// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹

بهترین بازی های باب اسفنجی اندروید

باب اسفنجی یکی از خاطره‌انگیزترین شخصیت‌های کارتونی دوران است که توانسته تقریبا هرنوع شخصیتی را علاقه‌مند به خود کند. در این مقاله از زومجی قصد داریم تا نگاهی به بهترین بازی‌های اندروید ساخته شده براساس این شخصیت دوست‌داشتنی را بیاندازیم.

احتمالش بسیار کم است که با دیدن شخصیت باب اسفنجی لبخند روی چهره مخاطب دیده نشود. این شخیصت دوست‌داشتنی با همراهی دیگر شخصیت‌های دنیای بیکینی باتم همواره با روایت داستان‌های جذاب و مفرح مخاطبان را سرگرم خود می‌کنند. تا به امروز بیش از ۲۵۰ قسمت انیمیشن سریالی و چند انیمیشن سینمایی از دنیای باب‌ اسفنجی ساخته و منتشر شده است که هریک از آن‌ها مخاطبان را سرگرم کرده‌اند. درکنار این موارد بازی‌های ویدیویی مختلفی نیز با محوریت باب‌ اسفنجی و جهان بیکینی باتم ساخته شده است که برخی از آن‌ها نیز موفق بوده‌اند. حال در این مقاله از زومجی قصد داریم تا نگاهی کوتاه به بهترین بازی‌های موبایل باب اسفنجی بیاندازیم که برخی از آن‌ها به‌شدت می‌توانند بازیکنان را سرگرم خود کنند. با ادامه مقاله همراه زومجی باشید.


بهترین بازی های باب اسفنجی اندروید کدام‌اند؟

  • SpongeBob's Game Frenzy
  • SpongeBob - Cooking Diary
  • SpongeBob SquarePants BfBB
  • SpongeBob’s Idle Adventures
  • SpongeBob Adventures: In A Jam

بازی اندرویدی SpongeBob's Game Frenzy

۵. بازی SpongeBob's Game Frenzy

  • استودیو: Nickelodeon
  • قیمت: ۳ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

در اولین قسمت به سراغ یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های باب اسفنجی موبایل می‌رویم. بازی SpongeBob's Game Frenzy بازیکنان را وارد مراحل و چالش‌های مختلفی می‌کند که هریک از آن الهام گرفته شده از قسمت‌های مختلف سریال کارتونی باب اسفنجی است. در اوایل بازی بازیکنان صرفا برای آشنایی با گیم‌پلی کار چندان دشواری ندارند ولی با گذشت چند مرحله، چالش‌های مختلفی پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرد که شاید برخی از آن‌ها حسابی بازیکنان را به دردسر بیاندازند. برخی از مراحل بازی به شکل حل پازل هستند و در برخی دیگر از مراحل بازی بازیکنان باید دشمنان خود را از بین ببرند. فضا شاد و رنگارنگ بازی بسیار شبیه به مجموعه کارتونی است و این موضوع می‌تواند علاقه‌مندان این سری را به‌راحتی جذب خود کند.

دانلود بازی SpongeBob's Game Frenzy

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندرویدی SpongeBob - Cooking Diary

۴. بازی SpongeBob - Cooking Diary

  • استودیو: Tilting Point
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

می‌توان به صراحت گفت که رستوران آقای خرچنگ یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های دنیاهای فانتزی است که هرگز نمی‌توان به دسترسی پیدا کرد تا یکی از آن همبرگرهای دست‌ساز باب‌ اسفنجی سفارش داد. بازی SpongeBob - Cooking Diary بازیکنان در نقش باب اسفنجی قرار می‌دهد که باید به مدیریت این رستوران بپردازند. در طی هر مرحله اهالی بیکینی باتم سفارش‌های متعددی را می‌دهند و باید به سرعت سفارش آن‌ها با استفاده آیتم‌های مختلفی که پیش روی مخاطب است آماده کرد. گاهی اوقات باید برای یک مشتری صرفا یک همبرگر ساده و گاهی نیز برای یک سفارش باید چند غذای مختلف را آماده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای سفارش زمان محدودی را در اختیار دارید و باید خیلی سریع سفارش‌ها را به سرانجام برسانید. با امتیازهایی که در طول هر مرحله به‌دست می‌آورید می‌توانید آیتم‌های جدید را خریداری یا محیط رستوران گسترش و شخصی‌سازی کنید.

دانلود بازی SpongeBob - Cooking Diary

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندرویدی SpongeBob SquarePants BfBB

۳. بازی SpongeBob SquarePants BfBB

  • استودیو: Purple Lamp
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

اگر از علاقه‌مندان باب اسفنجی باشید قطعا می‌دانید که بیکینی باتم، شهری که تمام شخصیت‌های این دنیا در آن زندگی می‌کنند پر شده از داستان‌های مختلف که می‌توانند مخاطبان را سرگرم خود کند. در بازی SpongeBob SquarePants BfBB بازیکنان در نقش شخصیت‌های مختلفی مانند باب اسفنجی، پاتریک، سندی و دیگر شخصیت‌های قرار می‌دهد. داستان بازی از این قرار است که گروه بزرگی از ربات‌ها به شهر حمله کرده‌اند و باید به نحوی آن‌ها را از بین برد. نکته جالب این بازی فضای سه‌بعدی و گیم‌پلی سوم شخص است و بازیکنان به‌صورت آزادانه می‌توانند در محیط بازی به گشت‌و‌گذار بپردازند. در طول بازی با مأموریت گرفتن دیگر شخصیت‌ها باید فعالیت‌های مختلفی را انجام دهید که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را به همراه دارند. همچنین طی همین مراحل بازیکنان وارد محیط‌های جدید می‌شوند که فضا کامل متفاوتی دارند. در مجموع اگر از علاقه‌مندان قدیمی این مجموعه هستید بازی SpongeBob SquarePants BfBB قطعا ارزش تجربه را دارد.

دانلود بازی SpongeBob SquarePants BfBB

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندرویدی SpongeBob’s Idle Adventures

۲. بازی SpongeBob’s Idle Adventures

  • استودیو: Kongregate
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی SpongeBob’s Idle Adventures بازیکنان را به همراه شخیصت‌‌های دوست داشتنی دنیای باب‌ اسفنجی وارد جهان موازی می‌کند. در ابتدای بازی طی یکی روایت شبیه به کمیک بوک‌ها داستان بازی شرح داده می‌شود. داستان بازی این قرار است که باب اسنفجی و پاتریک طی یک حرکت اشتباه یکی از وسایل سندی را دست کاری می‌کند و این موضوع منجبر به ورود اهالی بیکینی باتم به جهان موازی می‌شود. حال بازیکنان باید با انجام مأموریت‌های مختلف که همگی آن منجر به تولید یک محصول خاص می‌شوند، بپردازند. در اوایل بازی کار آنچنان دشواری به نظر نمی‌رسد ولی رفته، رفته چالش‌های مختلفی پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد و همه چیز را تغییر می‌دهد. با امتیازها مختلفی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید از آن‌ها جهت گسترش کار خود یا خرید آیتم‌های جدید استفاده کنید. در مجموع بازی SpongeBob’s Idle Adventures ساخته استودیوی Kongregate یک اثر سرگرم کننده و جذاب است که می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند.

دانلود بازی SpongeBob’s Idle Adventures

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندرویدی SpongeBob Adventures: In A Jam

۱. بازی SpongeBob Adventures: In A Jam

  • استودیو: Tilting Point
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۳

جدیدترین بازی از دنیای باب اسفنجی یعنی SpongeBob Adventures: In A Jam بازیکنان را وارد یک ماجراجویی متفاوت می‌کند. داستان بازی به این صورت آغاز می‌شود که پلانگتون برای به‌دست آوردن فرمول رستوران آقای خرچنگ سیل عظیمی از عروس دریایی‌ها را روانه این رستوران می‌کند که البته این کار به درستی صورت نمی‌گیرد و باعث یک فاجعه بزرگ می‌شود. حال بازیکنان باید در نقش شخصیت‌های مختلف به این فاجعه سروسام دهند که البته ساده نخواهد بود با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. در طول بازی باید به ساخت و سازهای مختلفی را انجام و از آن امکانات آن برای پیشبرد بازی استفاده کرد. به‌عنوان مثال زمانی‌که بتوانید رستوران آقای خرچنگ را به‌دست بیاورید می‌توانید با فروش همبرگر کسب درآمد و از آن‌ها برای پیشبرد بازی استفاده کنید. بازی SpongeBob Adventures: In A Jam ساخته استودیوی Tilting Point یک اثر استراتژی جذاب است که اگر از علاقه‌مندان باب اسفنجی باشید قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی SpongeBob Adventures: In A Jam

دانلود گوگل پلی Google Play


در این مقاله نگاهی به ۵ بازی برتر اندرویدی با محوریت شخصیت باب اسفنجی انداختیم که هریک از آن‌ها می‌توانند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کنند. نظر شما در رابطه با این فهرست چیست؟ اگر بازی دیگری از شخصیت باب اسفنجی می‌شناسید آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


پرسش‌های متداول

۱- بهترین بازی های باب اسفنجی اندروید کدامند؟

SpongeBob's Game Frenzy، SpongeBob - Cooking Diary، SpongeBob SquarePants BfBB، SpongeBob’s Idle Adventures و SpongeBob Adventures: In A Jam از بهترین بازی‌های باب اسفنجی اندروید هستند. 

۲- آیا بازی های باب اسفنجی اندروید رایگان هستند؟

بله، حداقل پنج بازی باکیفیت از باب اسفنجی به‌صورت رایگان برای اندروید منتشر شده است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده