نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱

بهترین بازی های کارتی اندروید

در این مقاله به سری بازی‌های کارتی در اندروید پرداخته‌ایم و تعدادی از بهترین آثار منتشر شده در این ژانر پر طرفدار را معرفی کرده‌ایم. در ادامه با بهترین بازی‌های کارتی اندروید همراه زومجی باشید.

سری بازی‌های کارتی از گذشته تاکنون به واسطه‌ی آثار با کیفیتی که در خود جای داده‌‌اند، محبوبیت خاصی میان بازیکنان داشته و دارند. سبکی که به‌گونه‌ای متواضعانه و با آرامشی منحصر‌به‌فرد، با تکیه بر آثار با کیفیت کلاسیک و البته جدید خود همچنان به جذب گیمر‌های بسیاری در سطوح مختلف ادامه می‌دهد. زیرا با سبکی روبه‌رو هستیم که چندان شما را با چالش‌هایی که نیاز به مهارت یا تجربه‌ی گیمینگ داشته باشد، درگیر نمی‌کند. البته این مسئله که سری آثار کارتی می‌توانند هر گیمری را با هر سطحی به خود جذب کنند، نباید باعث شود تا به اشتباه فکر کنیم تا با بازی‌های ساده‌ای رو‌به رو هستیم.


بهترین بازی های کارتی اندروید

از جمله بازی های کارتی اندروید خوب می‌توانیم به Hearthstone، بازی Night of the Full Moon، بازی کلش رویال و UNO اشاره کنیم که در این مقاله علاوه‌بر این بازی‌ها به کلی بازی دیگر اشاره کرده‌ایم.

درواقع بازی‌هایی بسیاری مانند Clash Royale یا Hearthstone در سبک کارتی وجود دارند که با ایجاد قوانینی منحصر‌به‌فرد و بدون نیاز به کمترین تجربه‌ی گیمینگ، بازیکن را در سطح بالایی به چالش می‌کشند. رقابت‌هایی که به کنترلر یا حتی در بعضی موارد به گوشی قدرتمندی هم نیازی ندارند و تجربه‌ای جذاب و نسبتا برابری را رقم می‌زنند. از همین رو باید گفت که در بسیاری از بازی‌های کارتی چند نفره، شاهد رقابت‌های منصفانه‌ای هستیم که برای پبروزی به استراتژی‌های فکر شده و مناسب بازیکن نیاز دارند. درنهایت اگر طرفدار بازی‌های کارتی هستید و به‌دنبال تجربه‌های خلاقانه‌ای از این سبک در دنیای گیم می‌گردید، در ادامه‌ی این مقاله با معرفی بهترین بازی‌های کارتی اندروید، همراه زومجی باشید.

گنگستر‌ها در حال انجام بازی پوکر در بازی Governor of Poker 2

۲۰- بازی Governor of Poker 2 | گاورنور اف پوکر 2

  • سبک: کارت، فکری
  • استودیو: Youda Games Holding B.V
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

درکنار هفت‌تیر کشی و کلیشه‌های مشهور دنیای وسترن، کارت بازی هم از جمله نماد‌های شناخته شده‌ی آن دوران محسوب می‌شود. بازی Governor of Poker 2 داستان یک کابوی را روایت می‌کند که رویای رسیدن به اوج ثروت و شهرت را در سر دارد اما به دور از هرگونه نبرد‌های مرسوم در غرب وحشی و تنها با پیروزی در مسابقات، قصد دارد تا به یک اسطوره مسابقات پوکر تبدیل شود. در روند مراحل بازی، شما باید با رفتن به شهر‌های مختلفی از جمله تگزاس و سایر شهر‌های شناخته شده، در مسابقات پوکر شرکت کرده و رقبای قدرتمند خود را شکست دهید.

در روند بازی Governor of Poker 2 هربار با کاراکتر‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوید که از استراتژی‌های متنوعی بهره می‌برند و البته سعی دارند تا شما را نیز دست خالی به خانه بفرستند. درواقع بازی دارای ده‌ها شخصیت مختلف است که هر یک استراتژی‌های متنوعی را دنبال می‌کنند. همچنین سالن‌ها و به‌طور کلی محیط‌ها هم از انیمیشن‌های زیبایی بهره می‌برند و گرافیک بصری مناسبی را ارائه می‌کنند. در آخر اگر به‌دنبال یک بازی پوکر آفلاین با حال و هوای وسترن می‌گردید،‌ Governor of Poker 2 از بهترین انتخاب‌های شما محسوب می‌شود. بازی اندروید Governor of Poker 2 در پلی‌استور با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس است.

دانلود بازی Governor of Poker 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hearthstone

۱۹- بازی Hearthstone | هارت استون

  • سبک: کارت
  • استودیو: Blizzard Entertainment, Inc
  • قیمت: رایگان

در سری بازی‌های کارتی، آثاری مانند Hearthstone وجود دارند که در ایجاد رقابت‌های جدی و حرفه‌ای، جزو بهترین آثار پلتفرم اندروید محسوب می‌شوند. بازی Hearthstone گیمر را به دنیای جذاب و محبوب وارکرفت می‌برد تا این‌بار در قالب متفاوتی رویداد‌ها‌ی آن را به تصویر بکشد. رویداد‌های هیجان‌انگیزی که شخصیت‌های شناخته شده‌ی جهان وارکرفت را بر سر یک میز جمع می‌کند تا با پیروزی در مسابقاتی مبتنی بر کارت، یک بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ یک‌دیگر بکشند.

همچنین کارت‌های بازی نیز همگی به‌نوعی جادو‌ها و انواع موجودات دنیای وارکرفت را به تصویر می‌کشند و از قدرتی مشابه با توانایی آن شخصیت بهره می‌برند. Hearthstone در هر مسابقه دو بازیکن را مقابل یک دیگر قرار می‌دهد تا با کارت‌هایی که پیش از شروع بازی انتخاب کرده‌اند به مسابقه یا به بیانی بهتر، به نبرد با حریف خود بپردازند. بازی اندروید Hearthstone تنوع بسیار بالایی در زمینه‌ی کارت‌ها دارد و دست بازیکن را برای استفاده از استراتژی‌های مختلف باز می‌گذارد. Hearthstone به واسطه‌ی پیچیدگی‌های منحصربه‌فردی که در گیم‌پلی لحاظ کرده است، می‌تواند در سطح بالایی گیمر را درگیر روند خود کند و رویداد‌های هیجان‌انگیزی را به وجود آورد. بازی اندروید Hearthstone در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Hearthstone برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Shadowverse CCG

۱۸- بازی Shadowverse CCG | شادو ورس

  • سبک: کارت
  • استودیو: Cygames, Inc
  • قیمت: رایگان

بازی Shadowverse CCG یک اثر چند نفره‌ی هیجان‌انگیز است که در طی آن باید با سایر بازیکنان یا هوش مصنوعی به مسابقات مبتنی بر کارت ببپردازید. همچنین استفاده از شخصیت‌های انیمه‌ای با طراحی‌های زیبا، یکی از مهم‌ترین ویژ‌گی‌هایی است که باعث می‌شود Shadowverse CCG تا حدودی با سایر آثار مطرح این سبک متفاوت باشد. کاراکتر‌های بازی علاوه‌بر بخش گرافیکی و بصری، نمایان‌گر جناح‌هایی هستند که گیمر می‌تواند آن‌ها را برای بهره‌گیری از انواع کارت‌ها و قدرت‌های ویژ‌ه انتخاب کند.

بنابراین انتخاب جناح و کارت‌های مناسب، یکی از موضوعات کلیدی در روند بازی محسوب می‌شود که نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی‌های فکر شده دارد. به‌طور کلی برای پیروزی در رقابت‌های Shadowverse CCG باید از روش‌ها و استراتژی‌های فکر شده‌ای در مقابل حریف خود استفاده کرد. بازیکن می‌تواند با انتخاب از میان ده‌ها کارت با ظاهر و قدرت‌های متنوع، ایده‌های خود را در روند مسابقات پیاده کند. Shadowverse CCG درکنار ارائه‌ی دنیایی زیبا و پر شده از کاراکتر‌های انیمه‌ای جذاب، گیم‌پلی سرگرم کننده‌ و تجربه‌ی مناسبی را در زمینه‌ی مسابقات کارتی رقم می‌زند. بازی Shadowverse CCG به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Shadowverse CCG برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Night of the Full Moon

۱۷- بازی Night of the Full Moon | نایت اف د فول مون

  • سبک: کارت
  • استودیو: Giant Network
  • قیمت: رایگان

وجود یک داستان با کیفیت و جذاب همیشه می‌تواند در تاثیر گذاری هرچه بیشتر روی بخش‌هایی مانند گیم‌پلی و سایر زمینه، نقش پر رنگی ایفا کند. درواقع Night of the Full Moon یک بازی با داستانی درگیر کننده است که گیم‌پلی آن به‌صورت انتخاب محور و کارتی دنبال می‌شود. به‌گونه‌ای که گیمر با انتخاب‌ها و روش‌های مختلفی که در روند بازی دنبال می‌کند، می‌تواند به پایان‌های متنوعی هم دست پبدا کند. بنابر این علاوه‌بر برنامه‌ریزی برای پیروزی در رویدادها، باید دقت ویژه‌ای هم در انتخاب‌های پیش‌رو داشت.

بازی اندروید Night of the Full Moon در ابتدا چند قهرمان با توانایی‌های متنوع را جهت انتخاب شخصیت اصلی در دسترس گیمر قرار می‌دهد که هر یک درکنار ظاهر متفاوت، از توانایی‌های متنوعی نیز بهره می‌برد. همچنین Night of the Full Moon دارای باس‌های متنوع و قدرتمندی است که با رسیدن به سطوح مشخص مقابلتان قرار می‌گیرند. تنوع توانایی‌های باس‌ها باعث شده است تا گیمر هربار با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شود و از استراتژی‌های جدیدی برای مقابله با دشمنان خود استفاده کند. بازی اندروید Night of the Full Moon به واسطه‌ی داستان جذاب و یک گیم‌پلی سرگرم کننده‌‌، می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. بازی Night of the Full Moon در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Night of the Full Moon برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Slay the Spire

۱۶- بازی Slay the Spire | اسلی د اسپایر

  • سبک: کارت
  • استودیو: Humble Games
  • قیمت: ۹.۹۹ دلار

Slay the Spire از جمله بازی‌های موفق در سبک کارت محسوب می‌شود که تاکنون نقد‌های بسیار مثبتی را به‌خصوص در پلتفرم پی‌سی دریافت کرده است. درواقع Slay the Spire یک بازی نوبتی مبتنی بر کارت است که بیش از هرچیزی روی ارائه‌ی بخش تک نفره تمرکز دارد. در ابتدا، بازیکن باید با انتخاب یکی از کاراکتر‌های در دسترس خود، وارد یک برج عظیم شده و با انواع موجودات اهریمنی به مبارزه بپردازد.

پویایی و تنوع در گیم‌پلی، از مهم‌ترین ویژ‌گی‌های Slay the Spire شمرده می‌شود که مانع از تکراری شدن تجربه‌ی بازی می‌شود. به‌گونه‌ای که بازیکن با هربار شروع بازی، با چیدمان تازه‌ای از دشمنان و کارت‌ها مواجه می‌شود؛ همین موضوع باعث شده تا گیمر هربار با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شود و روش‌های متفاوتی را برای مبارزه در پیش بگیرد. علاوه‌بر این، باس‌های قدرتمندی در بازی انتطار گیمر را می‌کشند که شکست دادن آ‌ن‌ها اصلا کار ساده‌ای محسوب نمی‌شود. به‌طور کلی Slay the Spire یک بازی عالی و خوش ساخت است که می‌تواند تجربه‌ ایده‌آلی را در سبک کارتی ارائه کند. بازی اندروید Slay the Spire با قیمت ۹.۹۹ دلار در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Slay the Spire برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Card Thief

۱۵- بازی Card Thief | دزد کارت

  • سبک: کارت، فکری
  • استودیو: Arnold Rauers
  • قیمت: رایگان

خلاقیت و استفاده از مکانیزم‌های سرگرم کننده، از جمله ویژ‌گی‌های مهم بازی Card Thief اثر استودیو Arnold Rauers شمرده می‌شوند. اثری که در ایجاد یک گیم‌پلی جذاب و اعتیادآور نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و حسابی گیمر را درگیر خود می‌کند. بازی اندروید Card Thief بازیکن را در نقش یک سارق در دوران قرون وسطی قرار می‌دهد و از او می‌خواهد تا گنجینه‌هایی را از مکان‌های محافظت شده سرقت کند.

روند مراحل Card Thief به‌گونه‌ای است که هربار بازیکن باید به‌صورت مخفیانه و بدون جلب توجه، خود را به طلاها و گنجینه‌های مشخص شده برساند. در این بین، گیمر می‌تواند به‌طور آزادانه مسیر‌ها را برسی و بهترین روش را برای رسیدن به هدف خود پیدا کند. همچنین باید در نظر داشت که رسیدن به هر کارت، متناسب با عددی که دارد ممکن است میزان مخفی بودن شما را کاهش دهد. گیم‌پلی Card Thief برخلاف آثار مرسوم کارت محور که نیاز به درک حداقلی از زبان انگلیسی دارند، بیشتر به وسیله‌ی اعداد و شکل‌های مفهومی با شما ارتباط برقرار می‌کند. Card Thief درواقع اثری است که حتی اگر به آثار کارتی هم علاقه‌ای نداشته باشید، ممکن است که باز هم شما را شیفته‌ی خود کند. بازی اندروید Card Thief در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Card Thief برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Magic: The Gathering Arena

۱۴- بازی Magic: The Gathering Arena | مجیک

  • سبک: کارت
  • استودیو: Wizards of the Coast LLC
  • قیمت: رایگان

Magic: The Gathering Arena یک بازی چند نفره در سبک کارت است که از نظر گیم‌پلی تجربه‌ای مشابه با بازی مشهور Hearthstone ارائه می‌کند. با اینکه دنیای بازی Magic: The Gathering Arena نیز مانند Hearthstone از انواع موجودات عجیب و جادویی پر شده است؛ اما باید گفت که استودیو Wizards of the Coast LLC به خوبی توانسته تا کاراکتر‌هایی منحصر‌به‌فرد و جذابی را درون دنیای خود خلق کند.

بازی اندروید Magic: The Gathering Arena کارت‌های بی‌شماری را در اخیتار بازیکنان قرار می‌دهد تا بهترین موارد را برای پیاده‌سازی استراتژی خود انتخاب کنند. هر کارت علاوه‌بر ظاهری متفاوت و جذاب، دارای توضیحاتی است که ویژگی‌ها و خصوصیات هر یک را شرح می‌دهد. همچنین باید اشاره کرد Magic: The Gathering Arena دارای گرافیک بسیار خوبی است و می‌تواند گیمر را در این زمینه راضی نگه‌دارد. در آخر اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی چند نفره‌ی هیجان‌انگیز در سری آثار کارتی هستید، بازی اندروید Magic: The Gathering Arena گزینه‌ی مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی Magic برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید GWENT

۱۳- بازی GWENT: The Witcher Card Game | گوئنت

  • سبک: کارت
  • استودیو: CD PROJEKT S.A
  • قیمت: رایگان

دنیای سری بازی‌های ویچر انقدر عمیق و جذاب کار شده است که مقاومت دربرابر تجربه‌ی هر اسپین افی از این نام را سخت می‌کند. بازی اندروید GWENT: The Witcher Card Game درواقع برگرفته شده از یک بازی کارتی مشهور در دنیای ویچر است که با نام گوئنت شناخته می‌شود. بنابر‌این اگر تجربه‌ی مسابقات کارتی را در بازی اصلی ویچر داشته باشید، احتمالا با قوانین بازی اندروید GWENT هم کاملا آشنایی دارید.

گیم‌پلی بازی به‌گونه‌ای است که دو بازیکن مقابل یک‌دیگر قرار می‌گیرند تا به‌طور نوبتی و با قرار دادن کارت‌ها در هر یک از لاین‌ها، امتیاز خود را افزایش داده و درنهایت پیروز مسابقه شوند. همچنین کارت‌ها همگی ظاهر شخصیت‌های شناخته شده‌ی دنیای ویچر را دارند و از قدرت‌های مشابه با آن‌ها بهره می‌برند. بازی اندروید GWENT: The Witcher Card Game ساخته استودیو CD PROJEKT S.A جزو آثار بسیار با کیفیت سبک کارتی محسوب می‌شود که می‌توانید آن را روی پلتفرم اندروید تجربه کنید.

دانلود بازی GWENT: The Witcher Card Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Clash Royale

۱۲- بازی Clash Royale | کلش رویال

  • سبک: کارت، استراتژی
  • استودیو: سوپرسل
  • قیمت: رایگان

سوپرسل یکی از شرکت‌های شناخته شده در دنیای گیم محسوب می‌شود که بازی‌های با کیفیت و مشهوری مانند Clash of Clans را در کارنامه‌ی درخشان خود دارد. کلش رویال هم از دیگر بازی‌های مهم و تحسین شده‌ی این شرکت فنلاندی است که گیم‌پلی خلاقانه و اعتیادآوری را ارائه می‌کند. کلش رویال شخصیت‌های دنیای کلش اف کنز را با کاراکتر‌های جدید ترکیب و وارد مسابقات کارتی منحصر‌به‌فرد خود می‌کند و رقابت‌های چند نفره‌ی هیجان‌انگیزی را رقم می‌زند.

بازی اندروید Clash Royale مسابقاتی در قالب دو تیم به‌صورت یک یا دو نفره شکل می‌دهد تا هر جناح با کارت‌هایی که در اختیار دارند، برج‌ها تیم مقابل را نابود کنند. بازیکنان باید با دقت کارت‌های خود را انتخاب و از استراتژی‌های مناسبی استفاده کنند تا درنهایت پیروز میدان شوند. همچنین بازی از لحاظ بصری نیز زیبا کار شده است و انیمیشن‌های با مزه‌ای را به تصویر می‌کشد. بازی اندروید کلش رویال به واسطه‌ی گیم‌پلی هیجان‌انگیز و اعتیادآور خود، می‌تواند تجربه‌ی بی‌نظیری را برای طرفداران سری بازی‌های کارتی رقم بزند.

دانلود بازی Clash Royale برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Pirates Outlaws

۱۱- بازی Pirates Outlaws | پایرتس اوت لاس

  • سبک: کارت
  • استودیو: Fabled Game
  • قیمت: ۰.۹۹ دلار

بازی اندروید Pirates Outlaws ماجراجویی‌های یک دزد دریایی را در راه رسیدن به گنجینه‌های پنهان شده روایت می‌کند. بازی در ابتدا از گیمر می‌خواهد تا با انتخاب از میان چند دزد دریایی، داستان هیجان‌انگیز خود را آغاز کند. از انواع موجودات ناشناخته گرفته تا مکان‌های مخفی شده در دل اقیانوس، همگی به همراه گنج‌های عظیم انتظار رسیدن بازیکن را می‌کشند.

Pirates Outlaws درواقع یک بازی آفلاین است که در آن گیمر می‌تواند انتخاب‌های آزادانه‌ی بسیاری داشته باشد. علاوه‌بر انتخاب‌های تأثیرگذار در خط داستانی، می‌توان از میان کارت‌های بسیاری که در روند گیم‌پلی به مرور در دسترس قرار می‌گیرند، هربار انتخاب‌های متفاوتی را در پیش گرفت. همچنین Pirates Outlaws از نظر گرافیک هنری در سطح بسیار خوبی قرار دارد و انیمیشن‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد. به‌طور کلی باید گفت که بازی اندروید Pirates Outlaws یکی از با کیفیت‌ترین آثار سبک کارتی محسوب می‌شود که می‌توانید روی موبایل تجربه کنید. Pirates Outlaws با قیمت ۰.۹۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Pirates Outlaws برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Yu-Gi-Oh! Duel Links

۱۰- بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links | دوئل لینکس

  • سبک: کارت
  • استودیو: KONAMI
  • قیمت: رایگان

کونامی یک از شرکت‌های مشهور در صنعت گیم محسوب می‌شود که آثار با کیفیت بسیاری را در پلتفرم‌های مختلف عرضه کرده است. بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links نیز از جمله آثار خوب شرکت کونامی شمرده می‌شود که رقابت‌های چند نفره‌ی هیجان‌انگیزی را در قالب یک گیم‌پلی کارت محور، ارائه می‌کند. Yu-Gi-Oh! Duel Links یک بازی آنلاین است که در طی آن دو تیم باید مقابل یک‌دیگر قرار بگیرند تا با به کارگیری کارت‌های مناسب، حریف خود را شکست دهند.

بازی اندروید Yu-Gi-Oh! Duel Links دارای انبوهی از کارت‌های مختلف است که در قالب شخصیت‌های انیمه‌ای طراحی شده‌اند. هر یک از کارت‌ها نیز از قدرت و ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند و می‌توانند دست بازیکن را برای به کار گیری انواع استراتژی‌ها باز بگذارند. بازی اندروید Yu-Gi-Oh! Duel Links به واسطه‌ی ایجاد رقابت‌های چند نفره‌ی هیجان‌انگیز، جزو محبوب‌ترین بازی کارتی در اندروید شمرده می‌شود و می‌تواند تجربه ایده‌آلی را برای مخاطبان خود رقم بزند. Yu-Gi-Oh! Duel Links به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Meteorfall: Krumit's Tale

۹- بازی Meteorfall: Krumit's Tale | مِتئورفال

  • سبک: کارت
  • استودیو: Slothwerks
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

Meteorfall: Krumit's Tale ساخته‌ی استودیو Slothwerks یک بازی عالی داستانی در سبک سری آثار کارت محور است که به‌صورت آفلاین نیز اجرا می‌شود. بازی دارای یک داستان حماسی است که در آن بازیکن باید سعی کند تا دنیای خود را از دست موجودات پلید آزاد کند. دنیایی که شاید چندان بزرگ به نظر نرسد، اما پر شده از انواع موجودات عجیب و ناشناخته که مدام در مقابل شما قرار می‌گیرند.

در روند بازی Meteorfall: Krumit's Tale گیمر باید با انتخاب مناسب از میان کارت‌های متنوعی که در دسترس دارد، دشمنان پیش روی خود را از بین ببرد. همچنین هر یک از کارت‌ها علاوه‌بر ظاهر متفاوت، توانایی مختلفی را نیز در دسترس بازیکن قرار می‌دهند و قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. بازی اندروید Meteorfall: Krumit's Tale از تنوع بالایی در زمینه‌ی طراحی کاراکتر بهره می‌برد و انمیشین‌های فانتزی و با مزه‌ای را به تصویر می‌کشد. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی داستانی سرگرم کننده در سبک کارتی می‌گردید، Meteorfall: Krumit's Tale می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما محسوب شود.

دانلود بازی Meteorfall: Krumit's Tale برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Animation Throwdown: Epic CCG

۸- بازی Animation Throwdown: Epic CCG | انیمیشن تروداون

  • سبک: کارت
  • استودیو: Kongregate
  • قیمت: رایگان

این روزها ترکیب دنیای فیلم و تلویزیون با صنعت گیم، موضوع تازه و عجیبی نیست و تاکنون استفاده‌های بسیاری در ابعاد مختلف از آن شده است. Kongregate از جمله استودیو‌های فعال در این حوزه شمرده می‌شود که این‌بار سعی می‌کند تا یک مولتی‌ورس انیمیشنی جذاب را در دنیای بازی خود خلق کند. Animation Throwdown: Epic CCG یک اثر چند نفره‌ی کارت محور است که داستان خاصی را ارائه نمی‌کند و بیشتر روی ایجاد رقابت‌ها آنلاین تمرکز دارد.

بازی Animation Throwdown: Epic CCG از کاراکتر‌های مشهور انیمیشن‌هایی مانند Futurama ، American Dad ، Bob's Burgers و King of the Hill بهره برده است. درواقع شخصیت‌ها به‌صورت کارت‌هایی با قدرت‌های متنوع در بازی قرار گرفته‌اند و بازیکن می‌تواند از آن‌ها برای مقابله با حریف خود استفاده کند. همچنین بازی دارای دو حالت آفلاین و آنلاین است که هر یک رویداد‌های سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌کنند. به‌طور کلی اگر به دنیای سری فیلم‌ها و سریال‌های انیمیشنی علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Animation Throwdown: Epic CCG را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Animation Throwdown: Epic CCG برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید UNO

۷- بازی UNO | اونو

  • سبک: کارت
  • استودیو: Mattel163 Limited
  • قیمت: رایگان

یکی از مهم‌ترین خصوصیات سری بازی‌های کارتی در دنیای واقعی، جمع کردن دوستان یا اعضا خانواده درکنار یکدیگر است. در این بین آثاری مانند UNO وجود دارند که در قالب یک بازی موبایلی، به خوبی این حس و حال جذاب را ارائه می‌کنند. درواقع بازی اندروید UNO یک اثر چند نفره‌ی رقابتی است که در طی آن چهار بازیکن در مقابل یک دیگر قرار می‌گیرند تا برای کسب رتبه‌ی اول تلاش کنند.

بازی UNO شیوه و قوانین منحصربه‌فردی بهره می‌برد که برای یادگیری، نیازی به درک بالایی از زبان انگلیسی ندارد. درواقع کافی است که به ویدیوی آموزشی ابتدا بازی توجه کرد تا قوانین آن را فرا گرفت. درواقع این‌گونه می‌توان گفت که تنها بازیکنی پیروز میدان است که تمام کارت‌های خود را به اتمام برساند یا با اتمام زمان، کمترین تعداد کارت را داشته باشد. UNO یک پیشنهاد عالی برای طرفداران سری بازی‌های پارتی محور و چند نفره محسوب می‌شود که به‌صورت رایگان برای اندروید در دسترس است.

دانلود بازی UNO برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Marvel Snap

۶- بازی MARVEL SNAP | مارول اسنپ

  • سبک: کارت
  • استودیو: Nuverse
  • قیمت: رایگان

تاکنون بازی‌های متنوع بسیاری از دنیای جذاب مارول روی انواع پلتفرم‌ها منتشر شده است که هر کدام سبک‌های مختلفی را در پیش گرفته‌اند. MARVEL SNAP ساخته‌ی استودیو Nuverse از جمله بازی‌های خوش ساخت و موفقی است که به‌صورت آنلاین و در سبک کارتی دنبال می‌شود و دنیایی از شخصیت‌های مشهور داستان‌های مارول را در خود جای می‌دهد.

بازی MARVEL SNAP تعداد بی‌شماری از شخصیت‌های مارول را در قالب کارت‌هایی با ظاهر‌های دیدنی، در دسترس گیمر قرار می‌دهد تا به رقابت با سایر بازیکنان بپردازد. از همین رو، هر کارت مطابق با تصویر شخصیتی که ارائه می‌کند، قدرت‌های متنوعی را در نیز در اختیار گیمر قرار می‌دهد. همچنین گفتنی است که پول واقعی به جز آنلاک کردن اسکین‌ها و کارت‌های جدید، نقشی در پیروزی بازیکن ندارد و همه چیز به استراتژی‌های بازیکن وابسته است. بنابر این اگر به‌دنبال یک اثر کارت محور چند نفره می‌گردید تا مهارت‌های خود را در یک محیط منصفانه به چالش بکشید، بازی اندروید MARVEL SNAP می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی MARVEL SNAP برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Solitaire - Classic Card Games

۵- بازی های Solitaire - Classic Card Games | سولیتر

  • سبک: کارت
  • استودیو: Beetles Studio
  • قیمت: رایگان

اگر از کاربران قدیمی پلتفرم پی سی باشید یا بازی‌های کلاسیک پیش فرص ویندوز را تجربه کرده باشید، احتمالا با بازی مرتب سازی کارت‌ها آشنایی دارید. بازی Solitaire - Classic Card Games نیز قصد دارد تا همان تجربه‌ی شیرین مرتب سازی کارت‌ها را این‌بار در پلتفرم اندروید ارائه کند. تجربه‌ای که بدون نیاز به پیچیدگی یا یادگیری در زمینه‌ی خاصی، به خوبی ذهن بازیکن را به چالش می‌کشد.

بازی اندروید Solitaire - Classic Card Games حالت مختلفی را برای تجربه در دسترس گیمر قرار می‌دهد و محیط‌هایی با پس زمینه‌های متنوعی را به تصویر می‌کشد. درواقع بازی Solitaire - Classic Card Games تاکنون بسیار مورد توجه بازیکنان واقع شده است و جزو بهترین بازی‌های کارتی اندروید شمرده می‌شود. اگر به آثار کارتی کلاسیک علاقه دارید، بازی Solitaire - Classic Card Games را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Solitaire - Classic Card Games برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Legends of Runeterra

۴- بازی Legends of Runeterra | لجندز آف رونترا

  • سبک: کارت
  • استودیو: Riot Games, Inc
  • قیمت: رایگان

Legends of Runeterra یک بازی محبوب در سبک کارتی از استودیو Riot Games است که از نظر گیم‌پلی شباهت‌های قابل توجهی به بازی Hearthstone دارد. بازی Legends of Runeterra کاراکتر‌های دنیای League of Legends را با خود در قالب تجربه‌ای بسیار متفاوت با آثار پیشین مانند لیگ اف لجندز همراه می‌کند. درواقع با یک بازی آنلاین چند نفره روبه‌رو هستیم که گیمر را وارد رقابت‌های هیجان‌انگیز و درگیر کننده‌ای از سری مسابقات کارت محور می‌کند.

روند گیم‌پلی بازی Legends of Runeterra به‌صورت نوبتی پیش می‌رود و دو بازیکن را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. بازیکنان هم باید با درنظرگرفتن استراتژی‌های حریف خود، از راه‌کار‌های فکر شده‌ای برای مقابله با یکدیگر استفاده کنند. Legends of Runeterra یک بازی تحسین شده و پرطرفدار در اندروید محسوب می‌شود که می‌تواند تجربه‌ی ایده‌آلی را برای طرفداران سری آثار کارتی رقم بزند. بازی اندروید Legends of Runeterra در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Legends of Runeterra برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


آریا استارک در بازی اندروید Reigns: Game of Thrones

۳- بازی Reigns: Game of Thrones | رینز: گیم اف ترونز

  • سبک: کارت
  • استودیو: DevolverDigital
  • قیمت: ۳.۹۹ دلار

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر دنریس تارگرین با تیریون لنیستر ازدواج می‌کرد یا خیلی زود جان اسنو کشته می‌شد، چه بر سر آینده‌ی وستروس می‌آمد؟ بازی اندروید Reigns: Game of Thrones یک بازی انتخاب محور در سبک کارتی است که درست به همین موضوع می‌پردازد و به بازیکن اجازه می‌دهد تا در نقش شخصیت‌های محبوب دنیای گیم اف ترونز، پایان‌های متفاوتی را نسبت به سریال و کتاب‌ها رقم بزند.

همچنین بازی از نظر طراحی و گرافیک، به خوبی کار شده است و محیط‌های جذابی را به تصویر می‌کشد. به‌خصوص طراحی کارت‌ها که به زیبایی نماد‌های شناخته شده‌ی گیم اف ترونز را به تصویر می‌کشند و حس و حال آشنایی را برای گیمر به وجود می‌آورند. Reigns: Game of Thrones به واسطه‌ی قرار دادن انتخاب‌های متنوع و بسیار تأثیرگذار در مقابل بازیکن، نیاز به درک حداقلی از زبان انگلیسی دارد. بنابراین اگر تا حدودی به زبان انگلیسی تسلط دارید، به هیچ تجربه‌ی بازی اندورید Reigns: Game of Thrones را در موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Reigns: Game of Thrones برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cultist Simulator

۲- بازی Cultist Simulator | کالتیست سیمولاتور

  • سبک: کارت، شبیه‌سازی
  • استودیو: Playdigious
  • قیمت: ۱.۹۹ دلار

این‌بار با یک بازی بسیار خلاقانه و متفاوت روبه رو هستیم که علاوه‌بر سبک کارتی، می‌تواند برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های شبیه‌سازی نیز بسیار جذاب واقع شود. بازی اندروید Cultist Simulator دنیایی تخیلی و پر رمز و رازی را به تصویر می‌کشد که در آن بازیکن می‌تواند هر فرقه‌ی عجیبی را تشکیل و آن را گسترش دهد. فرقه‌ای که حد و حدودی ندارد و تا هر علم ممنوعه‌ای می‌تواند ادامه پیدا کند.

اما اتفاقاتی ممکن است رخ دهد که روند کاری شما را متوقف کند. از فاش شدن ماهیت فرقه گرفته تا انتخاب‌های اشتباه بازیکن، همگی باعث می‌شوند تا دیگر نتوانید روند رشد خود را ادامه دهید. بازی Cultist Simulator سعی نمی‌کند تا به‌طور کامل روند بازی را آموزش دهد و این شما هستید که باید با امتحان کردن روش‌های مختلف، استراتژی‌های صحیح را پیدا کنید. بازی اندروید Cultist Simulator یک اثر پیچیده و خلاقانه است که می‌تواند تجربه‌ی بی‌نظیری را در سبک‌های کارتی و شبیه‌سازی برای مخاظب خود خلق کند. بازی Cultist Simulator با قیمت ۱.۹۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Cultist Simulator برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندورید Skip-Bo

۱- بازی Skip-Bo | اسکیپ بو

  • سبک: کارت
  • استودیو: Mattel163 Limited
  • قیمت: رایگان

بازی Skip-Bo یک اثر خوش ساخت دیگر از استودیو Mattel163 Limited است که بازی‌های با کیفیتی دیگر مانند UNO را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. Skip-Bo یک بازی چند نفره در سبک کارتی است که علاوه‌بر رقابت با هوش مصنوعی، حالت‌های متنوعی را هم به‌صورت چند نفره ارائه می‌کند. درواقع گیم‌پلی بازی چندان پیچیدگی خاصی ندارد و از قوانین بسیار ساده‌ای پیروی می‌کند.

با اینکه بازی قوانین ساده‌ای دارد، اما برای پیروزی در هر مسابقه و به‌خصوص رویداد‌های آنلاین، چالش‌های نسبتا پیچیده‌ای را مقابلتان قرار می‌دهد. همچنین Skip-Bo دارای گرافیک خوبی است که برای یک بازی کارتی می‌تواند مناسب به نظر برسد و بازیکن را نیز راضی نگه‌دارد. بازی Skip-Bo تاکنون بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و جزو بهترین بازی‌های کارتی اندروید شمرده می‌شود. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی کارت محور چند نفره می‌گردید، Skip-Bo می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما محسوب شود. بازی اندروید Skip-Bo در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Skip-Bo برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بازی کارتی روی اندروید کدام را بازی کنیم؟‌

چند بازی را حتما دانلود کنید، اول بازی Reigns: Game of Thrones،‌ دوم بازی و سوم بازی از بهترین‌های کارتی اندروید هستند.

بازی کلش رویال کارتی به حساب می‌آید؟

بله در این بازی باید با آزاد کردن کارت‌های مختلف قهرمان‌های جدیدی را برای دسته کارت‌های خود آزاد کنید و درنهایت با بازی کردن به‌موقع کارت‌ها پیروز شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده