// شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴

معرفی بازی The Elder Scrolls: Castles | مدیریت یک پادشاهی!

روزهای شلوغ بتسدا همچنان ادامه دارد و اینبار نوبت به نسخه جدید بازی The Elder Scrolls رسیده است که با نام کامل The Elder Scrolls: Castles به‌تازگی برای موبایل منتشر شده است.

موبایل به‌عنوان یک پلتفرم برای بازی به جایگاهی رسیده است که تقریباً تمام استودیوهای بزرگ بازی‌سازی حداقل یک بازی روی آن منتشر کرده‌اند. به‌طور دقیق‌تر این پلتفرم این اجازه را به استودیوهای بزرگ می‌دهد که با انتشار یک بازی جدید از سری‌های پرطرفدار خود روی موبایل علاوه‌بر اینکه جامعه آماری آن مجموعه‌ها را گسترش دهند، تجدید دوباره با یک نسخه جدید که شاید چندین سال از خبری تازه از آن منتشر نشده باشد، ایجاد کند. دقیقاً این موضوع برای یکی از سری‌های پرطرفدار استودیو بتسدا رخ داده است و حال می‌توانید نسخه جدید سری الدر اسکرولز را با نام The Elder Scrolls: Castles روی موبایل تجربه کنید که در این مقاله از زومجی قصد داریم به معرفی کامل این بازی بپردازیم.

نمایی داخل اتاق‌های بازی The Elder Scrolls: Castles

زمانی‌که بازی را اجرا می‌کنید طی چندین تصویری هنری جذاب و همراهی آن با یک موسیقی آرام و دلنشین داستان بازی به شکل زیرنویس شده شرح می‌دهد که اگر در صورتی که یک راوی همراه آن بود قطعاً جذابیت آن دو چندان می‌شد. پس از اتمام روایت ابتدایی بازیکنان وارد صحنه اصلی می‌شوند. موردی که در همان ابتدا به چشم می‌آید شباهت کامل آن با دیگر ساخته بتسدا یعنی بازی Fallout Shelter است با این تفاوت که می‌توانید به دل هریک اتاق‌ها بروید و با آیتم‌ها و شخصیت‌های حاضر در آن تعامل بیشتری را داشته باشید.

به‌طور دقیق‌تر بازی در یک قصر پادشاهی جریان دارد و بازیکنان باید بخش‌های مختلف آن را از خود اتاق پادشاه تا بخش‌های دیگری آشپزخانه، سربازخانه و دیگر قسمت‌ها را مدیریت کنند. همچنین هریک از اتاق‌ها و آیتم‌های موجود در آن قابل ارتقاء هستند که البته نیاز به منابع مختلف دارند. خوشبختانه در همان اوایل بازی این موارد به‌طور کامل آموزش داده می‌شود. یکی از کارهایی که در طول بازی بارها باید انجام دهید، حق انتخاب است؛ درواقع در برخی از قسمت‌های بازی باید از بین انتخاب‌هایی را انجام دهید که می‌تواند در روند بازی تاثیر گذارد باشد. به‌عنوان مثال برخی از انتخاب‌ها می‌توانند تأثیر مستقیمی روی روحیات دیگر شخصیت‌ها بگذارد و شاید این موضوع برخی از امور قصر را مختل کند.

حال که صحبت از دیگر شخصیت‌ها شد جالب است بدانید که هریک از آن‌ها شخصیت منحصربه‌فرد خود را دارند که با کلیک روی آن‌ها می‌توانید مشخصات مختلف را مشاهده کنید. یکی از موارد جالبی که در بازی با آن مواجه می‌شوید چرخه تغییر روز و شب است که اگر با کلیک، کمی از فضا اتاق‌ها فاصله بگیرید و از نمای دور قصر را تماشا کنید این چرخه زیبا به به‌نظر می‌رسد.

نمای بیرونی قلعه بازی The Elder Scrolls: Castles

طراحی ساختاری بازی همانند Fallout Shelter ولی از منظر گرافیکی و بصری کامل متفاوت است. در این بازی همه آیتم به شکل سه‌بعدی هستند و همان‌طور که اشاره شد می‌توانید از نمایی نزدیک آن‌ها مشاهده کنید و البته که این موضوع بسیار با جزئیات کار شده است. موسیقی حس آرامش بخش را در حین بازی به بازیکنان منتقل می‌کنند که در چنین بازی‌هایی این موضوع بسیار حایز اهمیت است. در مجموع بازی The Elder Scrolls: Castles یک اثر جذاب با کلی ماجراجویی است که می‌توانند تا مدت‌های طولانی بازیکنان را سرگرم خود کند.

بازی The Elder Scrolls: Castles به‌تازگی و در حال حاضر تنها برای اندروید منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌ زیر آن را دانلود و از تجریه این بازی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی The Elder Scrolls: Castles


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده