// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰

معرفی بازی موبایل Dragon Ball Legends | مبارزان انیمه‌ای

اگر علاقه‌مند به بازی‌های مبارزه‌ای اندروید هستید در این مقاله به سراغ معرفی یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید، یعنی بازی Dragon Ball Legends رفته‌ایم.

همان اندازه که انیمه‌های سریالی و سینمایی طرفداران خود را دارند، به همان اندازه بازی‌های ژاپنی و به‌طور دقیق‌تر بازی‌های سبک انیمه‌ای طرفداران پروپاقرص خود را شامل می‌شوند. تقریبا هربازی انیمه‌‌ای که مشاهده می‌کنید براساس یک انیمه سریالی ساخته شده است ولی در مواردی هم برعکس این نیز قضیه وجود دارد. بازی‌های انیمه‌ای بسیار زیادی تا به امروز برای اندروید منتشر شده‌اند که براساس انیمه‌های مختلف بوده‌اند که به‌عنوان مثال می‌توان به آثاری مانند Naruto و One Piece اشاره کرد. در این مقاله از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل به سراغ بازی مبارزه‌ای Dragon Ball Legends رفته‌ایم که براساس انیمه‌‌ای معروف با همین نام ساخته شده است. در ادامه و با معرفی کامل این بازی همراه زومجی باشید.


بازی موبایل Dragon Ball Legends

زمانی‌که برای اولین‌بار Dragon Ball Legends را اجرا می‌کنید متوجه بزرگی آن می‌شوید چرا که باید دیتایی در حدود ۵ گیگابایت را دانلود کنید. البته که می‌توانید در ابتدا دیتای کوچکی در حدود ۳۰۰ مگابایت را دانلود کنید تا بخش‌هایی بازی را بگذرانید. درهمان ابتدا و پس از دانلود دیتا وارد یک نبرد می‌شوید که حکم مراحل آموزشی بازی را دارد. در ابتدای همه مبارزات شخصیت‌های بازی با یکدیگر صحبت می‌کنند که به‌نوعی رجز خوانی قبل از مبارزه است. در هرمبارزه بازیکنان در مقابل خود تعدادی کارت را اختیار دارند که هریک از آن‌ها شامل ویژگی و قدرت خاصی می‌شود که باید از آن‌ها در موقعیت‌های دلخواه استفاده کنید.

البته همیشه کارت‌ها نمی‌تواند تضمین کننده ضربه زدن به دشمنان باشند و ممکن توسط دشمن دفع یا رد شود. در برخی از مبارزات تعدادی شخصیت دیگر را به همراه دارید که خبر خوب این است که می‌توانید در حین مبارزه بین آن‌ها جابه‌جا شوید. بازی شامل شخصیت‌های قابل بازی مختلفی می‌شود که با پیشروی در بازی و کسب امتیازهای لازم می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. البته بازی به‌صورت روزانه امتیازهایی را به بازیکنان اهدا می‌کند که تا حد بسیار کمی می‌توانند به بازیکنان کمک کند. Dragon Ball Legends دارای چندین حالت داستانی، رویدادها، تورنمنت‌ها و مبارزهای تک به تک است که هریک از آن‌ها می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشند. بازی یک حالت آنلاین نیز دارد که می‌توانید با سایر بازیکنان آنلاین یا حتی دوستان خود به مسابقه بپردازید.

گیم‌پلی بازی شاید کمی پیچیده به نظر برسد ولی با کمی صبر و همچنین تمرین به‌راحتی می‌توانید کنترل آن را به‌دست بگیرید. در حین مبارزات نمی‌توانید به‌صورت آزادانه شخصیت بازی را کنترل کنید ولی بازی به نحوی دیگر این کار را پیاده‌سازی کرده است. برای اینکه بتوانید ضربات بازیکنان و دشمنان را دفع کنید باید با کشیدن روی صفحه‌نمایش به راست یا چپ شخصیت خود را جابه‌جا کنید. درواقع به‌ازای هربار کشیدن روی صفحه‌نمایش، شخصیت بازی یکبار جابه‌جا می‌شود. همچنین می‌توانید با کشیدن روی صفحه‌نمایش به سمت بالا یا پایین به سمت جلو حرکت کنید. در‌صورتی که بتوانید در موقعیت مناسبی قرار گیرد آن موقع وقت مناسبی برای استفاده کارت‌های بازی است. نکته جالب در بخش این است که می‌توان به‌صورت همزمان و پشت‌سرهم کارت‌های بازی را استفاده کرد که احتمال برد را بیشتر می‌کند.

بازی از منظر گرافیکی و طراحی بصری، مشابه انیمه این مجموعه است البته با کمی تغییر و به شکلی سه‌بعدی سازی آن فضای جذاب‌تری را به‌عنوان بازی ویدیویی به آن داده شده است. موسیقی، صداگذاری شخصیت‌ها و همچنین افکت‌های صوتی همگی به بهترین شکل در بازی قرار گرفته‌اند. درکنار زبان انگلیسی، زبان ژاپنی نیز در بازی قرار دارد که علاوه‌بر متن‌ها، صداگذار شخصیت‌های بازی نیز ژاپنی می‌شود که برای طرفداران آثار ژاپنی می‌تواند خبر خوبی باشد. در مجموع ساخته استودیوی Dimps و ناشر آن Bandai Namco یک بازی متفاوت مبارزه‌ای اندروید است که با ویژگی‌های خاصی که در گیم‌پلی خود دارد می‌تواند طرفداران این دسته از بازی‌ها را تا مدت‌ها سرگرم کند.

بازی Dragon Ball Legends هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی مبارزه‌ای جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Dragon Ball Legends


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده