وایلد تنگت بازی‌های زیادی را در اختیار مادران و فرزندان آن‌ها قرار می‌دهد.
iphone6-plus در قسمت پایین می‌توانید آمار دقیقی که از طریق نظرسنجی به دست آمده را مشاهده کنید:
  • ۸۰ درصد از مادران هرهفته با تلفن‌همراه و تبلت بازی می‌کنند
  • ۶۸ درصد از مادران در طول روز بارها بازی می‌کنند
  • ۴۷ درصد از مادران در حال تماشای تلویزیون بازی می‌کنند
  • ۷۷ درصد از مادران بازی‌های معمایی بازی می‌کنند
  • ۷۶ درصد از مادران زمانی که فرزندانش خواب هستند بازی می‌کنند
  • ۵۸ درصد از مادرانی که فرزند جدید به دنیا آوردند برای رهایی از استرس و ۵۵ درصد از آن‌ها زمانی که خسته هستند به انجام این کار می‌پردازند.
  • ۳۷ درصد از مادرانی که میانگین سنی فرزند آن‌ها ۵ تا ۱۲ است  برندی که در تبلیغ بازی مشاهده کردند را خریداری می‌کنند.
این آمار باتوجه به نظرسنجی‌ که میان ۱۰۰۰ مادر انجام شده به دست آمده است. اگر در تعطیلات سال نوی میلادی امسال قصد دارید برای عزیزان خود تلفن‌همراه بخرید، می‌توانید راهنمای خرید زومیت برای خرید گوشی را از طریق اینجا و اینجا مطالعه کنید. منبع: Venturebeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده